Firma PAGEN została Przyjacielem UNICEF!
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Firma PAGEN Sp. z o.o. dołączyła do programu „Przyjaciel UNICEF”. Wspólnie z największą organizacją na świecie działającą na rzecz dzieci, będzie wspierać najmłodszych z najuboższych zakątków świata.
Obecnie dzieci na całym świecie stawiają czoła wielu wyzwaniom. Ograniczony dostęp do edukacji, ubóstwo, niedożywienie, nierówności, przedłużające się konflikty czy skutki zmian klimatu, to tylko niektóre z palących problemów dotykających młodych ludzi.
UNICEF od ponad 70 lat niesie pomoc dzieciom. Każdego roku organizacja wspiera najmłodszych w około 300 kryzysach humanitarnych. Działania UNICEF są możliwe tylko dzięki wsparciu finansowemu Darczyńców indywidualnych i biznesowych.
Cieszę się, że firma PAGEN dołączyła do grona Przyjaciół UNICEF. Dzięki jej wsparciu finansowemu możemy kontynuować naszą misję i ratować zdrowie oraz życie dzieci na całym świecie, a także dać najmłodszym szanse na lepszą przyszłość. To ogromna radość, że polskie firmy takie jak PAGEN chcą angażować się w pomoc dzieciom, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
Komunikując wartości, które są fundamentem działalności firmy PAGEN szczególnie podkreślamy znaczenie poczucia wspólnoty, bezpieczeństwa i więzi rodzinnych. Współpracując z UNICEF Polska, mamy szansę budować lepszy świat, który jest naszym wspólnym domem. Cieszymy się, że razem z UNICEF możemy działać na rzecz pomocy dla każdego dziecka, powiedziała Katarzyna Pytel – Prokurent PAGEN Sp. z o.o., koordynująca projekty Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).
UNICEF jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy biznesu z organizacjami humanitarnymi. Współpraca z globalną organizacją pomocową daje przedsiębiorstwom szansę na włączenie się w rozwiązywanie problemów dotyczących dzieci na całym świecie, przy jednoczesnym budowaniu świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie globalnych wyzwań. Dzięki współpracy z UNICEF Polska, firma może wzmocnić wizerunek marki jako odpowiedzialnej społecznie, zwiększyć zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także realnie przyczynić się do poprawy jakości życia najbardziej potrzebujących dzieci.
„Przyjaciel UNICEF” to program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. To szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, która niesie dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na temat programu na stronie unicef.pl/biznes.
O PAGEN
PAGEN jest jednym z wiodących polskich producentów okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Firmowe produkty PVC i aluminium cenione są w Polsce, Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a nawet w Kanadzie, USA i Australii. Rozwój własnej sieci salonów sprzedaży oraz aktywność międzynarodowa przyczynia się do wzmacniania pozycji polskiej branży stolarki okienno-drzwiowej, która jest liderem eksportu w Europie.
O UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko,
aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.