Prezent na Wielkanoc od Everli. Od 1 kwietnia niższe ceny za dostawę!
Cena standardowej dostawy zakupów zamówionych przy pomocy aplikacji lub strony internetowej pl.everli.com zmienia się z 9,90 zł na 4,90 zł. Tyle zapłacą klienci, którzy zrobią zamówienie o wartości co najmniej 100 zł.
Zmiana dotyczy 20 średnich i mniejszych miejscowości, będących w zasięgu usługi Everli. Klienci zapłacą mniej za dostawę w miastach: Częstochowa, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Białystok, Toruń, Bielsko - Biała, Radom, Kielce, Olsztyn, Opole, Rybnik, Kalisz, Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra, Elbląg, Legnica, Włocławek, Płock.
Nowa, niższa cena dostawy proponowana przez Everli może spotkać się z zainteresowaniem szczególnie teraz - przed nadchodzącymi Świętami Wielkanocnymi, kiedy klienci planują z wyprzedzeniem zrobienie większych zakupów przez Internet.
Klienci platformy zakupowej Everli mogą zamawiać produkty spożywcze online z partnerskich sieci Everli, takich jak: Carrefour, Kaufland, E. Leclerc, Spar i bi1, a także innych sieci detalicznych. Korzystający z aplikacji i strony internetowej pl.everli.com coraz chętniej zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny, nabiał, a także pieczywo i wypieki.
----------------------------------------------------------------------------------------------
O Everli
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Everli mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Usługa jest dostępna w 47 miastach Polski i korzysta z niej już ponad 11 milionów Polaków.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.