Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE

Jakie słodycze firmowe wybrać na nadchodzące Święta?
Nadchodzi najbardziej magiczny okres – Święta Bożego Narodzenia! Jak co roku, SLODKIE przedstawia katalog z autorskimi kompozycjami na tegoroczne Święta. Kalendarze adwentowe, kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i marmoladkami, aromatyczne pierniki – te, jak i inne świąteczne propozycje są już dostępne w sprzedaży.
Słodycze reklamowe SLODKIE od 2004 roku towarzyszą świątecznym spotkaniom. W nowym katalogu pojawia się cała gama inspiracji na świąteczne spotkania, wigilie firmowe czy upominki dla pracowników. Bogatą ofertę bożonarodzeniową wyróżnia indywidualność i troska o relacje z klientami, współpracownikami oraz partnerami biznesowymi.
Każdy produkt ze świątecznej kolekcji, to nie tylko smakowity upominek, ale również doskonały sposób na podkreślenie wyjątkowości firmy i docenienie współpracowników oraz partnerów biznesowych – komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE
Wigilie firmowe i świąteczne spotkania
Uroczyste kolacje wigilijne czy firmowe mikołajki budują pozytywne relacje wśród współpracowników. W takich momentach nie można pominąć firmowych słodyczy! Ciasteczka, praliny czy bakalie w czekoladzie to idealne dodatki sprzyjające takim wydarzeniom.
Wysyłki świąteczne
Planujesz świąteczną wysyłkę? Warto postawić na prezenty, które nie tylko ucieszą podniebienia, ale również będą wyglądały oryginalnie, dzięki specjalnie zaprojektowanym opakowaniom bożonarodzeniowych słodkości. Czekoladowe kształty, takie jak mikołaj, choinka czy gwiazdka, które są starannie zapakowane oraz spersonalizowane, to idealny sposób na wyrażenie wdzięczności i umocnienia relacji w okresie świątecznym.
Słodki dodatek do życzeń
Świąteczne życzenia to miły gest, który zyskuje jeszcze większą moc, gdy towarzyszy mu drobna, słodka niespodzianka. Zestaw czekoladek Choco Text Christmas, Biblioteka Czekoladowych Tabliczek, czy Praliny Christmas Message, świetnie sprawdzą się jako dodatek do świątecznych życzeń.
Na jakie nowości warto zwrócić uwagę?
Od eleganckich spotkań świątecznych po wysyłki bożonarodzeniowych upominków – w ofercie znajdują się produkty, które oczarują smakiem, wyglądem oraz dbałością o detale. W nowym katalogu znalazły się także dodatkowe możliwości personalizacji, a wśród nich zestawy pralinek z logo bezpośrednio na czekoladzie lub pralinki z logo naniesionym w formie czekoladowego stempla.
Nowy katalog SLODKIE to ogromna moc inspiracji, która pozwala w pełni wykorzystać potencjał świątecznych słodyczy. Oferta jest już dostępna online na stronie: https://slodkie.com/3d-flip-book/boze-narodzenie-slodkie-2023/.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.