Program lojalnościowy Emirates Skywards obchodzi 20-lecie
Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy Emirates i flydubai, obchodzi 20 lat doskonałości, innowacji i najlepszych nagród. W ciągu ostatnich dwóch dekad program stale powiększał swoją bazę członków na całym świecie, oferując im niezapomniane wrażenia i spersonalizowane usługi.
Program nieustannie inwestuje w dywersyfikację partnerstw z markami i wykorzystuje innowacyjną technologię cyfrową, aby móc oferować swoim członkom więcej sposobów na gromadzenie mil i korzystanie z nagród.
Od miliona członków w 2005 r. do 27. w 2020 r.
Program lojalnościowy liczy już 27 milionów członków na całym świecie, z których ponad 32 tys. jest aktywnych w programie od jego początku. Z okazji 20. rocznicy, Emirates Skywards oferuje swoim uczestnikom podwójne naliczanie mil poziomu podczas każdego lotu zarezerwowanego do 10 grudnia na podróż do 31 marca 2021 r.*, a członkowie założyciele mogą zdobywać podwójne mile poziomu i podwójne mile Skywards za każdy lot zarezerwowany do 10 grudnia na podróż do 31 sierpnia 2021 r.*
Korzystające z Emirates Skywards pochodzą z ponad 180 krajów, w tym: 3,5 miliona z Wielkiej Brytanii, 2,7 miliona ze Stanów Zjednoczonych, 2 miliony z Australii, 1,9 miliona z Indii i 1,9 miliona ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Większa elastyczność, wybór i możliwość gromadzenia mil na lądzie
W ciągu ostatnich 20 lat Emirates Skywards poszerzył swoją ofertę partnerów, aby stworzyć nowe, wyjątkowe oferty dla swojej zróżnicowanej bazy członków. Program lojalnościowy ma obecnie blisko 200 partnerów, w tym: 16 partnerów lotniczych, ponad 100 partnerów hotelowych, 33 partnerów finansowych, 22 partnerów handlowych i lifestylowych, 7 partnerów w zakresie wynajmu samochodów.
W tym roku uruchomiono program lojalnościowy skywardsmilesmall.com, wprowadzający ponad tysiąc nowych sposobów gromadzenia mil podczas zakupów online u popularnych brytyjskich i amerykańskich marek. Rozszerzając współpracę finansową, program lojalnościowy uruchomił Emirates Skywards Mastercard® we współpracy z Barclays - pierwszą w USA kartą kredytową Emirates, która umożliwia klientom gromadzenie jeszcze większej liczby mil Skywards na codzienne wydatki i zakupy w podróży.
Program „Moja rodzina”, który został uruchomiony w 2018 r., oferuje teraz jeszcze więcej możliwości - członkowie rodziny mogą gromadzić mile Skywards nie tylko na lotach Emirates. Dzięki temu klienci mogą wymieniać nagrody jeszcze szybciej niż wcześniej.
Należący do programu lojalnościowego mogą również zdobyć tysiące mil w hotelach Emirates Skywards. Mają oni do wyboru ponad 400 tys. hoteli w ponad 900 miejscach na całym świecie oraz do 2,5 tys. dodatkowych mil za noc, korzystając z płatności kartą kredytową Emirates Skywards.
Wprowadzenie przez Emirates Skywards spersonalizowanych ofert zintegrowanych z procesem rezerwacji to pierwsza w branży korzyść lojalnościowa, w ramach której zalogowani członkowie mogą cieszyć się korzystnymi stawkami obejmującymi połączenia płatności gotówkowych i mil, a także zniżek na upgrade do wyższej klasy podróży podczas rezerwacji lotów bezpośrednio na emirates.com i w aplikacji Emirates. Te ekskluzywne oferty są dostosowane do preferencji każdego członka - oferując ogromne możliwości obniżenia kosztów podróży.
Lepsza obsługa klienta
Członkowie mogą cieszyć się jeszcze bardziej spersonalizowanymi ofertami dzięki czterem aplikacjom Skywards - aplikacji Emirates, Emirates Skywards Go (oferująca posiłki i wypoczynek w 160 miejscach), Emirates Skywards Cabforce (rezerwacja taksówek w ponad 100 miastach w ponad 25 krajach) i Skywards Everyday (umożliwiająca członkom natychmiastowe gromadzenie mil podczas zakupów w sklepach kosmetycznych i wellness, restauracjach, sklepach spożywczych, luksusowych czy rozrywkowych, a także w innych usługach w ZEA). Członkowie mogą pobrać aplikację Skywards Everyday z iOS App Store i Google Play Store.
Emirates Skywards współpracuje również z The Dubai Mall, w ramach którego członkowie otrzymują mile Skywards za zakupy u ponad 1300 marek, posiłki w ponad 200 punktach sprzedaży i możliwość skorzystania z atrakcji w największym na świecie centrum handlowym.
Pewność w trudnych czasach pandemii COVID-19
W związku z utrzymującymi się ograniczeniami dotyczącymi podróży wynikającymi z globalnej pandemii COVID-19, Emirates Skywards oferuje swoim członkom pewność i elastyczność w tym trudnym okresie.
Korzystający z programu Emirates Skywards na poziomach Silver, Gold i Platinum mogą cieszyć się wydłużonym terminem weryfikacji poziomów, co daje im dodatkowe 12 miesięcy zachowania obecnego statusu.
Program przedłużył również ważność mil Skywards, które miały wygasnąć od kwietnia 2020 r. do 31 marca 2021 r. Członkowie mogą również wymieniać nagromadzone mile na wiele nagród* z wyprzedzeniem do 11 miesięcy.
Ponad 50 branżowych nagród w ciągu 20 lat
Jako pionier w branży, program Emirates Skywards zdobył ponad 50 nagród w ciągu ostatnich 20 lat, w tym Best Frequent Flyer Programme od Business Traveller Middle East (2019) oraz Middle East's Leading Airline Rewards Programme od World Travel Awards (2019). W tym roku Emirates Skywards znalazł się w pierwszej dziesiątce Frequent Flyer Program organizowanego przez USA TODAY 10Best Readers' Choice 2020 (najpopularniejsze 10 programów wybranych przez czytelników) - uznany za wiodący w branży pod względem inicjatyw i innowacyjnej oferty produktów.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.emirates.com/skywards.
*Obowiązuje akceptacja regulaminu
Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo
III edycja Italian-Polish Aerospace Forum
Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Walka o klimat wymaga większego zaangażowania ze strony firm. Już za chwilę będą musiały rzetelnie informować o swoich zielonych działaniach
Według ONZ postępujący kryzys klimatyczny, pandemia COVID-19 i rosnąca liczba konfliktów cofnęły świat w realizacji 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju. Dlatego niezbędne jest m.in. większe zaangażowanie biznesu, bez którego niewiele da się zdziałać. W tej chwili wciąż pozostaje ono niewystarczające albo kończy się tylko na wzniosłych deklaracjach, które często noszą znamiona greenwashingu. Tak zwana ekościema jest dużym problemem dla konsumentów: 70 proc. deklaruje, że jest zmęczonych tylko mówieniem zamiast realizacją konkretnych działań na rzecz środowiska.
Bankowość
Metawersum ogromną szansą dla Polski. Liderami wdrożeń są na razie największe przedsiębiorstwa
Sektor bankowy jest pierwszym, jaki w Polsce poczynił warte odnotowania inwestycje w obecność w metawersie. Zdaniem ekspertów w najbliższych latach to właśnie duże firmy będą liderami wdrożeń, ponieważ mają gotowość inwestycyjną zarówno w obrębie sprzętu, jak i aplikacji. Rynki sektora usług czy branży retail niewątpliwie jednak będą się nasycały rozwiązaniami zapraszającymi do wejścia konsumentów do wirtualnego świata. To duża szansa dla polskiej gospodarki, która może w ten sposób utworzyć do 2035 roku rynek o wartości nawet 10 mld euro.
Infrastruktura
Tylko 20 proc. oświetlenia w gminach jest po modernizacji. Motywacją do inwestycji są znaczące oszczędności energii
Średnio co piąta latarnia uliczna należąca do gmin jest zmodernizowana – wynika z danych Signify Poland. Większość z pozostałych 80 proc. to energochłonne oświetlenie sodowe. Ich wymiana na technologię LED wraz z systemem zarządzania oświetleniem mogłaby przynieść znaczącą redukcję energii, czyli także kosztów ponoszonych przez samorządy. Na takie inwestycje w najbliższym czasie będzie się decydować coraz więcej gmin. Za spodziewanym boomem przemawiają różne dostępne możliwości finansowania takich projektów.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.