PPG laureatem nagrody Solidny Pracodawca Roku 2023
PPG laureatem nagrody Solidny Pracodawca Roku 2023
PPG wśród dla najlepszych pracodawców w Polsce
WARSZAWA, 28 marca 2024 – PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że została uhonorowana prestiżowym tytułem Solidnego Pracodawcy Roku 2023. Celem programu Solidny Pracodawca Roku jest wyłonienie i uhonorowanie najlepszych pracodawców w Polsce. W gronie laureatów znalazły się podmioty cechujące się wzorcową polityką personalną, rozwiniętą kulturą organizacyjną, zaangażowaniem w budowanie innowacyjnych i przyjaznych miejsc pracy, jak również w kwestie CSR.
Wśród najważniejszych kryteriów, jakimi kieruje się kapituła konkursowa przy wyborze zwycięzców, są m.in.: przestrzeganie prawa pracy i przepisów BHP, warunki socjalne, polityka rozwoju pracowników, ścieżka kariery i awansów, systemy motywacyjne oraz polityka społecznej odpowiedzialności firmy. Dodatkowo spółki oceniane są na podstawie wywiadów środowiskowych, m.in. w lokalnych instytucjach i organizacjach biznesowych.
W imieniu PPG nagrodę odebrała Joanna Sproncel-Bagrowska, dyrektora zakładu PPG Cieszyn SA.
„Cieszymy się, że kapituła doceniła nasze zaangażowanie w tworzenie przyjaznej polityki personalnej i kultury organizacyjnej. PPG to przede wszystkim ludzie, z którymi możemy wypełniać naszą misję ochrony i upiększania świata. Jesteśmy dumni z naszych pracowników, z tego, jak angażują się w pomoc potrzebującym i inicjują rozmaite projekty charytatywne.
Wiemy, że pracownicy doceniają naszą kulturę organizacyjną opartą na otwartości, transparentności i zaangażowaniu w rozwój i sami z siebie proponują wiele działań i innowacyjnych usprawnień, m.in. dotyczących ich codziennej pracy, co przynosi korzyści dla zespołu, a często także oszczędności” – powiedziała Joanna Sproncel-Bagrowska.
„Państwa inicjatywy w dziedzinie HR, skoncentrowane na rozwijaniu talentów, tworzeniu sprzyjającej atmosfery pracy oraz podejście do społecznej odpowiedzialności biznesu są godne uznania, jednocześnie stanowią wzór i inspirację dla całej społeczności biznesowej. PPG przyczynia się do podnoszenia standardów i staje się przykładem dla innych przedsiębiorstw” – powiedziała Tina Dej, dyrektor programu Solidny Pracodawca Roku, podczas uroczystego przekazania nagrody.
PPG w Polsce to 8 lokalizacji, w tym 4 fabryki: w Cieszynie, w Dębicy, w Ostrowie Wielkopolskim oraz we Wrocławiu. Jest częścią międzynarodowego koncernu PPG, globalnego lidera w produkcji farb, lakierów i powłok specjalistycznych, obecnego w ponad 70 krajach świata. W Polsce, aktualnie firma zatrudnia łącznie blisko 2400 pracowników. Dzięki swojej strukturze oraz różnorodności, jako pracodawca oferuje stanowiska pracy na każdym szczeblu i w różnych obszarach działalności, począwszy od stanowisk produkcyjnych i magazynowych, poprzez stanowiska wspierające średniego szczebla, eksperckie, aż do managerów najwyższego szczebla. Firma od lat skupia się na tym, by tworzyć przyjazne środowisko pracy, podążać za zmianami i wyzwaniami rynku pracy i odpowiadać na potrzeby aktualnych i przyszłych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje oferowany przez firmę bogaty pakiet benefitów pracowniczych, międzynarodowe środowisko pracy, dające szerokie możliwości awansów poziomych i pionowych, oraz odpowiedzialne podejście firmy do kwestii środowiskowych oraz zaangażowania społecznego.
Więcej informacji o PPG można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej firmy: ppg.com i poland.ppg.com/.
PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®
W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2023 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 18,2 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.
Logo PPG oraz We protect and beautify the world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.