Komunikaty PR

Steelfab 2020. Promotech umacnia się na rynkach Zatoki Perskiej

2020-02-02  |  17:22
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl

Innowacyjne urządzenia do mechanizacji spawania były hitem oferty Promotechu na tegorocznych targach Steelfab 2020 w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Udział w imprezie był też okazją do nawiązania kontaktów na zupełnie nowych rynkach.

Odbywające się w Sharjah styczniowe targi Steelfab to najważniejsza impreza branży spawalniczej na Bliskim Wschodzie. Tegoroczna, 16. już wystawa skupiła blisko 300 wystawców z 21 krajów, z różnych stron świata, prezentujących maszyny i urządzenia do cięcia i obróbki metali.

Do udziału w targach Promotech przygotowywał się już od sierpnia 2019, a swoje narzędzia zaprezentował przy stoisku swojej spółki-córki - Promotech Middle East, obsługującej sprzedaż maszyn we wszystkich krajach regionu Zatoki Perskiej. Na targach obecny był też przedstawiciel Promotech Fabrication Machinery, spółki-córki Promotechu z Indii. 

- W Emiratach Arabskich jesteśmy znanym dostawcą maszyn dla branży metalowej – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes ds. sprzedaży Promotechu. -  Również w krajach Zatoki Perskiej zdobyliśmy już sporą rozpoznawalność. Dzięki temu możemy stawiać coraz większe wymagania naszym dystrybutorom na tamtych rynkach, z którymi współpraca ma swoją specyfikę: charakteryzuje się ciągłą rotacją kadry firm dealerskich, zarówno niższego, jak i średniego szczebla. Dla nas oznacza to dużą niestabilność kompetencyjną, zasobową oraz częste zmiany priorytetów sprzedażowych w tych firmach. Dlatego tak ważne jest, by mieć na miejscu swoich ludzi, szybko i skutecznie reagujących na zachodzące zmiany.

Jak co roku, firma pokazała w Sharjah cały asortyment swoich seryjnie produkowanych urządzeń - m.in. wiertarki, ukosowarki czy urządzenia do automatyzacji spawania i cięcia metalu.

- Jednak największe zainteresowanie wzbudziły tym razem wózki do mechanizacji spawania oraz nowy stojak z oscylatorem OSC8. Widać wyraźnie jak z roku na rok temat mechanizacji spawania staje się coraz istotniejszy na tych rynkach – podkreśla Bohdan Zaleski.

Targi były nie tylko kolejną okazją do spotkania ważnych dla spółki partnerów z regionu Zatoki Perskiej, ale także do nawiązania zupełnie nowych kontaktów na nowych rynkach takich jak: Irak, Tanzania czy Pakistan.

- Odbyliśmy dużo bardzo obiecujących rozmów. Szczególnie ciekawie zapowiada się współpraca z nowymi partnerami z Kuwejtu i Arabii Saudyjskiej - dodaje wiceprezes Zaleski.

Po trzech latach samodzielnej działalności na rynkach Zatoki Perskiej, Promotech Middle East ma już dobrą rozpoznawalność i reputację. I nie poprzestaje na tym – spółka stara się wychodzić naprzeciw wyzwaniom i szansom rynkowym, jakie pojawiają się w tamtym regionie.

- Dlatego w tym roku będziemy powiększać naszą ekipę w PME – zapowiada Bohdan Zaleski. – Obecnie mamy tam dwóch handlowców, ale jak najszybciej chcielibyśmy powiększyć ten zespół do pięciu osób. A trzeba podkreślić, że dobór kompetentnych i odpowiedzialnych ludzi w tym regionie to prawdziwe wyzwanie, dużo większe niż w Polsce, czy w Europie. 

Obecnie spółka jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby – o dużo większej powierzchni biurowej i magazynowej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł PETRONAS na targach Lubricant Expo Europe Biuro prasowe
2024-09-18 | 10:30

PETRONAS na targach Lubricant Expo Europe

PETRONAS Lubricants International zaprezentuje swoje innowacyjne rozwiązania w zakresie technologii płynów (Fluid Technology Solutions™) na największej w Europie wystawie
Przemysł Siatki kompozytowe – jakie zastosowanie znajdują w budownictwie?
2024-09-14 | 01:00

Siatki kompozytowe – jakie zastosowanie znajdują w budownictwie?

Wykonane z wysokogatunkowego kompozytu, siatki pomostowe to innowacyjne rozwiązanie, po które coraz chętniej sięgają eksperci z branży budowlanej. Nic dziwnego – stanowią
Przemysł Trwa odliczanie do Evertiq Expo – największego święta branży elektronicznej
2024-09-13 | 10:00

Trwa odliczanie do Evertiq Expo – największego święta branży elektronicznej

Już 24 października br. oczy całej branży elektronicznej skierują się na Stadion Narodowy w Warszawie, który stanie się globalnym miejscem spotkań producentów, projektantów, dystrybutorów oraz pasjonatów elektroniki. Dziewiąta edycja międzynarodowych targów Evertiq Expo połączy ekspozycję zaawansowanych rozwiązań technologicznych z formułą konferencji, tworząc unikalną platformę do wymiany wiedzy, nawiązywania biznesowych kontaktów oraz prezentacji najnowszych trendów. - Polska to bardzo perspektywiczny rynek dla globalnej branży elektronicznej. Rok 2023 przyniósł Polsce prognozowany wzrost dynamiki obrotów na rynku elektroniki o 4% r/r, stając się czwartym z kolei rokiem wzrostu w tym obszarze. Polska myśl technologiczna rozkwita, a wykwalifikowane kadry są cenione przez pracodawców z całego świata. Dlatego bardzo cieszę się, że to właśnie tu – w centralnym miejscu Europy, odbywa się największe święto branży elektronicznej i serdecznie zapraszam do udziału w tym wydarzeniu - mówi Daniel Myrtenblad, project manager Evertiq Expo. Evertiq Expo w Warszawie jest corocznym świętem branżowym, w którym uczestniczą praktycy i eksperci z całego świata. W ekspozycji odbywającej się 24 października wezmą udział wystawcy reprezentujący kluczowe sektory elektroniki, które przyspieszają rozwój przemysłu, dostarczając innowacyjne rozwiązania. - Serce branży elektronicznej zabije jednak już dzień wcześniej w Warszawie – podczas kolacji networkingowej, która pozwoli na swobodną wymianę kontaktów oraz nawiązywanie relacji biznesowych – dodaje Daniel Myrtenblad, project manager Evertiq Expo. Uzupełnieniem corocznej ekspozycji będą wystąpienia ekspertów podczas konferencji towarzyszącej wystawie oraz panel dyskusyjny. Jego uczestnicy podzielą się swoimi doświadczeniami, opowiadając o kulisach tworzenia elektroniki w Polsce. Tegoroczna dyskusja będzie kontynuacją cieszącego się ogromnym zainteresowaniem panelu „Dlaczego Polska?”, który odbył się podczas czerwcowego Evertiq Expo w Krakowie. Tym razem eksperci skoncentrują się na aktualnej kondycji branży elektronicznej w Polsce, sektora produkcji kontraktowej elektroniki, czyli EMS (electronic manufacturing services) oraz na przemyśle PCB. W trakcie debaty praktycy przedstawią różne spojrzenia na perspektywy rozwoju i wyzwania, z którymi mierzą się polscy producenci elektroniki oraz zagraniczne firmy działające nad Wisłą. Zdradzą także szczegóły związane z nawiązywaniem współprac z innymi firmami oraz poszukają odpowiedzi na pytania, co najbardziej wyróżnia polskie przedsiębiorstwa i jakie są ich największe przewagi na tle międzynarodowej konkurencji. Udział w targach w roli uczestnika jest bezpłatny. Aby dołączyć do wydarzenia, wystarczy zarejestrować się pod linkiem: https://evertiq.pl/expo/waw2024_visit. Patronat nad wydarzeniem objęli: magazyn Przedsiębiorcy@eu, Klub Integracji Europejskiej, Staleo.pl, Zrobotyzowany.pl, portal Mikrokontroler, a także czasopisma i portale: elektrotechnikAUTOMATYK oraz MM Magazyn Przemysłowy.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.