Provema nowym członkiem prestiżowego klubu BCC
W tym miesiącu Provema, polska firma udzielająca finansowania, dołączyła do grona członków Business Centre Club – prestiżowego klubu dla przedsiębiorców i największej ustawowej organizacji pracodawców w kraju, do której należą przedstawiciele wszystkich branż, międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, najwięksi polscy producenci, uczelnie wyższe, koncerny wydawnicze i znane kancelarie prawne. Zasilenie szeregów tak wyjątkowego grona klubu biznesu to duże wyróżnienie dla polskiego fintechu.
„Dokładamy wszelkich starań, aby w tych trudnych dla firm czasach stale się rozwijać, dbać o dobry wizerunek firmy i wprowadzać korzystne zmiany do naszego biznesu. Dołączenie do prestiżowego klubu Business Centre Club to dla nas ogromne wyróżnienie oraz motywacja do dalszego osiągania sukcesów z obszaru finansów i technologii. Jako członkowie BCC zobowiązaliśmy się również do prezentowania wysokich norm etycznych, przestrzegania zasad kodeksu kupieckiego i działania zgodnie z ideą społecznej odpowiedzialności biznesu. Nie są to dla nas nowe aspekty, dołożymy jednak wszelkich starań, aby wykazywać jeszcze lepsze rezultaty w tych obszarach.” - mówi Bartosz Tomczyk, Przewodniczący Rady Nadzorczej Provema sp. z o.o.
Provema to firma pożyczkowa założona w 2015 roku, specjalizująca się przede wszystkim w krótkoterminowych zobowiązaniach. Spółka od początku swojego istnienia wykorzystuje innowacyjne technologie, które umożliwiły jej stworzenie aplikacji mobilnej nagrodzonej Znakiem Jakości Przedsiębiorców Wiktoria. Polski fintech do swoich osiągnięć może również zaliczyć otrzymanie licencji Małej Instytucji Płatniczej. Dzięki tym i innym sukcesom, Provema stała się poważnym graczem na rynku finansowym, a swoimi ambicjami sukcesywnie podnosi poprzeczkę sobie i innym firmom pożyczkowym.

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.