Komunikaty PR

Produkty Body Chief dostępne w sklepach Lidl Polska w kolejnym mieście

2024-08-09  |  12:23
Biuro prasowe

Produkty Body Chief są dostępne w sklepach Lidl Polska w kolejnym mieście – „pudełka” od 8 sierpnia są oferowane w wybranych wrocławskich placówkach. To odpowiedź sieci na potrzeby klientów, którzy chcieli mieć możliwość kupowania tego typu produktów stacjonarnie. Dania Body Chief są dostępne w siedmiu sklepach we Wrocławiu, zwiększając dostępność zbilansowanych posiłków w atrakcyjnych cenach.

Współpraca Lidl Polska z marką Body Chief rozpoczęła się w lutym br., gdy gotowe dania mogli zakupić klienci wybranych sklepów m.in. w Poznaniu oraz Swarzędzu. Po pierwszej fazie sprzedaży, w odpowiedzi na prośby klientów, zdecydowano się na rozbudowę listy miast o  Wrocław. Od czwartku, 8 sierpnia, catering dietetyczny Body Chief jest dostępny aż w siedmiu wrocławskich placówkach Lidl Polska.

W trosce o zdrowie

Promocja zdrowego trybu życia jest jednym z ważnych elementów strategii CSR Lidl Polska. Sieć promuje świadome wybory żywieniowe wśród klientów, oferując produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Diety pudełkowe nieustannie zyskują na popularności – klienci chwalą je ze względu na możliwość zaoszczędzenia czasu oraz spożywania zbilansowanych posiłków. Z tego względu Lidl Polska podjął współpracę z Body Chief, wprowadzając do wybranych sklepów gotowe posiłki dostępne w ramach cateringu dietetycznego. Klienci sieci we Wrocławiu mogą kupić je w siedmiu sklepach Lidl Polska. Dania są przygotowywane w nocy przed dostawą i zostały podzielone na kategorie: śniadania, II śniadania, obiady, kolacje i  desery.

– Bacznie przyglądamy się trendom i tematyce zdrowego odżywiania. Rozwijamy naszą ofertę, biorąc pod uwagę oczekiwania klientów. Wprowadzenie dań marki Body Chief do wybranych sklepów Lidl Polska we Wrocławiu było odpowiedzią na głosy konsumentów, aby ułatwić im świadome wybory żywieniowe. Będziemy sukcesywnie rozszerzać ten test na kolejne miasta i  sklepy tak, by dać jak najszerszemu gronu naszych klientów możliwość zakupu zbilansowanych posiłków w atrakcyjnej cenie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

– Niezmiernie cieszymy się, że rozwiązanie w postaci codziennej dostawy świeżych dań do wybranych sklepów Lidl Polska spodobało się klientom. Pomyślność działań skutkuje rozwojem naszej współpracy, dzięki czemu do grona obsługiwanych sklepów dołącza Wrocław. Zadbaliśmy o to, by klienci mogli skomponować zestaw dietetycznych dań na cały dzień lub wybrać pojedyncze posiłki. Atrakcyjne, codziennie zmieniające się menu to koncept doskonale znany w  kategorii cateringu dietetycznego, lecz jest zdecydowanie nowością dla wielu konsumentów na co dzień korzystających z oferty dań kategorii convenience – mówi Wojciech Bławat, Dyrektor Operacyjny Body Chief.

Dania Body Chief w Lidl Polska cieszą się dużym zainteresowaniem, ponieważ to wygodny sposób na skomponowanie zbilansowanego jadłospisu. Zaletą możliwości kupienia ich stacjonarnie w sklepach sieci jest brak konieczności płacenia za dostawę. „Pudełka” od Body Chief to także duże ułatwienie dla osób aktywnych czy liczących kalorie oraz tych, które nie mają czasu na gotowanie. Posiłki to również świetna opcja na urozmaicenie swojego jadłospisu i poznanie nowych smaków. Co najważniejsze, dieta Body Chief ma bardzo korzystną cenę w  porównaniu do innych diet cateringowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.