Komunikaty PR

Promocja dobrego żywienia w wirtualnym świecie Żabki

2023-09-12  |  11:00
Biuro prasowe

Żabka nie przestaje zaskakiwać i stawia na innowacyjne formy komunikacji ze swoimi klientami. Chcąc jeszcze skuteczniej budować świadomość zdrowego i zbilansowanego odżywiania wśród młodszych konsumentów, sieć dołączyła do globalnej społeczności platformy Roblox. Od 28.08 użytkownicy platformy mogą odkrywać wirtualny świat Żabki, dołączając do gry „Żabka Run: Porcja DobreGO!”. Gra z elementami edukacyjnymi powstała w ramach programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.

W Żabce cały czas poszukujemy nowych możliwości komunikacji z klientami i ich aktywizacji. Wykorzystujemy do tego najnowsze technologie oraz światowe trendy, m.in. inwestujemy w gaming. Przykładem naszych działań w tym obszarze jest trwający obecnie test gry Żabu oraz nasza najnowsza realizacja, czyli gra „Żabka Run: Porcja DobreGO!” na platformie Roblox. W stworzonym przez nas wirtualnym świecie gracze znajdą futurystyczną wersję sklepu Żabka oraz znane z naszego programu „Porcja DobreGO!” smaczne i pożywne produkty oznaczone notami A oraz B w skali Nutri-Score. Poprzez grywalizację chcemy budować świadomość zdrowego i zbilansowanego odżywiania wśród młodszych konsumentów, którzy swój wolny czas spędzają poszukując rozrywki w internecie – mówi Sebastian Szaraniec, Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska.

Wirtualny świat Żabki na Robloxie

Użytkownicy gry „Żabka Run: Porcja DobreGO!” wchodzą do futurystycznego świata, którego centralnym miejscem jest wieżowiec Żabka HQ, stworzony z pomocą sztucznej inteligencji (AI). W siedzibie firmy znajduje się sklep Żabka rodem z przyszłości ze specjalną maszyną, dzięki której można dowiedzieć się, jak świadomie wykorzystać system Nutri-Score w codziennych zakupach. Ponadto, na sklepowych półkach użytkownicy znajdą wirtualne odpowiedniki produktów dostępnych w Żabce, oznaczone notami A oraz B w skali Nutri-Score.

Główną osią zabawy w pierwszym sezonie jest niekończąca się rozgrywka – gracze przenoszą się do tunelu, w którym poruszają się plecakiem odrzutowym, a ich zadaniem jest unikanie przeszkód i zdobywanie przedmiotów, które ułatwią im rozgrywkę. Im dalej gracz poprowadzi swoją postać, tym więcej punktów otrzyma. W przypadku uderzenia w przeszkodę gracz ma szansę powrotu do gry – aby było to możliwe, musi poprawnie odpowiedzieć na jedno pytanie dotyczące zbilansowanej diety. Zdobyte w grze punkty można wymieniać na ubrania dla wirtualnych awatarów.

Koncepcja gry została stworzona przez sieć Żabka we współpracy z agencją Game Changer, która odpowiada również za produkcję gry. Za dobór influencerów do kampanii gry odpowiada agencja BeLoud.

Gra dostępna pod adresem: https://www.roblox.com/games/14348914311/abka-Run-Porcja-DobreGO

Program żywieniowy „Porcja DobreGO!”

Program „Porcja DobreGO!” ma na celu promocję dobrze zbilansowanych i smacznych posiłków, które mogą być szybkim rozwiązaniem na każdą porę dnia, oferując bogatą gamę dań gotowych oraz przekąsek. Są to zarówno znane i lubiane klasyki, jak i bardziej egzotyczne smaki oraz kuchnie. Produkty objęte programem tworzone są z pasji do smaku, we współpracy z dietetykiem, który najlepiej zna niedobory żywieniowe Polaków i chce, aby bez wyrzutów sumienia poczuli dobrodziejstwo posiłków „DobreGO!”. Celem inicjatywy jest pokazanie, że dobre odżywianie nie musi iść w parze z czasochłonnym procesem planowania oraz przygotowywania posiłków – zmiana diety na własnych warunkach może być prosta i wygodna. Specjalne oznaczenie ,,Porcja DobreGO!”  na produktach marek własnych, takich jak Szamamm, Haps, Dobra Karma czy Tomcio Paluch, pozwala na dokonanie bardziej świadomych wyborów zakupowych – zarówno dla siebie, jak i dla najbliższych.

Więcej informacji na: https://www.zabka.pl/sprobuj-dobrego

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.