Komunikaty PR

Promotech stawia na profilaktykę wśród pracowników

2024-04-30  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Badanie markerów nowotworowych ufundował swoim pracownikom białostocki Promotech. To jedna z wielu prozdrowotnych inicjatyw zarządu spółki.

Wczesne wykrywanie chorób, zwłaszcza nowotworowych, to połowa sukcesu w ich leczeniu. Dlatego pracownicy Promotechu (włącznie z wydziałem śląskim) i łapskiego Promotechu – KM, chętnie wzięli udział w marcowych badaniach przesiewowych, zorganizowanych przez firmę. Pakiet dla kobiet obejmował markery CA 125- diagnostyka i monitorowanie leczenia raka jajnika, CA 15-3 -raka sutka oraz CEA – raka jelita grubego, zaś pakiet dla mężczyzn obejmował marker CEA, CA19-9 – wykrywający nowotwory trzustki i dróg żółciowych oraz PSA całkowity – raka prostaty.   

- To dość drogie badania i nie każdy pozwoli sobie na taki wydatek, dlatego postanowiliśmy je sfinansować – mówi Artur Zawadzki, prezes Promotechu. - Jeśli dzięki temu można uratować życie lub zdrowie chociażby jednego pracownika, to naprawdę warto. Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie, a takie działania przyczyniają się nie tylko do lepszej ochrony zdrowia pracowników, ale też do zwiększenia ich satysfakcji z pracy.

Badania były przeprowadzone sprawnie logistycznie, by jak najmniej zakłócić rytm pracy w firmie – w określonych terminach, laboratoryjne pielęgniarki w miejscu pracy pobierały krew do badań, a odbiór wyników możliwy był on-line.

Badania zostały sfinansowane ze środków pracodawcy.

Promotech od wielu lat prowadzi działania związane z profilaktyką zdrowotną swoich pracowników: wszyscy korzystają z pakietu medycznego (zawierającego leczenie stomatologiczne) w firmie LuxMed. Mogą też korzystać z dofinansowania (w ramach funduszu socjalnego) na zabiegi chirurgiczne, rehabilitację, zakup pompy insulinowej, zakup aparatu słuchowego, odczulanie itp. Warunkiem jest złożenie podania do rady pracowników o udzielenie takiego wsparcia. Promotech jest też znany, jako firma, która płaci pracownikom comiesięczny dodatek za niepalenie.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Jak firmy w Polsce podchodzą do kwestii zrównoważonego rozwoju? Ruszyły badania Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:27

Jak firmy w Polsce podchodzą do kwestii zrównoważonego rozwoju? Ruszyły badania

6 lipca 2024 r. mija termin implementacji do polskiego porządku prawnego unijnej dyrektywy CSRD. Nakłada ona na największych przedsiębiorców obowiązek składania sprawozdań
Praca Kluczowa rola agencji pracy w sezonie wakacyjnym
2024-07-05 | 01:00

Kluczowa rola agencji pracy w sezonie wakacyjnym

Agencje pracy tymczasowej w sezonie letnim odgrywają kluczową rolę w sterowaniu ruchem  na rynku pracy wobec zwiększonego zapotrzebowania na pracowników
Praca Rośnie czarny rynek zatrudnienia cudzoziemców
2024-06-28 | 11:30

Rośnie czarny rynek zatrudnienia cudzoziemców

W Polsce na ogromną skalę rośnie czarny rynek zatrudnienia cudzoziemców, który realnie zagraża konkurencyjności przedsiębiorców legalnie prowadzącym działalność

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.