Komunikaty PR

Prawie 200 000 kajzerek sprzedanych w sklepie Lidl na Pol’and’Rock Festival

2024-08-06  |  12:30
Biuro prasowe

Uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata wiedzą, że zawsze mogą liczyć na Lidla! Na Pol’and’Rock Festivalu już po raz 14. stanął rockowy sklep Lidl Polska, który był otwarty nieprzerwanie przez 120 godzin! Na Rockowej Wyspie Lidla sprzedano blisko 200 tys. kajzerek – to tak, jakby każdy mieszkaniec Torunia kupił bułkę!

Rockowy sklep Lidl Polska co roku przyjmuje festiwalowiczów z całej Polski. Dzięki lokalizacji w samym sercu festiwalu mieszkańcy pola namiotowego mogli w każdej chwili zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty. Sklep otwarto we wtorek, 30 lipca, o godz. 12:00, a jego drzwi zamknęły się dopiero w niedzielę, 4 sierpnia, o 12:00. Warto podkreślić, że ceny w rockowym sklepie były takie jak w każdym innym obiekcie Lidl Polska – atrakcyjne i niskie. Co więcej, z aplikacją zakupową Lidl Plus na uczestników Festiwalu czekały specjalne kupony rabatowe.

Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla w liczbach:

- sprzedano prawie 200 tys. kajzerek,

- rozdano 11 000 lidlowych tatuaży zmywalnych,

- najpopularniejszym owocem po raz kolejny okazały się banany – kupiono ich ponad 7500 kg!

- sklep działał nieprzerwanie przez 120 godzin,

- blisko 50 pracowników zdecydowało się w tym roku w pełni skorzystać z festiwalowej atmosfery i nocować na nowym lidlowym polu namiotowym,

- Lidl działa na Pol’and’Rock Festivalu od 14 lat,

- najwierniejsza pracowniczka już po raz 10. dołączyła do sklepowej załogi Rockowej Wyspy Lidla,

- pracownicy wymienili nieskończenie wiele uśmiechów!

Warto podkreślić, że obecność marki na Festiwalu jest wyrazem podziękowań dla wszystkich wolontariuszy zaangażowanych w coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 15 lat wspólnego grania z Orkiestrą Lidl przekazał na cele Fundacji ponad 49 mln zł.

Załoga Rockowego sklepu Lidl Polska z Jurkiem Owsiakiem, tuż przed otwarciem drzwi dla festiwalowych klientów

Festiwalowa załoga rockowego sklepu Lidla

Festiwalowy sklep nie mógłby funkcjonować gdyby nie praca wielu osób zaangażowanych w projekt po stronie Lidl Polska, które zjechały się z całego kraju. Najdłuższą drogę pokonały pracowniczki, które przyjechały aż z Hrubieszowa! Dla kilkudziesięciu pracowników sklepu był to już kolejny raz na Rockowej Wyspie Lidla, a rekordzistka, Ewa, dołączyła do rockowej załogi już po raz dziesiąty!

W pracę w sklepie mogli zaangażować się wszyscy zatrudnieni w Lidlu: zarówno pracownicy sklepów, jak i magazynów czy centrali. Na miejscu każdy otrzymał szkolenie w zakresie sprzedaży oraz BHP, a w wolnym czasie mógł korzystać ze wszystkich festiwalowych atrakcji. Ponadto każdy pracownik rockowego sklepu otrzymał zestaw powitalny, a także miał dostęp do wsparcia fizjoterapeuty. W tym roku, aby w pełni móc się oddać imprezowej atmosferze, blisko 50 pracowników zdecydowało się na nocowanie w nowym Lidl Camp, czyli specjalnej strefie namiotowej tuż obok sklepu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić

65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.

Transport

Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów

Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.

Polityka

M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne

Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.