Komunikaty PR

Premiera gry Vampire: The Masquerade – Shadows of New York w Q3 2020!

2020-06-19  |  09:30
Biuro prasowe

W trzecim kwartale br. do sprzedaży trafi gra Vampire: The Masquerade – Shadows of New York, oparta na licencjonowanym uniwersum należącym do Paradox Interactive. Tytuł dostępny będzie w wersji na komputery osobiste (Windows, Mac OS, Linux) i konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One. Harmonogram prac zakłada zakończenie produkcji do końca czerwca. W lipcu rozpocznie się proces przygotowania portów na konsole oraz testy wszystkich wersji gry. Konkretna data premiery zostanie ustalona i podana do wiadomości po zakończeniu procesu certyfikacji na wszystkich platformach.
- Z radością informujemy, że prace nad ukończeniem Shadows of New York zmierzają ku końcowi. Wszystko idzie zgodnie z planem. W czerwcu zamykamy proces produkcji, w lipcu będziemy skupiali się na eliminowaniu błędów oraz na portingu na konsole, który już przećwiczyliśmy przy okazji Coteries of New York. Dzięki temu doświadczeniu proces powinien trwać krócej niż poprzednio. – mówi Michał Mielcarek, prezes Draw Distance - Następnym krokiem będzie rozpoczęcie etapu certyfikacji gry. Po jej zakończeniu będziemy gotowi do premiery. Certyfikacja na każdej konsoli wygląda inaczej. Na jednej platformie może trwać bardzo krótko, ale później trzeba mimo tego czekać nawet do trzech tygodni na premierę. Skoordynowanie tego procesu jest skomplikowane i dlatego jeszcze nie podajemy konkretnego dnia premiery. – dodaje.
Dodatek ukaże się jednocześnie w wersji na komputery osobiste (Windows, Mac OS, Linux) i konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One - Równoczesna premiera na wszystkich platformach pozwoli nam lepiej skoordynować działania marketingowe, a także powinna przełożyć się na większą widoczność gry w mediach, niż miało to miejsce w przypadku premiery Coteries of New York, rozciągniętej aż na cztery miesiące - uzupełnia prezes.
Vampire: The Masquerade – Shadows of New York to produkcja z popularnego gatunku visual novel, osadzona w bogatym uniwersum Vampire: The Masquerade. Gra jest zwięzłym, samodzielnym dodatkiem, pozwalającym wcielić się w nową protagonistkę i spojrzeć na wydarzenia fabularne zaprezentowane w podstawowej wersji gry z zupełnie nowej perspektywy.
Gracz będzie prowadził dochodzenie w sprawie okoliczności ostatecznej śmierci lidera Anarchów. Tak jak w przypadku Coteries of New York, podjęte przez gracza wybory będą miały wpływ na sposób myślenia postaci i w konsekwencji zdecydują o zakończeniu gry.
Podstawowa wersja tytułu – The Masquerade – Coteries of New York, jest dostępna w sprzedaży w wersji na komputery stacjonarne od grudnia 2019. Już w dniu premiery tytuł zajął siódme miejsce na liście globalnych bestsellerów oraz był wyróżniany na stronach Steam i GOG. W niecały tydzień odzyskał wszystkie koszty produkcji i marketingu poniesione przez Draw Distance. W marcu projekt trafił także na konsole PS4 i Nintendo Switch, a następnie platformę Xbox One.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-09-24 | 12:00

E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki

Notowana na rynku NewConnect spółka z obszaru e-commerce podpisała umowę resellerską z dystrybutorem kamer sportowych i akcesoriów remowanej marki SJ CAM. Nowo zawarta współpraca rozszerza zasięg rynkowy spółki
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.