Premiera: Genesis Helium 800 BT - głośniki 2.1 z podświetleniem ARGB
Firma Genesis oferuje szeroką gamę produktów dla graczy. Mocną stronę portfolio stanowią głośniki komputerowe z serii Helium, które właśnie doczekały się nowego flagowego reprezentanta. Mowa o modelu Helium 800 BT, który cechuje się nie tylko mocną specyfikacją, ale także efektownym podświetleniem ARGB.
Genesis Helium 800 BT to zestaw głośników 2.1 o mocy RMS 60 W, które wyróżniają się pasmem przenoszenia 100 Hz – 20 kHz. Zostały one wyposażone w funkcję Bluetooth, posiadają także wejście optyczne (Toslink) i złącze RCA. Mimo, że producent dołącza do zestawu pilot sterujący, zadbano o specjalny panel w subwooferze umożliwiający kontrolę głośności oraz basu. Głośniki otrzymały również tryb ECO, który automatycznie przełączy je w tryb czuwania, gdy nie będą używane.
Genesis Helium 800 BT przeznaczone są nie tylko dla osób wymagających dobrej jakości dźwięku, ale również dla tych, którzy chcą sprzętu wizualnie dopasowanego do komputera. Zastosowane w nich podświetlenie ARGB pozwala na kontrolę iluminacji za pomocą płyty głównej PC i jest ono kompatybilne z oprogramowaniem Polychrome RGB, Mystic Light Sync, RGB Fusion oraz AuraSync.
Głośniki Genesis Helium 800 BT mają swoją premierę 19 maja 2022 roku, a ich cena sugerowana to 499 zł.
Zdjęcia hi res do pobrania tutaj: https://www.mediafire.com/file/ueh6ue5m0535iat/G%C5%81O%C5%9ANIKI+GENESIS+HELIUM+800BT.zip/file
Dane techniczne:
- Moc RMS: 60 W (2 x 15 W + 30 W)
- Pasmo przenoszenia: 100 Hz – 20 kHz
- Komunikacja: Przewodowa / Bluetooth
- Złącza:
- Audio: RCA, minijack 3,5 mm, Toslink
- ARGB: USB, 3-pin 5 V
- Wymiary:
- Satelita: 180 x 110 x 113 mm
- Subwoofer: 255 x 250 x 235 mm
- Długość przewodu:
- Pomiędzy głośnikami: 135 cm
- Sygnałowy: 110 cm
- Zasilający: 135 cm

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.