Przekąski i napoje w promocji z aplikacją Żappka
W kilku regionach Polski niedawno rozpoczęły się ferie zimowe. Z tej okazji Żabka przygotowała ofertę promocyjną „Zima Stulecia”. Warto szukać produktów oznaczonych tym hasłem i korzystać ze zniżek dzięki aplikacji żappka. Ceny wybranych produktów spadają do minus 70%! Oferta ważna od 19 stycznia do 15 lutego br.
Ofertą od 27.01 do 01.02 br. objęte zostały napoje, słone przekąski i słodycze, które umilą wspólne chwile w rodzinnym gronie i czas spędzony z przyjaciółmi. W promocji przy zakupie dwóch napojów Lipton Ice Tea w butelce o pojemności 0,5 l, cena za drugą butelkę wyniesie 2,70 zł (cena regularna: 4,20 zł). Do wyboru różne warianty smakowe. Do tego chipsy Lay’s– w cenie 3,99 zł za drugie opakowanie 140 g przy zakupie dwóch (cena poza promocją: 6,50 zł za szt.), a przy zakupie dwóch batonów Oreo, za drugi klienci zapłacą 1,70 zł (cena regularna: 2,70 zł). Promocja jest aktywna wyłącznie przy skorzystaniu z aplikacji żappka.
Kolejne tygodnie ferii aż do 15 lutego przyniosą nowe produkty w promocji „Zima Stulecia” z żappką. Zachęcamy do śledzenia oferty, która potrwa od 19 stycznia do 15 lutego br. W tym czasie klienci mogą kupić wybrane przekąski i napoje jako wielosztuki, za drugi produkt płacąc nawet do 70% mniej. Akcja skierowana jest to posiadaczy aplikacji żappka. Jeśli jeszcze nie masz aplikacji żappka w swoim telefonie – warto ją założyć, bo skorzystać z tej i kolejnych atrakcyjnych promocji i wiele zyskać!
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7900 placówek prowadzonych przez ponad 6600 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.