Komunikaty PR

PPG laureatem nagrody Solidny Pracodawca Roku 2023

2024-03-29  |  10:00

PPG laureatem nagrody Solidny Pracodawca Roku 2023

PPG wśród dla najlepszych pracodawców w Polsce

WARSZAWA, 28 marca 2024 – PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że została uhonorowana prestiżowym tytułem Solidnego Pracodawcy Roku 2023. Celem programu Solidny Pracodawca Roku jest wyłonienie i uhonorowanie najlepszych pracodawców w Polsce. W gronie laureatów znalazły się podmioty cechujące się wzorcową polityką personalną, rozwiniętą kulturą organizacyjną, zaangażowaniem w budowanie innowacyjnych i przyjaznych miejsc pracy, jak również w kwestie CSR.

Wśród najważniejszych kryteriów, jakimi kieruje się kapituła konkursowa przy wyborze zwycięzców, są m.in.: przestrzeganie prawa pracy i przepisów BHP, warunki socjalne, polityka rozwoju pracowników, ścieżka kariery i awansów, systemy motywacyjne oraz polityka społecznej odpowiedzialności firmy. Dodatkowo spółki oceniane są na podstawie wywiadów środowiskowych, m.in. w lokalnych instytucjach i organizacjach biznesowych.

W imieniu PPG nagrodę odebrała Joanna Sproncel-Bagrowska, dyrektora zakładu PPG Cieszyn SA. 

 

„Cieszymy się, że kapituła doceniła nasze zaangażowanie w tworzenie przyjaznej polityki personalnej i kultury organizacyjnej. PPG to przede wszystkim ludzie, z którymi możemy wypełniać naszą misję ochrony i upiększania świata. Jesteśmy dumni z naszych pracowników, z tego, jak angażują się w pomoc potrzebującym i inicjują rozmaite projekty charytatywne.

Wiemy, że pracownicy doceniają naszą kulturę organizacyjną opartą na otwartości, transparentności i zaangażowaniu w rozwój i sami z siebie proponują wiele działań i innowacyjnych usprawnień, m.in. dotyczących ich codziennej pracy, co przynosi korzyści dla zespołu, a często także oszczędności” – powiedziała Joanna Sproncel-Bagrowska.

„Państwa inicjatywy w dziedzinie HR, skoncentrowane na rozwijaniu talentów, tworzeniu sprzyjającej atmosfery pracy oraz podejście do społecznej odpowiedzialności biznesu są godne uznania, jednocześnie stanowią wzór i inspirację dla całej społeczności biznesowej. PPG przyczynia się do podnoszenia standardów i staje się przykładem dla innych przedsiębiorstw” – powiedziała Tina Dej, dyrektor programu Solidny Pracodawca Roku, podczas uroczystego przekazania nagrody.

PPG w Polsce to 8 lokalizacji, w tym 4 fabryki: w Cieszynie, w Dębicy, w Ostrowie Wielkopolskim oraz we Wrocławiu. Jest częścią międzynarodowego koncernu PPG,  globalnego lidera w produkcji farb, lakierów i powłok specjalistycznych, obecnego w ponad 70 krajach świata. W Polsce, aktualnie firma zatrudnia łącznie blisko 2400 pracowników. Dzięki swojej strukturze oraz różnorodności, jako pracodawca oferuje stanowiska pracy na każdym szczeblu i w różnych obszarach działalności, począwszy od stanowisk produkcyjnych i magazynowych, poprzez stanowiska wspierające średniego szczebla, eksperckie, aż do managerów najwyższego szczebla. Firma od lat skupia się na tym, by tworzyć przyjazne środowisko pracy, podążać za zmianami i wyzwaniami rynku pracy i odpowiadać na potrzeby aktualnych i przyszłych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje oferowany przez firmę bogaty pakiet benefitów pracowniczych, międzynarodowe środowisko pracy, dające szerokie możliwości awansów poziomych i pionowych, oraz odpowiedzialne podejście firmy do kwestii środowiskowych oraz zaangażowania społecznego.   

Więcej informacji o PPG można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej firmy: ppg.com i poland.ppg.com/.

PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®

W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2023 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 18,2 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.

Logo PPG oraz We  protect  and  beautify the  world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Uchodźcy na rynku pracy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:30

Uchodźcy na rynku pracy

Norwegia jest jednym z europejskich liderów, która rozwija różnorodne metody wsparcia dla uchodźców, ułatwiając im integrację na lokalnym rynku pracy. Badania
Praca Jak zachować spokój w czasach kryzysu i niepewności?
2024-04-17 | 15:26

Jak zachować spokój w czasach kryzysu i niepewności?

Budowanie odporności psychicznej to nie tylko klucz do przetrwania kryzysu, ale także droga do osobistego i zawodowego rozwoju. Przygotujmy się na trudne czasy, szukając wsparcia i stosując
Praca Polacy chcą pracować na swoim, a firmom jest to na rękę. Analiza CVeasy.pl
2024-04-17 | 08:30

Polacy chcą pracować na swoim, a firmom jest to na rękę. Analiza CVeasy.pl

Samozatrudnieni stanowią blisko 19% wszystkich pracujących Polaków. Węższa grupa wolnych strzelców realizujących projekty na zlecenie różnych firm obejmuje 330 tys.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.