Komunikaty PR

„#PIELEGNUJENIEFILTRUJE” – RUSZYŁA OGÓLNOPOLSKA AKCJA SPOŁECZNA ZIKO DERMO

2023-05-09  |  01:00

Z początkiem maja drogerie Ziko Dermo wystartowały z akcją społeczną „#PIELEGNUJENIEFILTRUJE”. Jej celem jest propagowanie zdrowej i świadomej pielęgnacji oraz pozytywnego podejścia do własnego wizerunku. Akcja składa się z 3 głównych filarów – badania społecznego realizowanego we współpracy z firmą badawczą BCMM – badania marketingowe, wielowymiarowej kampanii edukacyjnej oraz atrakcyjnej dla Klientów akcji samplingowej. Działania zaplanowane są na kilka miesięcy, a ich zwieńczeniem będzie publikacja raportu podsumowującego badanie społeczne w październiku 2023 roku.

W dobie wszechobecnej mody na bycie idealnym zapominamy, że piękno nie ma wieku i nie jest przypisane do określonego typu urody. W social mediach patrzymy na nieprawdziwe kanony piękna, nie zdając sobie sprawy, jak duży wpływ mają na nas oglądane zdjęcia czy filmy. Dzięki smarfonom przyglądamy się sobie znacznie częściej niż kilka lat temu, a podczas wideokonferencji zderzamy się ze swoim wyglądem także na dużym ekranie komputera. To wszystko sprawia, że nasze podejście do własnego wizerunku staje się jeszcze bardziej krytyczne, a samoocena spada. Poprzez akcję #pielegnujeniefiltruje chcemy zachęcić kobiety i mężczyzn do dbania o siebie w sposób świadomy, tak, by podkreślać swoje naturalne atuty i doceniać indywidualne piękno. W ten sposób zatroszczymy się również o poczucie własnej wartości, bo każdy z nas jest piękny i wyjątkowy bez względu na swój wiek czy typ urody.  - mówi Magdalena Grabowska Dyrektor Marketingu Ziko Dermo.

 

Wraz z powyższym przekazem Ziko Dermo zaprasza do wzięcia udziału w badaniu społecznym realizowanym we współpracy z agencją badawczą BCMM - badania marketingowe. Celem badania jest poznanie opinii Polek i Polaków na temat wpływu świadomej pielęgnacji na postrzeganie siebie. W specjalnie przygotowanej ankiecie znajdują się pytania dotyczące stylu życia i stosowanej rutyny pielęgnacyjnej, opinii na temat korzystania z filtrów upiększających i podejścia do własnego wizerunku. Badanie jest całkowicie anonimowe, a informacje będą analizowane w zestawieniach zbiorczych. Zbieranie danych potrwa do końca sierpnia, a finalny raport zostanie opublikowany w październiku.

Drugim niezwykle ważnym filarem akcji #pielegnujeniefiltruje jest edukacja. Przez cały okres trwania akcji, czyli od maja do października, Ziko Dermo będzie systematycznie umieszczało na swojej stronie internetowej i w kanałach social media materiały podejmujące tematykę pozytywnego podejścia do własnego wyglądu i zasad świadomej pielęgnacji. Na stronie zikodermo.pl został przygotowany specjalny dział Zdrowa Pielęgnacja, czyli sekcja edukacyjnych Landing Page’y, w których znajdą się interesujące informacje poruszające tematy np. ochrony przeciwsłonecznej, przebarwień, trądziku, atopii czy pielęgnacji w menopauzie. Na kanały social media (Facebook, Instagram, You Tube) zespół Ziko Dermo opracował content edukacyjny w formie animacji poruszających tematykę urody i zdrowia w lekkiej i przyjaznej formie. Będzie można zapoznać się „Poradami pielęgnacyjnymi”, posłuchać o „Dobrych nawykach” czy znaleźć odpowiedzi na nurtujące nas pytania w filmach z serii „Fakty czy mity”. Na Klientów czekają również wideo porady z dermatologiem i kosmetologiem. Oprócz tego będzie można przeczytać eksperckie artykuły, wywiady ze specjalistami w dziedzinie zdrowia ciała i ducha, czy poznać rekomendacje produktów. Ziko Dermo cały czas chce przypominać, że: Troska i akceptacja, względem samego siebie, to podstawowe filary, dzięki którym nasze piękno rozkwita, a wszelkie mankamenty, przestają mieć znaczenie. – dodaje Magdalena Grabowska.

Dopełnieniem akcji #pielegnujeniefiltruje i atrakcyjną zachętą dla Klientów, aby do niej dołączyć będą Beauty Boxy #pielegnujeniefiltruje. Dzięki tym bezpłatnym upominkom Ziko Dermo pragnie zaprosić Klientów do świata świadomej pielęgnacji. Gdy nasza skóra i włosy będą w dobrej kondycji, to poprawi się również nasze samopoczucie.

Każdy Beauty Box zawiera mini poradnik, podejmujący problematykę akceptacji własnego wyglądu i podkreślenia indywidualnego piękna, aż 9 mini produktów przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów od najlepszych marek dermokosmetycznych tj.: Vichy, Joawe, Cetaphil, Dermedic, Dr Irena Eris, Bioderma i Eucerin oraz kartę podarunkową o wartości 20 zł do zrealizowania w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo. Ziko Dermo chce obdarować Beauty Boxami aż 2000 osób. Można je będzie odbierać już od 09.05 w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo w całej Polsce.

Beata Orlicka Koordynator ds. Promocji i Sprzedaży Dermokosmetyków w taki sposób podsumowuje całą akcję. W Ziko Dermo od lat holistycznie dbamy o wygląd i samopoczucie kobiet. Nasze dermokonsultantki zawsze służą specjalistyczną poradą, dobierają odpowiednią pielęgnację do indywidualnych potrzeb Klienta, a w asortymencie naszych drogerii znajduje się przekrój produktów od najlepszych, światowych marek dermokosmetycznych. Robimy wszystko, aby Klient zyskał kompleksową wiedzę w zakresie zalecanych dla niego produktów pielęgnacyjnych. Za pośrednictwem naszej strony i kanałów social media chętnie dzielimy się fachową wiedzą, poradami i inspiracjami dotyczącymi pielęgnacji i urody, bo jesteśmy wierni naszej filozofii - holistycznej pielęgnacji, a akcja #pielegnujeniefiltruje doskonale się w nią wpisuje.

Akcja #pielegnujeniefiltruje potrwa aż do października 2023 roku, wtedy też zostanie zaprezentowany wspomniany wcześniej raport z badania społecznego.

Szczegóły dotyczące akcji, a także zasady rejestracji do akcji z Beauty Boxami znajdują się na stronie zikodermo.pl i w materiałach promocyjnych. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.