Komunikaty PR

Firmowe upominki na 2023 rok. Premiera katalogu Novelties od SLODKIE

2023-01-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

SLODKIE, polska marka znajdująca się w europejskiej czołówce w branży słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2023 rok. W Novelties zaprezentowano cały asortyment słodkich nowości, które już niebawem trafią do przedsiębiorców i konsumentów na całym świecie! Sprawdź, które słodkości zakrólują w firmach w nowym roku!

Dla branży słodyczy reklamowych 2023 rok rozpoczął się jeszcze w grudniu. 122 – tyle słodkich produktów pojawiło się w najnowszym katalogu Novelties, którego premiera odbyła się na początku stycznia. W katalogu SLODKIE dostępnym na stronie producenta znajdziemy słodkie gadżety reklamowe rekomendowane dla firm na ten rok. Wśród nich m.in. apetyczne bakalie w puszce, zestawy personalizowanych czekoladowych medali, eleganckie praliny z belgijskiej czekolady, a także zestawy rzemieślniczych karmelków czy herbat. Producent zapewnia, że słodkie gadżety reklamowe ujęte w najnowszym katalogu zostały stworzone zarówno z myślą o spotkaniach firmowych, jak i o konferencjach, imprezach masowych, prezentach dla partnerów biznesowych czy pracowników. Jak zapewnia zespół SLODKIE, okazji w ciągu roku do wręczania apetycznych słodkości jest całe mnóstwo. 

Mamy nadzieję, że nasze nowe połączenia smakowe, ciekawe projekty i innowacyjne rozwiązania spotkają się z uznaniem nie tylko polskich, ale i zagranicznych firm. Przygotowując ten katalog, chcieliśmy skoncentrować się jednak nie tylko na standardowym przedstawieniu nowej oferty, ale także na wartości edukacyjnej dla naszych odbiorców. Jest to swego rodzaju odpowiedź na potrzeby dzisiejszych, coraz bardziej świadomych konsumentów, którzy chcą wiedzieć, skąd pochodzi nasza czekolada, z jakich materiałów stworzone są opakowania czy jak realizujemy w praktyce kwestie ekologistyki – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

Firma SLODKIE w swoich działaniach od dawna aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i podejście w nurcie CSR, modyfikując swoją ofertę, ale i edukując w zakresie proekologicznym. Producent wykorzystuje w 100% biodegradowalną folię oraz materiały pochodzące z recyklingu. SLODKIE posiada ponadto Certyfikat Cocoa Horizons świadczący o wykorzystywaniu składników pochodzących ze zrównoważonych upraw kakaowców oraz stosowaniu etycznych praktyk. Jak dodaje Anna Garmada: jako pierwsi w Europie zaoferowaliśmy lizaki wyłącznie z papierowymi patyczkami, które wprost pokochali nasi stali Klienci! Wszystkie nasze papierowe opakowania posiadają międzynarodowy certyfikat FSC, będący gwarantem, że surowiec ten pochodzi z kontrolowanych wycinek lub recyklingu.

Katalog Novelties jest dostępny do pobrania na stronie internetowej www.slodkie.com. Dokument jest dostępny w kilku wariantach językowych. Za projekt katalogu oraz zdjęcia odpowiada agencja kreatywna Od kuchni.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie Biuro prasowe
2024-12-29 | 09:00

BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie

W 2024 r. dwukrotnie zmieniła się wysokość wynagrodzenia minimalnego oraz minimalnej stawki godzinowej i innych świadczeń ustalanych na ich podstawie. Duże emocje przyniosła też długo
Praca Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
2024-12-20 | 10:00

Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami

Najbardziej kobietom karierę w IT utrudnia to, że mają masę przekonań w swoich głowach. Dużo słyszymy jako dziewczynki, a potem jako kobiety i to buduje nam przekonania o sobie i o
Praca 5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
2024-12-19 | 10:30

5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku

Krzysztof Inglot, założyciel Personnel Service, ekspert rynku pracy Wolniejszy wzrost wynagrodzeń, przyspieszona automatyzacja i sztuczna inteligencja, jawne widełki płacowe oraz ciągły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.