Firma PAGEN została Przyjacielem UNICEF!
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Firma PAGEN Sp. z o.o. dołączyła do programu „Przyjaciel UNICEF”. Wspólnie z największą organizacją na świecie działającą na rzecz dzieci, będzie wspierać najmłodszych z najuboższych zakątków świata.
Obecnie dzieci na całym świecie stawiają czoła wielu wyzwaniom. Ograniczony dostęp do edukacji, ubóstwo, niedożywienie, nierówności, przedłużające się konflikty czy skutki zmian klimatu, to tylko niektóre z palących problemów dotykających młodych ludzi.
UNICEF od ponad 70 lat niesie pomoc dzieciom. Każdego roku organizacja wspiera najmłodszych w około 300 kryzysach humanitarnych. Działania UNICEF są możliwe tylko dzięki wsparciu finansowemu Darczyńców indywidualnych i biznesowych.
Cieszę się, że firma PAGEN dołączyła do grona Przyjaciół UNICEF. Dzięki jej wsparciu finansowemu możemy kontynuować naszą misję i ratować zdrowie oraz życie dzieci na całym świecie, a także dać najmłodszym szanse na lepszą przyszłość. To ogromna radość, że polskie firmy takie jak PAGEN chcą angażować się w pomoc dzieciom, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
Komunikując wartości, które są fundamentem działalności firmy PAGEN szczególnie podkreślamy znaczenie poczucia wspólnoty, bezpieczeństwa i więzi rodzinnych. Współpracując z UNICEF Polska, mamy szansę budować lepszy świat, który jest naszym wspólnym domem. Cieszymy się, że razem z UNICEF możemy działać na rzecz pomocy dla każdego dziecka, powiedziała Katarzyna Pytel – Prokurent PAGEN Sp. z o.o., koordynująca projekty Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).
UNICEF jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy biznesu z organizacjami humanitarnymi. Współpraca z globalną organizacją pomocową daje przedsiębiorstwom szansę na włączenie się w rozwiązywanie problemów dotyczących dzieci na całym świecie, przy jednoczesnym budowaniu świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie globalnych wyzwań. Dzięki współpracy z UNICEF Polska, firma może wzmocnić wizerunek marki jako odpowiedzialnej społecznie, zwiększyć zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także realnie przyczynić się do poprawy jakości życia najbardziej potrzebujących dzieci.
„Przyjaciel UNICEF” to program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. To szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, która niesie dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na temat programu na stronie unicef.pl/biznes.
O PAGEN
PAGEN jest jednym z wiodących polskich producentów okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Firmowe produkty PVC i aluminium cenione są w Polsce, Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a nawet w Kanadzie, USA i Australii. Rozwój własnej sieci salonów sprzedaży oraz aktywność międzynarodowa przyczynia się do wzmacniania pozycji polskiej branży stolarki okienno-drzwiowej, która jest liderem eksportu w Europie.
O UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko,
aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.