Komunikaty PR

Premiera Infernal Radiation wkrótce na Nintendo Switch

2021-04-29  |  10:30
Biuro prasowe

 

Ultimate Games, producent i dystrybutor gier na PC, konsole oraz urządzenia mobilne, 5 maja wyda Infernal Radiation na Nintendo Switch. Producentem zręcznościowej rozgrywki, której fabuła łączy romans z horrorem, jest Asmodev, niezależne studio gamingowe.  Łączna liczba graczy oczekujących na zakup gier z grupy kapitałowej Ultimate Games w sklepie Steam w marcu przekroczyła 1,14 mln. W kalendarzu premier spółki znajduje się obecnie około 150 pozycji.

- Premiera Infernal Radiation na Nintendo Switch to kolejny etap naszej współpracy z Asmodev. Do tej pory pełniliśmy rolę wydawcy tytułu na PC. Sprzedaż gier w różnych kanałach minimalizuje ryzyko dystrybucyjne spółki i pozwala na stałe zwiększanie przychodów oraz zysków. Infernal Radiation trafi do sprzedaży 5 maja – mówi Rafał Jelonek, dyrektor ds. operacyjnych w Ultimate Games S.A.

Fabuła gry obejmuje walkę w roli egzorcysty z potężnymi bossami, opętaniami i demonami. Akcja rozgrywa się na Wyspie Hallowenowej, na której w wyniku wybuchu reaktora elektrowni produkującej energię z ognia piekielnego doszło do skażenia miejscowej ludności i paranormalnych zachowań. Rozgrywkę wyróżnia piekielna stylistyka oraz arcade'owa mechanika, która choć na pozór prosta, jest wymagająca i angażująca gracza na dłużej. W Infernal Radiation zastosowano tryb kooperacji, dzięki któremu gracz może na jednym ekranie odprawiać obrzędy wraz z innymi użytkownikami. Za portowanie tytułu z PC na Nintendo Switch odpowiada studio Black Rose Project.

- Gra od początku powstawała z myślą o Switch. Mimo, że jest całkiem rozbudowana, podzieliliśmy ją na drobne segmenty, zatem gracz może dokonać szybkiego progresu o dowolnej porze dnia i nocy. Infernal to nie butelka z wykwintnym winem, którym należy delektować się przy świecach. To piersiówka z mocnym, wiejskim bimbrem, który popija się podczas podróży tramwajem albo przedłużającej się pasterki – mówi Michał Jodłowiec, prezes Asmodev.

Obecnie liczba graczy oczekujących na zakup gier grupy kapitałowej Ultimate Games wynosi w sklepie Steam ponad 1,14 mln graczy, a liczba wszystkich dodań, tzw. wishlist additions, to ponad 2 mln graczy. W kalendarzu premier spółki znajduje się łącznie około 150 pozycji.

W ramach dywersyfikacji prowadzonej działalności i budowania nowych kanałów sprzedaży Ultimate Games  sukcesywnie rozbudowuje Grupę Kapitałową. W lutym spółka wraz z innymi podmiotami zawiązała trzy nowe spółki: NPC Games, G11 oraz Grande Games. Głównym obszarem ich działalności będzie produkcja wieloplatformowych gier komputerowych. Ultimate Games posiada w każdej ze spółek pakiet akcji rzędu 30-40 Proc.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.