Firmowe upominki na 2023 rok. Premiera katalogu Novelties od SLODKIE
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
SLODKIE, polska marka znajdująca się w europejskiej czołówce w branży słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2023 rok. W Novelties zaprezentowano cały asortyment słodkich nowości, które już niebawem trafią do przedsiębiorców i konsumentów na całym świecie! Sprawdź, które słodkości zakrólują w firmach w nowym roku!
Dla branży słodyczy reklamowych 2023 rok rozpoczął się jeszcze w grudniu. 122 – tyle słodkich produktów pojawiło się w najnowszym katalogu Novelties, którego premiera odbyła się na początku stycznia. W katalogu SLODKIE dostępnym na stronie producenta znajdziemy słodkie gadżety reklamowe rekomendowane dla firm na ten rok. Wśród nich m.in. apetyczne bakalie w puszce, zestawy personalizowanych czekoladowych medali, eleganckie praliny z belgijskiej czekolady, a także zestawy rzemieślniczych karmelków czy herbat. Producent zapewnia, że słodkie gadżety reklamowe ujęte w najnowszym katalogu zostały stworzone zarówno z myślą o spotkaniach firmowych, jak i o konferencjach, imprezach masowych, prezentach dla partnerów biznesowych czy pracowników. Jak zapewnia zespół SLODKIE, okazji w ciągu roku do wręczania apetycznych słodkości jest całe mnóstwo.
Mamy nadzieję, że nasze nowe połączenia smakowe, ciekawe projekty i innowacyjne rozwiązania spotkają się z uznaniem nie tylko polskich, ale i zagranicznych firm. Przygotowując ten katalog, chcieliśmy skoncentrować się jednak nie tylko na standardowym przedstawieniu nowej oferty, ale także na wartości edukacyjnej dla naszych odbiorców. Jest to swego rodzaju odpowiedź na potrzeby dzisiejszych, coraz bardziej świadomych konsumentów, którzy chcą wiedzieć, skąd pochodzi nasza czekolada, z jakich materiałów stworzone są opakowania czy jak realizujemy w praktyce kwestie ekologistyki – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.
Firma SLODKIE w swoich działaniach od dawna aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i podejście w nurcie CSR, modyfikując swoją ofertę, ale i edukując w zakresie proekologicznym. Producent wykorzystuje w 100% biodegradowalną folię oraz materiały pochodzące z recyklingu. SLODKIE posiada ponadto Certyfikat Cocoa Horizons świadczący o wykorzystywaniu składników pochodzących ze zrównoważonych upraw kakaowców oraz stosowaniu etycznych praktyk. Jak dodaje Anna Garmada: jako pierwsi w Europie zaoferowaliśmy lizaki wyłącznie z papierowymi patyczkami, które wprost pokochali nasi stali Klienci! Wszystkie nasze papierowe opakowania posiadają międzynarodowy certyfikat FSC, będący gwarantem, że surowiec ten pochodzi z kontrolowanych wycinek lub recyklingu.
Katalog Novelties jest dostępny do pobrania na stronie internetowej www.slodkie.com. Dokument jest dostępny w kilku wariantach językowych. Za projekt katalogu oraz zdjęcia odpowiada agencja kreatywna Od kuchni.

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.