Komunikaty PR

Promotions at Walter Herz

2024-05-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Iwona Wiśniewska - Lopez
Prestige PR

Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl

Karolina Migdał-Koleśnikow and Michał Porzycki are being promoted at Walter Herz

Walter Herz consulting company has announced new appointments within their Marketing and Sales as well as Tenant Representation teams.

Karolina Migdał-Koleśnikow has been appointed as the Sales & Marketing Director.

In her new role, Karolina will manage the team responsible for creating and implementing marketing campaigns aimed at reinforcing brand awareness and promoting the company's services, as well as the activities of Walter Herz’s Tenant Academy and Investor Academy. She will also manage relationships with partners and subcontractors. The new director at Walter Herz will be responsible for supporting the implementation of the organization's development strategy and its various brands, as well as achieving sales targets and expanding the company's client portfolio.

Karolina joined Walter Herz in October 2022 as the Sales & Marketing Manager. She has eleven years of experience in marketing. Throughout her professional development, she has gained extensive experience in executing B2B marketing projects managing image, promotional, and product events, integrating marketing and sales processes. Karolina graduated from SWPS University in Warsaw, where she studied Social Psychology.

 

Michał Porzycki has been promoted to Head of Tenant Representation Warsaw.

Michał will be responsible for leading the Warsaw Tenant Representation division of Walter Herz, expanding its structure, and developing the company's consulting services in the office sector in Warsaw. His tasks will also include developing and building client relationships, as well as preparing and implementing a tactical, long-term office space leasing plan in the dynamically changing business environment of Warsaw.

Michał has been with Walter Herz since June 2023. He has thirteen years of experience in the commercial real estate market in Poland. Throughout his career, he has advised on numerous transactions, representing both tenants and landlords. He has provided expert advice to commercial investors and public sector entities, resulting in transactions involving approximately 200 thousand sq m. of office space. Michał is a graduate of Vistula University in Warsaw, where he studied Economics.

- Walter Herz is a company that bases its culture and operating principles on long-term relationships fostered within the team. This approach has enabled us to create an organization rooted in knowledge exchange and trust, which provides our team with extensive development opportunities. The promotion of Karolina and Michał serves as clear evidence of this. – says Magdalena Zagrodnik, Co-Owner, Head of HR & Marketing & Public Relations at Walter Herz. - For several years, we have been consistently building the company's position as one of the leaders on the Polish real estate market, continuously improving the quality of our services and expanding our offer. Our strengths include a high level of initiative and a forward-looking perspective on the market, as well as an excellent team of experts, most of whom have been with the company for many years. The understanding and collaboration within the team that we have built pay off and translate into the standard of services delivered to clients – says Magdalena Zagrodnik.

   

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prestige PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.