PROMOTECH. Nowe wyroby i wzrost zatrudnienia
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Białostocka firma szuka pracowników na różne stanowiska – zarówno produkcyjne, jak i biurowe. Przyczyną wzrostu zatrudnienia są zmieniające się potrzeby rynku i konieczność dostosowania oferty firmy do tych zmian.
- Poszukujemy pracowników z doświadczeniem, ale mile widziana są również ambitne młode osoby gotowe do podjęcia nowych wyzwań – mówi Artur Zawadzki, prezes PROMOTECHU.
Na produkcji szansę na zatrudnienie mają operatorzy maszyn CNC, serwisanci (mechanicy ślusarze) maszyn CNC oraz monter-elektryk. Ale firma potrzebuje też inżyniera sprzedaży systemów mechanizacji cięcia i spawania oraz specjalisty ds. sprzedaży na rynki zagraniczne.
Powodem rekrutacji jest konieczność dostosowania produkcji do zmieniających się potrzeb klienta, a także dalszy rozwój sprzedaży i sieci dystrybucji.
- Wdrażamy nowe wyroby, które wpływają znacząco na zmianę procesów produkcyjnych, a to z kolei wymaga określonych kompetencji pracowniczych. Musimy się dostosowywać do zmian na rynku oraz zmian w portfolio sprzedażowym – mówi Artur Zawadzki. - Rozwijamy się na nowych rynkach, a aktualnie planujemy ofensywę sprzedażową związaną z rozwojem linii ukosowarek. Dynamiczny rozwój oferty ukosowarek do blach i rur to kontynuacja, sprawdzonej już strategii, polegającej na opracowywaniu i produkowaniu coraz większej ilości niszowych urządzeń dla branży metalowej.
PROMOTECH to jeden z najbardziej pożądanych i przyjaznych pracodawców na rynku białostockim, gdzie firma ma swoją siedzibę - pracownicy mogą liczyć na atrakcyjne warunki zatrudnienia – stabilną pracę w rozwojowej firmie, wsparcie socjalne, terminowe wynagrodzenie i możliwość rozwoju zawodowego. W zamian firma oczekuje zaangażowania, umiejętności pracy w zespole i lojalności.
PROMOTECH Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku to polski producent i eksporter, którego początki sięgają roku 1987. Obecnie firma oferuje ponad 300 produktów, m.in. profesjonalne elektronarzędzia, wiertarki na podstawie elektromagnetycznej, ukosowarki do blach i rur, wózki do automatyzacji spawania i cięcia oraz spawalnicze systemy portalowe i wiele innych. Ponad 90 proc. produkcji firmy trafia na rynki całego świata, m.in. za pośrednictwem spółek-córek w Indiach, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Włoszech, USA i w Niemczech. Grupa PROMOTECH zatrudnia obecnie ok. 380 pracowników.

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.