Komunikaty PR

Promotech stawia na profilaktykę wśród pracowników

2024-04-30  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Badanie markerów nowotworowych ufundował swoim pracownikom białostocki Promotech. To jedna z wielu prozdrowotnych inicjatyw zarządu spółki.

Wczesne wykrywanie chorób, zwłaszcza nowotworowych, to połowa sukcesu w ich leczeniu. Dlatego pracownicy Promotechu (włącznie z wydziałem śląskim) i łapskiego Promotechu – KM, chętnie wzięli udział w marcowych badaniach przesiewowych, zorganizowanych przez firmę. Pakiet dla kobiet obejmował markery CA 125- diagnostyka i monitorowanie leczenia raka jajnika, CA 15-3 -raka sutka oraz CEA – raka jelita grubego, zaś pakiet dla mężczyzn obejmował marker CEA, CA19-9 – wykrywający nowotwory trzustki i dróg żółciowych oraz PSA całkowity – raka prostaty.   

- To dość drogie badania i nie każdy pozwoli sobie na taki wydatek, dlatego postanowiliśmy je sfinansować – mówi Artur Zawadzki, prezes Promotechu. - Jeśli dzięki temu można uratować życie lub zdrowie chociażby jednego pracownika, to naprawdę warto. Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie, a takie działania przyczyniają się nie tylko do lepszej ochrony zdrowia pracowników, ale też do zwiększenia ich satysfakcji z pracy.

Badania były przeprowadzone sprawnie logistycznie, by jak najmniej zakłócić rytm pracy w firmie – w określonych terminach, laboratoryjne pielęgniarki w miejscu pracy pobierały krew do badań, a odbiór wyników możliwy był on-line.

Badania zostały sfinansowane ze środków pracodawcy.

Promotech od wielu lat prowadzi działania związane z profilaktyką zdrowotną swoich pracowników: wszyscy korzystają z pakietu medycznego (zawierającego leczenie stomatologiczne) w firmie LuxMed. Mogą też korzystać z dofinansowania (w ramach funduszu socjalnego) na zabiegi chirurgiczne, rehabilitację, zakup pompy insulinowej, zakup aparatu słuchowego, odczulanie itp. Warunkiem jest złożenie podania do rady pracowników o udzielenie takiego wsparcia. Promotech jest też znany, jako firma, która płaci pracownikom comiesięczny dodatek za niepalenie.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani? Biuro prasowe
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.