Przedsiębiorcza Warszawianka - spotkanie z Olgą Kozierowską
Po krótkiej przerwie, w ramach inicjatywy Przedsiębiorcza Warszawianka, wracają bezpłatne spotkania dla kobiet, które prowadzą swoje firmy lub myślą o ich założeniu. Tym razem, już w najbliższą niedzielę, mamy prawdziwą niespodziankę:
„Nie wiedziałam, że się nie da, więc to zrobiłam” - tak brzmi życiowe motto Olgi Kozierowskiej, założycielki Sukcesu Pisanego Szminką, pierwszej w Polsce i jak dotąd największej organizacji działającej na rzecz przedsiębiorczości kobiet oraz różnorodności. Olga zainspirowała już setki tysięcy kobiet do sięgania po swoje marzenia. Każdego dnia udowadnia, że nigdy nie jest za późno na zmiany.
- Dlatego jest mi niezmiernie miło, że Olga przyjęła moje zaproszenie i już w najbliższą niedzielę, 21 kwietnia o godz. 10.00 w Centrum Przedsiębiorczości Smolna porozmawia z nami na temat szeroko rozumianej WARTOŚCI - mówi Anna Auksel-Sekutowicz, radna m. st. Warszawy i inicjatorka spotkań Przedsiębiorcza Warszawianka.
- Wyceniaj się. Nie oceniaj
- Twoje relacja z pieniędzmi
- Jak wyceniać czas, usługi i produkty
O tym wszystkim usłyszymy i porozmawiamy już w niedzielę.
Każdy kto chciałby wziąć udział w spotkaniu, proszony jest o zgłoszenie na adres: aauksel@radny.um.warszawa.pl
Ze względu na możliwości lokalowe - ilość miejsc ograniczona
To spotkanie może odmienić Twoje życie i Twój biznes na lepsze. Czy można nie skorzystać z takiej okazji? Zapraszamy.
Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”
Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?
Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.