Prezent na Wielkanoc od Everli. Od 1 kwietnia niższe ceny za dostawę!
Cena standardowej dostawy zakupów zamówionych przy pomocy aplikacji lub strony internetowej pl.everli.com zmienia się z 9,90 zł na 4,90 zł. Tyle zapłacą klienci, którzy zrobią zamówienie o wartości co najmniej 100 zł.
Zmiana dotyczy 20 średnich i mniejszych miejscowości, będących w zasięgu usługi Everli. Klienci zapłacą mniej za dostawę w miastach: Częstochowa, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Białystok, Toruń, Bielsko - Biała, Radom, Kielce, Olsztyn, Opole, Rybnik, Kalisz, Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra, Elbląg, Legnica, Włocławek, Płock.
Nowa, niższa cena dostawy proponowana przez Everli może spotkać się z zainteresowaniem szczególnie teraz - przed nadchodzącymi Świętami Wielkanocnymi, kiedy klienci planują z wyprzedzeniem zrobienie większych zakupów przez Internet.
Klienci platformy zakupowej Everli mogą zamawiać produkty spożywcze online z partnerskich sieci Everli, takich jak: Carrefour, Kaufland, E. Leclerc, Spar i bi1, a także innych sieci detalicznych. Korzystający z aplikacji i strony internetowej pl.everli.com coraz chętniej zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny, nabiał, a także pieczywo i wypieki.
----------------------------------------------------------------------------------------------
O Everli
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Everli mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Usługa jest dostępna w 47 miastach Polski i korzysta z niej już ponad 11 milionów Polaków.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.