Komunikaty PR

Firma PAGEN została Przyjacielem UNICEF!

2021-01-08  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Firma PAGEN Sp. z o.o. dołączyła do programu „Przyjaciel UNICEF”. Wspólnie z największą organizacją na świecie działającą na rzecz dzieci, będzie wspierać najmłodszych z najuboższych zakątków świata.

 

Obecnie dzieci na całym świecie stawiają czoła wielu wyzwaniom. Ograniczony dostęp do edukacji, ubóstwo, niedożywienie, nierówności, przedłużające się konflikty czy skutki zmian klimatu, to tylko niektóre z palących problemów dotykających młodych ludzi.

UNICEF od ponad 70 lat niesie pomoc dzieciom. Każdego roku organizacja wspiera najmłodszych w około 300 kryzysach humanitarnych. Działania UNICEF są możliwe tylko dzięki wsparciu finansowemu Darczyńców indywidualnych i biznesowych.

Cieszę się, że firma PAGEN dołączyła do grona Przyjaciół UNICEF. Dzięki jej wsparciu finansowemu możemy kontynuować naszą misję i ratować zdrowie oraz życie dzieci na całym świecie, a także dać najmłodszym szanse na lepszą przyszłość. To ogromna radość, że polskie firmy takie jak PAGEN chcą angażować się w pomoc dzieciom, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.

Komunikując wartości, które są fundamentem działalności firmy PAGEN szczególnie podkreślamy znaczenie poczucia wspólnoty, bezpieczeństwa i więzi rodzinnych. Współpracując z UNICEF Polska, mamy szansę budować lepszy świat, który jest naszym wspólnym domem. Cieszymy się, że razem z UNICEF możemy działać na rzecz pomocy dla każdego dziecka, powiedziała Katarzyna Pytel – Prokurent PAGEN Sp. z o.o., koordynująca projekty Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).

UNICEF jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy biznesu z organizacjami humanitarnymi. Współpraca z globalną organizacją pomocową daje przedsiębiorstwom szansę na włączenie się w rozwiązywanie problemów dotyczących dzieci na całym świecie, przy jednoczesnym budowaniu świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie globalnych wyzwań. Dzięki współpracy z UNICEF Polska, firma może wzmocnić wizerunek marki jako odpowiedzialnej społecznie, zwiększyć zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także realnie przyczynić się do poprawy jakości życia najbardziej potrzebujących dzieci.

„Przyjaciel UNICEF” to program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. To szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, która niesie dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na temat programu na stronie unicef.pl/biznes.

 

O PAGEN

PAGEN jest jednym z wiodących polskich producentów okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Firmowe produkty PVC i aluminium cenione są w Polsce, Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a nawet w Kanadzie, USA i Australii. Rozwój własnej sieci salonów sprzedaży oraz aktywność międzynarodowa przyczynia się do wzmacniania pozycji polskiej branży stolarki okienno-drzwiowej, która jest liderem eksportu w Europie.

 

O UNICEF

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko,
aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.