Fresenius Kabi Polska w Czołówce Najlepszych Pracodawców jako TOP EMPLOYER 2024
Firma Fresenius Kabi Polska kolejny rok z rzędu została nagrodzona prestiżowym tytułem TOP EMPLOYER. O roli wiodącego pracodawcy w branży farmaceutycznej mówi prezes firmy Fresenius Kabi Polska Maciej Chmielowski.
Organizacja Top Employers Institute po raz kolejny odznaczyła firmę Fresenius Kabi Polska jako czołowego pracodawcę. Wysokie standardy warunków pracy i ponadprzeciętne możliwości rozwoju pracownika to cechy, które wyróżniły firmę Fresenius Kabi Polska na tle konkurencji. Zdobywając certyfikat TOP EMPLOYER 2024, firma po raz kolejny udowodniła, że pozycjonuje się wśród najlepszych pracodawców w sektorze.
– Bycie dobrym pracodawcą to duże wyzwanie. Kultura organizacyjna, podejście do pracownika, zapewnienie mu przestrzeni do rozwoju, równe traktowanie, bezpieczeństwo i stabilność, sprawna i przejrzysta komunikacja – wszystkie te elementy kształtują dobre środowisko pracy. W branży farmaceutycznej dbałość o dobrostan pracownika jest szczególnie istotna, ponieważ beneficjentami działań naszych pracowników są profesjonaliści i pacjenci – mówi Maciej Chmielowski. - Dlatego dokładamy ciągłych starań, by zapewniać jak najlepsze warunki pracy. Nie wystarczy bowiem mieć utalentowanych czy pracowitych ludzi, trzeba potrafić przekształcać ich potencjał i talent na wyniki. Celem pracodawcy jest tworzyć środowisko do tego, aby pracownik mógł jak najlepiej realizować swoje zadania oraz aby miał poczucie, że to, co robi, ma sens i wartość.
Anna Kamińska, manager ds. HR Fresenius Kabi Polska, podkreśla natomiast, że uzyskanie certyfikatu TOP EMPLOYER to skomplikowany proces. Jak wyjaśnia, aby otrzymać certyfikat, trzeba przejść szczegółowy, wielopłaszczyznowy audyt obejmujący 22 obszary z zakresu HR i spójności zarządzania organizacją w ujęciu ogólnym. Te obszary to m.in. kształt i realizacja procesów HR, spójność działań firmy z wartościami i nadrzędnymi celami czy praktyki menedżerskie i przywództwo.
- Firma Fresenius Kabi Polska została szczególnie doceniona za to, w jaki sposób budujemy przestrzeń do dbania o dobrostan i rozwój pracowników. To, co charakteryzuje naszą ofertę rozwojową, to dobór aktywności do potrzeb i celów rozwojowych pracownika w danej roli – mówi ekspertka. - Stawiamy na budowanie umiejętności w praktyce, mocno wsparte działaniami edukacyjnymi takimi jak szkolenia czy kursy. Na naszą ofertę składają się m.in. programy rozwojowe takie jak program mentoringowy, program trenerski czy programy budowania kompetencji liderskich. W indywidualnych sytuacjach oferujemy dofinansowanie do studiów podyplomowych lub kursów czy też nauki języka angielskiego.
- Certyfikat TOP EMPLOYER to ogromne wyróżnienie, piękny symbol, ale to również punkt w czasie, przystanek w podróży. Celem Firmy Fresenius Kabi Polska jest doskonalenie praktyk związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz tworzenie środowiska pracy, które sprzyja efektywności, zaangażowaniu i rozwojowi naszych pracowników. Jako firma farmaceutyczna, naszym priorytetem jest również zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług dla lekarzy, pielęgniarek, farmaceutów i pacjentów – podsumowuje Maciej Chmielowski.
O Fresenius Kabi Polska:
Od 25 lat firma Fresenius Kabi Polska pełni kluczową rolę w polskim sektorze zdrowia, stanowiąc rolę nieodłącznego strażnika bezpieczeństwa lekowego w kraju. Firma dostarcza do blisko 80% szpitali płyny infuzyjne produkowane w Polsce. Fresenius Kabi to pionier i lider w dziedzinie kompleksowej oferty żywienia medycznego. Specjalizując się w produkcji leków ratujących życie oraz technologii infuzyjnej i transfuzyjnej. Zatrudniając blisko 4 000 specjalistów pracowników, Fresenius Kabi Polska działa w pięciu strategicznych lokalizacjach: Warszawie, Kutnie, Błoniu, Wrocławiu i Strykowie. Najważniejszym celem firmy jest ciągły postęp w opiece nad pacjentem oraz zapewnienie dostępu do nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które ratują ludzkie życie i zdrowie
Uchodźcy na rynku pracy
Jak zachować spokój w czasach kryzysu i niepewności?
Polacy chcą pracować na swoim, a firmom jest to na rękę. Analiza CVeasy.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.