Komunikaty PR

Produkty marki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2020”

2020-08-20  |  01:00
Biuro prasowe

Kolekcja płytek ceramicznych HIKA oraz przyciski spłukujące ACCENTO marki Cersanit zostały docenione przez ekspertów i nominowane do finału ogólnopolskiego konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2020”. Oznacza to również, że zostaną zaprezentowane na wystawie w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, ocenionej przez środowisko projektantów i przedsiębiorców jako najlepsza wystawa designu w Polsce.

„Dobry Wzór” to najstarszy polski konkurs wzorniczy - wyróżnia go 27-letnia tradycja
i wiarygodność. Produkty i usługi, które trafiają pod obrady jury wskazywane są przez badaczy i ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego na podstawie stałego monitoringu rynku. Wszystkie pozycje poddawane są także fachowej ocenie – liczy się nie tylko sam wygląd produktu, jego funkcjonalność, ergonomia, ale także wartości dodatkowe, które wyróżniają produkt i usługę – takie jak innowacyjność, oryginalność czy komfort użytkowania.
W tegorocznym obradach Eksperci Konkursu docenili dwa produkty marki Cersanit. W kategorii „Sfera domu” wyróżniona została kolekcja płytek ceramicznych HIKA oraz przyciski spłukujące ACCENTO.

Wielkoformatową kolekcję gresów HIKA wyróżnia oryginalne połączenie terazzo, czyli charakterystycznego w wyglądzie kamienia z modnym wykończeniem lappato. Jasny kolor bazowy oraz duży format płytek optycznie powiększą przestrzeń łazienki, a kolorowe terazzo w wersji mix colors współgrać będzie zarówno z modnymi, intensywnymi kolorami granatu i zieleni, jak i motywami drewna i cementu. HIKA to wspaniałe rozwiązanie dla wszystkich łazienkowych wnętrz zarówno tych kolorowych, jak i minimalistycznych, skromnych w elementy dekoracyjne. Kolekcja ze względu na swój wyjątkowy styl jest bardzo chętnie wykorzystywana przez architektów wnętrz, nie tylko w łazienkowej przestrzeni. 

Przyciski pneumatyczne ACCENTO, które zostały finalistą tegorocznej edycji konkursu to idealne rozwiązanie dla wszystkich osób szukających produktu łączącego w sobie najwyższą klasę wykonania i wyjątkowy design. W skład kolekcji wchodzą dwie serie przycisków: SQUARE oparte na klasycznym kształcie kwadratu oraz CIRCLE z klawiszami w kształcie koła.  Dostępne są w trzech wersjach kolorystycznych: błyszczącym chromie oraz białym i czarnym szkle, dzięki czemu z łatwością można dopasować je do różnych aranżacji wnętrz - od eleganckich aż po te bardziej nowoczesne. Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i technologii przyciski ACCENTO działają płynnie spełniając wymagania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Każda z tych propozycji posiada także dwudzielny, oszczędzający wodę system spłukiwania, a większy z przycisków jest wykończony ozdobną fazą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ochrona środowiska

Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce

Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.

Konsument

Systemy żywnościowe będą się zmieniać w kierunku bardziej zrównoważonym. Transformacja czeka nie tylko rolników

Europejski Zielony Ład budzi wiele kontrowersji i sprzeciwów, w szczególności w Polsce. Jak przyznaje ekspert zespołu Team Europe powołanego do wyjaśniania polityk Unii Europejskiej, choć w strategii „Od pola do stołu” można poprawić pewne elementy, to jest ona konieczna, by ratować kurczące się zasoby naturalne w Europie. Polska jest dużym producentem rolnym UE i zarazem krajem mocno zagrożonym suszą, więc transformacja systemów żywnościowych jest dla nas szczególnie istotna.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.