Primavera Parfum rozwinie sprzedaż marki biżuteryjnej w Internecie
Primavera Parfum poszerzyła portfolio swoich klientów o nowy podmiot. Jeden z wiodących dystrybutorów e-commerce w Polsce podpisał umowę handlową z marką ręcznie robionej biżuterii MUA by Hartman. Zakres współpracy obejmuje wsparcie sprzedaży w segmencie e-commerce oraz w formule stacjonarnej.
Dzięki podpisanej umowie Primavera Parfum zyskała status wyłącznego operatora internetowego marki MUA by Hartman. Celem nawiązanej współpracy jest zwiększenie rozpoznawalności oraz sprzedaży ręcznie robionej, dostępnej od blisko 10 lat na rynku biżuterii, której wyróżnikiem są autorskie hafty pokryte żywicą epoksydową, osadzone w stali szlachetnej, pozłacanej 24-karatowym złotem.
Pierwszym etapem działań była zmiana layoutu oraz usprawnienie dotychczasowej wersji sklepu internetowego. Nowa odsłona witryny funkcjonuje na platformie Shopify, dzięki czemu jest bardziej przyjazna użytkownikom. W kolejnych miesiącach planowane jest wdrażanie nowych funkcjonalności, którym będzie towarzyszyć intensywna kampania promocyjna w Internecie. Primavera Parfum zamierza też rozbudować kanały e-sprzedaży marki MUA by Hartman. Poza oficjalną witryną internetową, produkty sygnowane nazwiskiem Moniki Hartman, właścicielki firmy, pojawią się w ofercie sklepu Tagomago.pl. Po zwiększeniu rozpoznawalności marki jubilerskiej w Polsce, dystrybutor zaplanuje strategię jej wejścia na rynek azjatycki w modelu cross-border (azjatyckie serwisy e-commerce dla zagranicznych producentów).
- Cieszymy się z podpisania umowy z wiodącym dystrybutorem e-commerce w Polsce. Dzięki tej współpracy otwierają się przed nami nowe rynki i zasięg sprzedaży. Gwiezdna kolekcja MUA by Hartman zdecydowanie spełnia nasze marzenia i liczymy, że spełni też marzenia naszych klientów – powiedziała Monika Hartman, właścicielka firmy jubilerskiej.
Wsparcie ze strony dystrybutora obejmie również sprzedaż stacjonarną. Obecnie produkty tej marki można kupić w salonie firmowym w Warszawie przy ulicy Mysiej. Już wkrótce pojawią się również w Tagomago Boutique (ul Mokotowska 69, Warszawa), który jest częścią grupy Primavera Parfum.
Do niedawna operator e-commerce funkcjonował głównie w segmencie kosmetyków i chemii. Jak twierdzi Michał Żółkowski, Head of Project Management w Primavera Parfum, rozbudowa portfolio o kolejne grupy produktowe doskonale wpisuje się nową strategię, polegającą na dywersyfikacji asortymentu oraz ekspansji kolejnych sektorów rynku i branż.
– Okres pandemii nauczył nas, że kluczem do sukcesu jest stałe monitorowanie rynku i reagowanie na nowe trendy oraz zmieniające się potrzeby klientów. Uważamy, że marka MUA by Hartman uzupełni naszą dotychczasową ofertę, a do tego pozwoli nam przyciągnąć kolejnych klientów. W przyszłości nie wykluczamy pozyskania marek z nowych segmentów rynku, w zależności od zgłaszanego na nie zapotrzebowania.
Więcej informacji o firmie Primavera Parfum można znaleźć na stronie https://www.primaveraperfum.pl/.
Oficjalna witryna sklepowa marki MUA by Hartman dostępna jest pod adresem: https://muabyhartman.pl/ .

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.