Prawie 300 tysięcy zdrapek z nagrodami wciąż czeka na klientów Żabki
Loteria sieci Żabka, w której każdy los wygrywa, trwa tylko do 19 stycznia lub do wyczerpania puli zdrapek! Nagrodę główną, czyli vouchery o wartości 1 000 zł na zakupy w Żabce, wygrało już 32 klientów. Są wśród nich zarówno mieszkańcy dużych miast, jak i miasteczek. Główne wygrane padły m.in. we Wrocławiu, Łodzi i Katowicach oraz w Wejherowie, Raszynie, Mońkach i Zbąszynku. Udział w loterii może wziąć każdy, kto kupi w Żabce cztery piwa i odbierze zdrapkę. Sieć wydała już ponad 2 miliony zdrapek, ale w sklepach wciąż czeka prawie 300 tysięcy zdrapek do odebrania.
Zdrapkę otrzyma każdy, kto w czasie jednorazowych zakupów kupi minimum cztery sztuki produktów marki: Heineken, Żywiec, Warka, Desperados. W loterii biorą udział puszki, butelki i czteropaki.
W sumie w puli znalazło się wiele nagród o łącznej wartości 5 milionów zł. Główną nagrodę, czyli vouchery na zakupy w Żabce o wartości 1 000 zł, „zdrapało” już 32 klientów sklepów Żabka m.in.: w Krośnie, Skrzyszowie, Wejherowie, Raszynie, Mońkach, Zbąszynku, Łaziskach Górnych, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Szczecinie i Katowicach. Ponad 570 klientów sieci, m.in. z Wasilkowa, Olecka i Przeźmierowa, cieszy się z kolei z voucherów na zakupy o wartości 100 zł każdy. W puli nagród są także atrakcyjne rabaty na produkty chętnie wybierane przez klientów sieci, czyli z kategorii: piwo, napoje, słone przekąski, a także na kawę czy hot doga, które można wykorzystać do 20 stycznia br.
Kupując większą liczbę promocyjnych produktów, klient otrzyma również więcej zdrapek loteryjnych. W ramach jednej transakcji wydawanych jest maksymalnie sześć zdrapek. W poprzedniej edycji loterii wydano prawie 3 mln zdrapek, z czego 77 przyniosło główną wygraną.
Szczegóły i regulamin loterii dostępne są na stronie www.milionynagrod.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.