Komunikaty PR

Promocja dobrego żywienia w wirtualnym świecie Żabki

2023-09-12  |  11:00
Biuro prasowe

Żabka nie przestaje zaskakiwać i stawia na innowacyjne formy komunikacji ze swoimi klientami. Chcąc jeszcze skuteczniej budować świadomość zdrowego i zbilansowanego odżywiania wśród młodszych konsumentów, sieć dołączyła do globalnej społeczności platformy Roblox. Od 28.08 użytkownicy platformy mogą odkrywać wirtualny świat Żabki, dołączając do gry „Żabka Run: Porcja DobreGO!”. Gra z elementami edukacyjnymi powstała w ramach programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.

W Żabce cały czas poszukujemy nowych możliwości komunikacji z klientami i ich aktywizacji. Wykorzystujemy do tego najnowsze technologie oraz światowe trendy, m.in. inwestujemy w gaming. Przykładem naszych działań w tym obszarze jest trwający obecnie test gry Żabu oraz nasza najnowsza realizacja, czyli gra „Żabka Run: Porcja DobreGO!” na platformie Roblox. W stworzonym przez nas wirtualnym świecie gracze znajdą futurystyczną wersję sklepu Żabka oraz znane z naszego programu „Porcja DobreGO!” smaczne i pożywne produkty oznaczone notami A oraz B w skali Nutri-Score. Poprzez grywalizację chcemy budować świadomość zdrowego i zbilansowanego odżywiania wśród młodszych konsumentów, którzy swój wolny czas spędzają poszukując rozrywki w internecie – mówi Sebastian Szaraniec, Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska.

Wirtualny świat Żabki na Robloxie

Użytkownicy gry „Żabka Run: Porcja DobreGO!” wchodzą do futurystycznego świata, którego centralnym miejscem jest wieżowiec Żabka HQ, stworzony z pomocą sztucznej inteligencji (AI). W siedzibie firmy znajduje się sklep Żabka rodem z przyszłości ze specjalną maszyną, dzięki której można dowiedzieć się, jak świadomie wykorzystać system Nutri-Score w codziennych zakupach. Ponadto, na sklepowych półkach użytkownicy znajdą wirtualne odpowiedniki produktów dostępnych w Żabce, oznaczone notami A oraz B w skali Nutri-Score.

Główną osią zabawy w pierwszym sezonie jest niekończąca się rozgrywka – gracze przenoszą się do tunelu, w którym poruszają się plecakiem odrzutowym, a ich zadaniem jest unikanie przeszkód i zdobywanie przedmiotów, które ułatwią im rozgrywkę. Im dalej gracz poprowadzi swoją postać, tym więcej punktów otrzyma. W przypadku uderzenia w przeszkodę gracz ma szansę powrotu do gry – aby było to możliwe, musi poprawnie odpowiedzieć na jedno pytanie dotyczące zbilansowanej diety. Zdobyte w grze punkty można wymieniać na ubrania dla wirtualnych awatarów.

Koncepcja gry została stworzona przez sieć Żabka we współpracy z agencją Game Changer, która odpowiada również za produkcję gry. Za dobór influencerów do kampanii gry odpowiada agencja BeLoud.

Gra dostępna pod adresem: https://www.roblox.com/games/14348914311/abka-Run-Porcja-DobreGO

Program żywieniowy „Porcja DobreGO!”

Program „Porcja DobreGO!” ma na celu promocję dobrze zbilansowanych i smacznych posiłków, które mogą być szybkim rozwiązaniem na każdą porę dnia, oferując bogatą gamę dań gotowych oraz przekąsek. Są to zarówno znane i lubiane klasyki, jak i bardziej egzotyczne smaki oraz kuchnie. Produkty objęte programem tworzone są z pasji do smaku, we współpracy z dietetykiem, który najlepiej zna niedobory żywieniowe Polaków i chce, aby bez wyrzutów sumienia poczuli dobrodziejstwo posiłków „DobreGO!”. Celem inicjatywy jest pokazanie, że dobre odżywianie nie musi iść w parze z czasochłonnym procesem planowania oraz przygotowywania posiłków – zmiana diety na własnych warunkach może być prosta i wygodna. Specjalne oznaczenie ,,Porcja DobreGO!”  na produktach marek własnych, takich jak Szamamm, Haps, Dobra Karma czy Tomcio Paluch, pozwala na dokonanie bardziej świadomych wyborów zakupowych – zarówno dla siebie, jak i dla najbliższych.

Więcej informacji na: https://www.zabka.pl/sprobuj-dobrego

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.