Komunikaty PR

Firmowe upominki na 2023 rok. Premiera katalogu Novelties od SLODKIE

2023-01-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

SLODKIE, polska marka znajdująca się w europejskiej czołówce w branży słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2023 rok. W Novelties zaprezentowano cały asortyment słodkich nowości, które już niebawem trafią do przedsiębiorców i konsumentów na całym świecie! Sprawdź, które słodkości zakrólują w firmach w nowym roku!

Dla branży słodyczy reklamowych 2023 rok rozpoczął się jeszcze w grudniu. 122 – tyle słodkich produktów pojawiło się w najnowszym katalogu Novelties, którego premiera odbyła się na początku stycznia. W katalogu SLODKIE dostępnym na stronie producenta znajdziemy słodkie gadżety reklamowe rekomendowane dla firm na ten rok. Wśród nich m.in. apetyczne bakalie w puszce, zestawy personalizowanych czekoladowych medali, eleganckie praliny z belgijskiej czekolady, a także zestawy rzemieślniczych karmelków czy herbat. Producent zapewnia, że słodkie gadżety reklamowe ujęte w najnowszym katalogu zostały stworzone zarówno z myślą o spotkaniach firmowych, jak i o konferencjach, imprezach masowych, prezentach dla partnerów biznesowych czy pracowników. Jak zapewnia zespół SLODKIE, okazji w ciągu roku do wręczania apetycznych słodkości jest całe mnóstwo. 

Mamy nadzieję, że nasze nowe połączenia smakowe, ciekawe projekty i innowacyjne rozwiązania spotkają się z uznaniem nie tylko polskich, ale i zagranicznych firm. Przygotowując ten katalog, chcieliśmy skoncentrować się jednak nie tylko na standardowym przedstawieniu nowej oferty, ale także na wartości edukacyjnej dla naszych odbiorców. Jest to swego rodzaju odpowiedź na potrzeby dzisiejszych, coraz bardziej świadomych konsumentów, którzy chcą wiedzieć, skąd pochodzi nasza czekolada, z jakich materiałów stworzone są opakowania czy jak realizujemy w praktyce kwestie ekologistyki – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

Firma SLODKIE w swoich działaniach od dawna aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i podejście w nurcie CSR, modyfikując swoją ofertę, ale i edukując w zakresie proekologicznym. Producent wykorzystuje w 100% biodegradowalną folię oraz materiały pochodzące z recyklingu. SLODKIE posiada ponadto Certyfikat Cocoa Horizons świadczący o wykorzystywaniu składników pochodzących ze zrównoważonych upraw kakaowców oraz stosowaniu etycznych praktyk. Jak dodaje Anna Garmada: jako pierwsi w Europie zaoferowaliśmy lizaki wyłącznie z papierowymi patyczkami, które wprost pokochali nasi stali Klienci! Wszystkie nasze papierowe opakowania posiadają międzynarodowy certyfikat FSC, będący gwarantem, że surowiec ten pochodzi z kontrolowanych wycinek lub recyklingu.

Katalog Novelties jest dostępny do pobrania na stronie internetowej www.slodkie.com. Dokument jest dostępny w kilku wariantach językowych. Za projekt katalogu oraz zdjęcia odpowiada agencja kreatywna Od kuchni.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Pracujący rodzic? O co tyle szumu… Biuro prasowe
2024-08-21 | 12:05

Pracujący rodzic? O co tyle szumu…

Pracujący rodzice to wbrew pozorom bardzo liczna grupa. Zgodnie z danymi Głównego Urzędu Statystycznego można oszacować, że stanowią oni około 1/3 wszystkich pracujących
Praca Polacy w europejskiej czołówce pod względem czasu poświęcanego na opiekę nad bli
2024-08-20 | 12:34

Polacy w europejskiej czołówce pod względem czasu poświęcanego na opiekę nad bli

Blisko połowa pracujących Polaków doświadcza wypalenia zawodowego, a niemal 30 proc. czuje się przepracowanych. Jednocześnie po pracy średnio 2 godziny i 15 minut przeznaczają na
Praca 6 sposobów na bezstresowy powrót do pracy po urlopie
2024-08-20 | 09:45

6 sposobów na bezstresowy powrót do pracy po urlopie

70% Polaków w okresie od czerwca do sierpnia planowało urlop – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. Koniec wakacyjnego wyjazdu dla większości osób oznacza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.