Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się czerwony piętrowy autobus 7Days funkcjonujący w ramach komunikacji miejskiej.
Rogalik 7Days sprawdzi się w każdym zadaniu – jako szybkie śniadanie w biegu, słodka przekąska pomiędzy zajęciami czy drugie śniadanie w podróży, którą można mieć zawsze przy sobie o każdej porze dnia.
„Każdy z nas miał taki dzień, w którym wyszedł z domu bez śniadania bądź po prostu miał ochotę na coś słodkiego w przerwie pomiędzy zajęciami. Wtedy właśnie często sięgamy po rogalika 7Days. Szczelnie zapakowany, zawsze świeży, jest tym, czego potrzebujemy podczas zabieganego dnia. Chcemy pokazać, że 7Days jest idealną przekąską właśnie do szybkiego złapania „na drogę!”. – mówi Gergely Szilagyi, Brand Manager 7Days Poland&Baltics, Mondelez Polska.
Kampania promocyjna
Z początkiem czerwca w mediach ruszy ogólnopolska kampania z hasłem „Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę!”. We wszystkich materiałach będzie można zobaczyć kadry z Warszawy, Gdańska i Krakowa.
Od początku maja natomiast na ulice Lublina wyjedzie dedykowana, darmowa linia 7Days. Lublin pełen jest studentów, dla których komunikacja miejska jest kluczowa, by sprawnie poruszać się po mieście – na zajęcia, ale też pomiędzy nimi. Czerwony autobus 7Days będzie kursował od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 łącząc ze sobą najważniejsze dla studentów punkty – uczelnie, akademiki oraz centrum – dodaje Gergely Szilagyi. Dedykowany autobus to nie tylko dodatkowe połączenie, ale także lokalna atrakcja – na wybranych przystankach z autobusu zostanie rozstawiona zjeżdżalnia, a pasażerowie będą mogli skorzystać z samplingu i poczęstować się produktem. Cała aktywacja zostanie wsparta również niestandardowymi działaniami takimi jak materiały FOOH widoczne w social mediach.
Rogalik dla każdego
W ramach kampanii została zorganizowana również ogólnopolska promocja cash back „Złap 7Days”. W maju przy zakupie rogalika 7Days można odebrać 100% zwrotu gotówki. Udział w akcji jest bardzo prosty – wystarczy zakupić produkt 7Days, zachować paragon, zarejestrować zakup na stronie www i uzyskać 100% zwrotu. Akcja potrwa od 01.05.2024 r. do 31.05.2024 r. Szczegóły znaleźć można w regulaminie zamieszczonym na stronie https://zlap7days.pl/7dayslp/7days
Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. Za przygotowanie na polski rynek spotu i kreacji digitalowych odpowiadała Publicis. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Publicis, aktywację w Lublinie koordynuje agencja Get WOW. Komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.