Komunikaty PR

Kultowy Wtorkowy Kubełek wraca! Spotkaj się z przyjaciółmi w KFC

2023-10-02  |  11:00
Biuro prasowe

Już 3. października do restauracji KFC powróci długo wyczekiwana przez fanów soczystego i złocistego kurczaka promocja na Wtorkowy Kubełek. W jesiennej odsłonie kultowej już oferty będzie można otrzymać 8 Hot Wingsów, 4 Stripsów, 2 nóżki kurczaka za jedyne 24,99 złotych. Będzie to idealna okazja do spędzania wspólnego czasu i smakowania pyszności z bliskimi.

Dni stają się coraz krótsze, wieczory dłuższe i chłodniejsze, a to oznaczać może tylko jedno – mamy już jesień! W chłodne wieczory nic nie smakuje lepiej niż ciepłe, chrupiące i złociste kawałki kurczaka KFC w towarzystwie rodziny lub znajomych. Wsłuchując się w potrzeby swoich klientów marka KFC wraca z promocją na Wtorkowy Kubełek, która zawsze cieszy się wielką popularnością i przyciąga tłumy.

Wszyscy wiemy, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają posiłki z bliskimi. To nie tylko zaspokojenie głodu, ale również przeżywanie wspólnych chwil. Przygotowana przez KFC promocja Wtorkowego Kubełka sprzyja spotkaniom i dzieleniu się jedzeniem. Kubełek idealnie sprawdza się jako przekąska na imprezę, wspólne oglądanie serialu, meczu lub podczas grania w ulubioną grę. Czas promocji nie jest przypadkowy, pokrywa się on wraz z powrotem studentów na uczelnie. Młodzi będą szukać okazji do spotkań, a kultowy już Wtorkowy Kubełek w promocji to pyszna uczta na każdą kieszeń. W jesiennej odsłonie akcji 8 Hot Wings, 4 Strips, 2 nóżki kurczaka można zjeść w atrakcyjnej cenie - za jedyne 24,99.

Kubełek z chrupiącym kurczakiem,  który już od 66 lat jest flagowym punktem menu KFC, zapewnia porcję jedzenia dla pary, grupy przyjaciół lub rodziny. Ten produkt to zdaniem Polaków najbardziej rozpoznawalne danie w restauracji KFC. 54,8% z nich z marką KFC kojarzy właśnie kubełki z kurczakiem. Kolejnym powodem jego popularności na pewno jest też jego niepowtarzalny smak. Wszystko dzięki unikatowej panierce, której receptura, stworzona przez Colonela Sandersa, pozostaje nadal ścisłą tajemnicą. Wiemy jedynie, że w jej skład wchodzi 11 ziół i przypraw – podobno większość z nich można znaleźć w każdej kuchni! Ale dokładnie których i w jakich proporcjach? Ten sekret jest pilnie strzeżony i poznało go zaledwie kilka osób.

Promocyjny wtorkowy kubełek będzie dostępny od 3 października, w każdy wtorek w restauracjach KFC. Promocja będzie trwała do 14.11.2023 włącznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.