Komunikaty PR

Steelfab 2020. Promotech umacnia się na rynkach Zatoki Perskiej

2020-02-02  |  17:22
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl

Innowacyjne urządzenia do mechanizacji spawania były hitem oferty Promotechu na tegorocznych targach Steelfab 2020 w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Udział w imprezie był też okazją do nawiązania kontaktów na zupełnie nowych rynkach.

Odbywające się w Sharjah styczniowe targi Steelfab to najważniejsza impreza branży spawalniczej na Bliskim Wschodzie. Tegoroczna, 16. już wystawa skupiła blisko 300 wystawców z 21 krajów, z różnych stron świata, prezentujących maszyny i urządzenia do cięcia i obróbki metali.

Do udziału w targach Promotech przygotowywał się już od sierpnia 2019, a swoje narzędzia zaprezentował przy stoisku swojej spółki-córki - Promotech Middle East, obsługującej sprzedaż maszyn we wszystkich krajach regionu Zatoki Perskiej. Na targach obecny był też przedstawiciel Promotech Fabrication Machinery, spółki-córki Promotechu z Indii. 

- W Emiratach Arabskich jesteśmy znanym dostawcą maszyn dla branży metalowej – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes ds. sprzedaży Promotechu. -  Również w krajach Zatoki Perskiej zdobyliśmy już sporą rozpoznawalność. Dzięki temu możemy stawiać coraz większe wymagania naszym dystrybutorom na tamtych rynkach, z którymi współpraca ma swoją specyfikę: charakteryzuje się ciągłą rotacją kadry firm dealerskich, zarówno niższego, jak i średniego szczebla. Dla nas oznacza to dużą niestabilność kompetencyjną, zasobową oraz częste zmiany priorytetów sprzedażowych w tych firmach. Dlatego tak ważne jest, by mieć na miejscu swoich ludzi, szybko i skutecznie reagujących na zachodzące zmiany.

Jak co roku, firma pokazała w Sharjah cały asortyment swoich seryjnie produkowanych urządzeń - m.in. wiertarki, ukosowarki czy urządzenia do automatyzacji spawania i cięcia metalu.

- Jednak największe zainteresowanie wzbudziły tym razem wózki do mechanizacji spawania oraz nowy stojak z oscylatorem OSC8. Widać wyraźnie jak z roku na rok temat mechanizacji spawania staje się coraz istotniejszy na tych rynkach – podkreśla Bohdan Zaleski.

Targi były nie tylko kolejną okazją do spotkania ważnych dla spółki partnerów z regionu Zatoki Perskiej, ale także do nawiązania zupełnie nowych kontaktów na nowych rynkach takich jak: Irak, Tanzania czy Pakistan.

- Odbyliśmy dużo bardzo obiecujących rozmów. Szczególnie ciekawie zapowiada się współpraca z nowymi partnerami z Kuwejtu i Arabii Saudyjskiej - dodaje wiceprezes Zaleski.

Po trzech latach samodzielnej działalności na rynkach Zatoki Perskiej, Promotech Middle East ma już dobrą rozpoznawalność i reputację. I nie poprzestaje na tym – spółka stara się wychodzić naprzeciw wyzwaniom i szansom rynkowym, jakie pojawiają się w tamtym regionie.

- Dlatego w tym roku będziemy powiększać naszą ekipę w PME – zapowiada Bohdan Zaleski. – Obecnie mamy tam dwóch handlowców, ale jak najszybciej chcielibyśmy powiększyć ten zespół do pięciu osób. A trzeba podkreślić, że dobór kompetentnych i odpowiedzialnych ludzi w tym regionie to prawdziwe wyzwanie, dużo większe niż w Polsce, czy w Europie. 

Obecnie spółka jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby – o dużo większej powierzchni biurowej i magazynowej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu? Biuro prasowe
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Przemysł Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
2025-05-21 | 15:00

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Wynajem wózków widłowych zyskuje na popularności wśród firm produkcyjnych, logistycznych i handlowych. Coraz więcej przedsiębiorstw rezygnuje z zakupu sprzętu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.