Prestiżowa nagroda dla LeasingTeam w konkursie Outsourcing Stars
Agencję zatrudnienia LeasingTeam, będącą częścią grupy kapitałowej LeasingTeam, uhonorowano w prestiżowym Konkursie Outsourcing Stars. Firma zdobyła tytuł najszybciej rozwijającej się organizacji sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu w kategorii HR Leasing pracowniczy w roku 2022.
Outsourcing Stars to jedyny w Polsce niekomercyjny konkurs dla sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu. To ogromne wyróżnienie dla LeasingTeam i potwierdzenie wysiłków firmy w dążeniu do doskonalenia usług.
„Kolejny raz udało nam się potwierdzić, że jako LeasingTeam przykładamy najwyższą wagę do jakości usług z zakresu HR. Chcemy ciągle doskonalić naszą agencję i być coraz lepsi w tym, co robimy. Nie boimy się wyzwań, wyznaczamy nowe standardy. Jestem dumna z każdej osoby, która przyczynia się do sukcesu naszej organizacji” – mówi Andżelika Majewska, współzałożycielka i wiceprezes LeasingTeam Group.
Agencja zatrudnienia LeasingTeam od lat cieszy się uznaniem klientów i partnerów biznesowych. Nagroda w konkursie Outsourcing Stars jest potwierdzeniem doskonałej reputacji, jaką firma zyskała na rynku usług dla biznesu.
„Gratulujemy również innym laureatom Konkursu i serdecznie dziękujemy jego organizatorom za wyróżnienie naszej agencji. Chcielibyśmy także podziękować naszym klientom za zaufanie, ponieważ bez nich ten sukces byłby niemożliwy. Razem z Wami tworzymy przyszłość sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu w Polsce” – podsumowuje Andżelika Majewska.
LeasingTeam od lat konsekwentnie rozwija swoją ofertę usług, dostosowując się do zmieniających się potrzeb rynku i wymagań klientów. Firma specjalizuje się w pracy tymczasowej, zatrudnieniu zewnętrznym, rekrutacji pracowników ze Wschodu, outsourcingu procesów i funkcji oraz optymalizacji zarządzania zasobami ludzkimi.
Dzięki innowacyjnemu podejściu do zarządzania personelem oraz wysokiej jakości obsługi klienta, agencja zatrudnienia LeasingTeam zdobyła uznanie klientów i branżowych ekspertów.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.