Komunikaty PR

PROMOTECH. Nowe wyroby i wzrost zatrudnienia

2024-08-26  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania promot ( 0.01 MB )

Białostocka firma szuka pracowników na różne stanowiska – zarówno produkcyjne, jak i biurowe. Przyczyną wzrostu zatrudnienia są zmieniające się potrzeby rynku i konieczność dostosowania oferty firmy do tych zmian.

- Poszukujemy pracowników z doświadczeniem, ale mile widziana są również ambitne młode osoby gotowe do podjęcia nowych wyzwań – mówi Artur Zawadzki, prezes PROMOTECHU.

Na produkcji szansę na zatrudnienie mają operatorzy maszyn CNC, serwisanci (mechanicy ślusarze) maszyn CNC oraz monter-elektryk. Ale firma potrzebuje też inżyniera sprzedaży systemów mechanizacji cięcia i spawania oraz specjalisty ds. sprzedaży na rynki zagraniczne.

Powodem rekrutacji jest konieczność dostosowania produkcji do zmieniających się potrzeb klienta, a także dalszy rozwój sprzedaży i sieci dystrybucji.

- Wdrażamy nowe wyroby, które wpływają znacząco na zmianę procesów produkcyjnych, a to z kolei wymaga określonych kompetencji pracowniczych. Musimy się dostosowywać do zmian na rynku oraz zmian w portfolio sprzedażowym – mówi Artur Zawadzki. - Rozwijamy się na nowych rynkach, a aktualnie planujemy ofensywę sprzedażową związaną z rozwojem linii ukosowarek. Dynamiczny rozwój oferty ukosowarek do blach i rur to kontynuacja, sprawdzonej już strategii, polegającej na opracowywaniu i produkowaniu coraz większej ilości niszowych urządzeń dla branży metalowej.

 

PROMOTECH to jeden z najbardziej pożądanych i przyjaznych pracodawców na rynku białostockim, gdzie firma ma swoją siedzibę - pracownicy mogą liczyć na atrakcyjne warunki zatrudnienia – stabilną pracę w rozwojowej firmie, wsparcie socjalne, terminowe wynagrodzenie i możliwość rozwoju zawodowego. W zamian firma oczekuje zaangażowania, umiejętności pracy w zespole i lojalności.

 

PROMOTECH Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku to polski producent i eksporter, którego początki sięgają roku 1987. Obecnie firma oferuje ponad 300 produktów, m.in. profesjonalne elektronarzędzia, wiertarki na podstawie elektromagnetycznej, ukosowarki do blach i rur, wózki do automatyzacji spawania i cięcia oraz spawalnicze systemy portalowe i wiele innych. Ponad 90 proc. produkcji firmy trafia na rynki całego świata, m.in. za pośrednictwem spółek-córek w Indiach, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Włoszech, USA i w Niemczech. Grupa PROMOTECH zatrudnia obecnie ok. 380 pracowników.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie Biuro prasowe
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)
Praca Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
2025-03-27 | 09:00

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Pluxee Polska po raz drugi organizuje Dzień Przyjemności w Pracy, tym samym wpisując go na stałe do kalendarza HR. Dlaczego? Ponieważ zaangażowanie polskich pracowników jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.