12 Złotych Medali i Złoty Akant dla MLEKOVITY na targach POLAGRA 2021
Podczas międzynarodowych targów POLAGRA 2021 MLEKOVITA otrzymała aż 13 nagród. Dwanaście linii produktowych zostało nagrodzonych Złotym Medalem MTP, a stoisko statuetką Złotego Akanta.
Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich to nagroda o 40-letniej tradycji przyznawana produktom innowacyjnym, o najwyższej jakości, przygotowanym z myślą o potrzebach nawet najbardziej wymagających konsumentów. Do konkursu rocznie startuje niemal 500 produktów, ale tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje ekspertów, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie. W tym roku Sąd Konkursowy przyznał to zaszczytne wyróżnienie w sumie 17 produktom i liniom produktowym targów POLAGRA – Salon Food, z których znaczną większość stanowią wyroby MLEKOVITY. Wśród nagrodzonych znalazło się aż 12 linii produktowych:
- linia batoników twarogowych MiaMu,
- linia Górskich Specjałów z Zakopanego oraz Sanoka,
- linia jogurtów Dar Pure,
- linia Kajmaków Kuchmistrza,
- linia napojów proteinowych Super Body Active,
- linia serków homogenizowanych Polskich,
- linia śmietankowych serków Wypasionych,
- linia serów Cheddar w kawałku, plastrach, wiórkach oraz Cheddar & Mozzarella wiórki,
- linia serów długodojrzewających Diamenty Konesera,
- linia serów pleśniowych La Polle,
- linia śmietan naturalnych i śmietanek Polskich,
- linia śmietanek Polskich UHT 1 l: 36%, 30%; 500 ml: 36%, 30%, 18%, 12%; 330 ml i 250 ml: 30%, 18%, 12%.
– W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania konsumentów regularnie rozwijamy nasz asortyment, rozszerzając go o kolejne nowości – w tym wiele innowacyjnych produktów. Konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający, dlatego musimy nadążać za aktualnymi trendami. Cieszymy się, że doceniany jest nasz wysiłek wkładany w rozwój asortymentu o nowe wyroby i smaki, ale również produkty o prostym, krótkim składzie, o czym świadczą przyznane Złote Medale dla aż 12 linii produktowych – zarówno nowości, jak Dar Pure, batoniki twarogowe MiaMu czy Kajmak Kuchmistrza, jak i produktów obecnych na rynku dłużej, jak napoje proteinowe Super Body Active, serki Wypasione czy śmietany i śmietanki Polskie – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.
Poza Złotymi Medalami MLEKOVITĘ uhonorowano również Złotym Akantem (Acanthus Aureus). Nagrody te przyznawane są podczas targów POLAGRA za stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy.
POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji biznesowej w Polsce, jedno z kluczowych wydarzeń branży spożywczej i HoReCa. Tegoroczna edycja odbywa się od 4 do 6 października.
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"
DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.