Promocje i atrakcje: kolejny sklep KiK w Sosnowcu
10% rabatu na cały asortyment, dodatkowe atrakcje i konkursy – wszystko to czeka na mieszkańców Sosnowca z okazji otwarcia kolejnego sklepu sieci KiK. Otwarcie zaplanowano jeszcze przed Wielkanocą – na 14 kwietnia (czwartek).
Moda damska, męska i dziecięca, dodatki do wnętrz, małe AGD, a nawet akcesoria dla zwierząt – tak w żołnierskich słowach można opisać asortyment sieci sklepów KiK. Koncept wpisał się w oczekiwania mieszkańców Sosnowca na tyle, że sieć postanowiła otworzyć trzeci sklep w naszym mieście.
Tradycyjnie otwarcie nowego sklepu KiK odbędzie się w towarzystwie licznych atrakcji, takich jak zabawy i konkursy. Zaplanowano też 10% rabatu na cały asortyment 14 i 15 kwietnia. Ta wiadomość powinna ucieszyć szczególnie tych, którzy myślą o wiosennym odświeżeniu garderoby lub o lekkiej modyfikacji wystroju wnętrz za niewielkie pieniądze.
Trzeci sklep sieci KiK w Sosnowcu zostanie otwarty przy ulicy Cypriana Kamila Norwida 6. Otwarcie zaplanowano na 14.04 (czwartek) od godziny 9.00.
Pierwszy sklep marki w Sosnowcu znajduje się przy ulicy 11 Listopada 122, a drugi sklep przy ulicy Jana Dekerta 7.
KiK Textil Sp. z o.o.
WPIP Construction buduje magazyn dla Swiss Valley
Personalizowane przesyłki w e-commerce jako skuteczne narzędzie marketingowe
E-Shopping Group zawiera strategiczną umowę i wchodzi w nowe segmenty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.