Komunikaty PR

Firmowe upominki na 2023 rok. Premiera katalogu Novelties od SLODKIE

2023-01-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

SLODKIE, polska marka znajdująca się w europejskiej czołówce w branży słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2023 rok. W Novelties zaprezentowano cały asortyment słodkich nowości, które już niebawem trafią do przedsiębiorców i konsumentów na całym świecie! Sprawdź, które słodkości zakrólują w firmach w nowym roku!

Dla branży słodyczy reklamowych 2023 rok rozpoczął się jeszcze w grudniu. 122 – tyle słodkich produktów pojawiło się w najnowszym katalogu Novelties, którego premiera odbyła się na początku stycznia. W katalogu SLODKIE dostępnym na stronie producenta znajdziemy słodkie gadżety reklamowe rekomendowane dla firm na ten rok. Wśród nich m.in. apetyczne bakalie w puszce, zestawy personalizowanych czekoladowych medali, eleganckie praliny z belgijskiej czekolady, a także zestawy rzemieślniczych karmelków czy herbat. Producent zapewnia, że słodkie gadżety reklamowe ujęte w najnowszym katalogu zostały stworzone zarówno z myślą o spotkaniach firmowych, jak i o konferencjach, imprezach masowych, prezentach dla partnerów biznesowych czy pracowników. Jak zapewnia zespół SLODKIE, okazji w ciągu roku do wręczania apetycznych słodkości jest całe mnóstwo. 

Mamy nadzieję, że nasze nowe połączenia smakowe, ciekawe projekty i innowacyjne rozwiązania spotkają się z uznaniem nie tylko polskich, ale i zagranicznych firm. Przygotowując ten katalog, chcieliśmy skoncentrować się jednak nie tylko na standardowym przedstawieniu nowej oferty, ale także na wartości edukacyjnej dla naszych odbiorców. Jest to swego rodzaju odpowiedź na potrzeby dzisiejszych, coraz bardziej świadomych konsumentów, którzy chcą wiedzieć, skąd pochodzi nasza czekolada, z jakich materiałów stworzone są opakowania czy jak realizujemy w praktyce kwestie ekologistyki – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

Firma SLODKIE w swoich działaniach od dawna aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i podejście w nurcie CSR, modyfikując swoją ofertę, ale i edukując w zakresie proekologicznym. Producent wykorzystuje w 100% biodegradowalną folię oraz materiały pochodzące z recyklingu. SLODKIE posiada ponadto Certyfikat Cocoa Horizons świadczący o wykorzystywaniu składników pochodzących ze zrównoważonych upraw kakaowców oraz stosowaniu etycznych praktyk. Jak dodaje Anna Garmada: jako pierwsi w Europie zaoferowaliśmy lizaki wyłącznie z papierowymi patyczkami, które wprost pokochali nasi stali Klienci! Wszystkie nasze papierowe opakowania posiadają międzynarodowy certyfikat FSC, będący gwarantem, że surowiec ten pochodzi z kontrolowanych wycinek lub recyklingu.

Katalog Novelties jest dostępny do pobrania na stronie internetowej www.slodkie.com. Dokument jest dostępny w kilku wariantach językowych. Za projekt katalogu oraz zdjęcia odpowiada agencja kreatywna Od kuchni.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Jak zachować spokój w czasach kryzysu i niepewności? Biuro prasowe
2024-04-17 | 15:26

Jak zachować spokój w czasach kryzysu i niepewności?

Budowanie odporności psychicznej to nie tylko klucz do przetrwania kryzysu, ale także droga do osobistego i zawodowego rozwoju. Przygotujmy się na trudne czasy, szukając wsparcia i stosując
Praca Polacy chcą pracować na swoim, a firmom jest to na rękę. Analiza CVeasy.pl
2024-04-17 | 08:30

Polacy chcą pracować na swoim, a firmom jest to na rękę. Analiza CVeasy.pl

Samozatrudnieni stanowią blisko 19% wszystkich pracujących Polaków. Węższa grupa wolnych strzelców realizujących projekty na zlecenie różnych firm obejmuje 330 tys.
Praca Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność
2024-04-10 | 13:20

Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność

Niemal co dziesiąty ankietowany twierdzi, że Polacy nie pracują zbyt wiele, a co trzeci uważa, że 4-dniowy tydzień pracy w żaden sposób nie wpłynie na naszą produktywność w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.