Marek Piekarski dołącza do onesano w roli dyrektora operacyjnego
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marek Piekarski został dyrektorem operacyjnym w onesano, firmie produkującej naturalne suplementy diety. W nowej roli będzie odpowiedzialny między innymi za rozwój biznesu, organizację produkcji, logistykę i zakupy oraz kontrolę jakości.
Marek Piekarski posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży produkcyjnej. W ostatnich latach pełnił funkcję plant managera w GEMO POLAND. Kierował zakładem zatrudniającym do 420 osób oraz zarządzał działami HR, finansów, controllingu, produkcji, utrzymania ruchu, jakości, R&D, zakupów i logistyki.
Moim znakiem rozpoznawczym jest tworzenie kultury organizacyjnej i atmosfery pracy prowadzącej do pełnego zaangażowania w firmę, utrzymania wysokiego poziomu entuzjazmu i motywacji kadry kierowniczej oraz pracowników poprzez wysoki poziom niezależności członków zespołu, napędzany wzajemnym zaufaniem i jasną wizją połączoną z silną komunikacją. Specjalizuję się również w opracowywaniu i wdrażaniu zrównoważonych strategii biznesowych z wyraźnym naciskiem na klienta – mówi Marek Piekarski, dyrektor operacyjny w onesano.
Onesano jest firmą biotechnologiczną, innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. Zakłady produkcyjne są zlokalizowane w Czechowicach-Dziedzicach. Ponadto, firma posiada własne laboratorium oraz wykwalifikowaną kadrę specjalistów. Onesano realizuje produkcję w oparciu o autorskie receptury, opatentowane składy i nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.