Prawie 300 tysięcy zdrapek z nagrodami wciąż czeka na klientów Żabki
Loteria sieci Żabka, w której każdy los wygrywa, trwa tylko do 19 stycznia lub do wyczerpania puli zdrapek! Nagrodę główną, czyli vouchery o wartości 1 000 zł na zakupy w Żabce, wygrało już 32 klientów. Są wśród nich zarówno mieszkańcy dużych miast, jak i miasteczek. Główne wygrane padły m.in. we Wrocławiu, Łodzi i Katowicach oraz w Wejherowie, Raszynie, Mońkach i Zbąszynku. Udział w loterii może wziąć każdy, kto kupi w Żabce cztery piwa i odbierze zdrapkę. Sieć wydała już ponad 2 miliony zdrapek, ale w sklepach wciąż czeka prawie 300 tysięcy zdrapek do odebrania.
Zdrapkę otrzyma każdy, kto w czasie jednorazowych zakupów kupi minimum cztery sztuki produktów marki: Heineken, Żywiec, Warka, Desperados. W loterii biorą udział puszki, butelki i czteropaki.
W sumie w puli znalazło się wiele nagród o łącznej wartości 5 milionów zł. Główną nagrodę, czyli vouchery na zakupy w Żabce o wartości 1 000 zł, „zdrapało” już 32 klientów sklepów Żabka m.in.: w Krośnie, Skrzyszowie, Wejherowie, Raszynie, Mońkach, Zbąszynku, Łaziskach Górnych, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Szczecinie i Katowicach. Ponad 570 klientów sieci, m.in. z Wasilkowa, Olecka i Przeźmierowa, cieszy się z kolei z voucherów na zakupy o wartości 100 zł każdy. W puli nagród są także atrakcyjne rabaty na produkty chętnie wybierane przez klientów sieci, czyli z kategorii: piwo, napoje, słone przekąski, a także na kawę czy hot doga, które można wykorzystać do 20 stycznia br.
Kupując większą liczbę promocyjnych produktów, klient otrzyma również więcej zdrapek loteryjnych. W ramach jednej transakcji wydawanych jest maksymalnie sześć zdrapek. W poprzedniej edycji loterii wydano prawie 3 mln zdrapek, z czego 77 przyniosło główną wygraną.
Szczegóły i regulamin loterii dostępne są na stronie www.milionynagrod.pl

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.