Komunikaty PR

12 Złotych Medali i Złoty Akant dla MLEKOVITY na targach POLAGRA 2021

2021-10-04  |  10:20
Biuro prasowe

Podczas międzynarodowych targów POLAGRA 2021 MLEKOVITA otrzymała aż 13 nagród. Dwanaście linii produktowych zostało nagrodzonych Złotym Medalem MTP, a stoisko statuetką Złotego Akanta.

Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich to nagroda o 40-letniej tradycji przyznawana produktom innowacyjnym, o najwyższej jakości, przygotowanym z myślą o potrzebach nawet najbardziej wymagających konsumentów. Do konkursu rocznie startuje niemal 500 produktów, ale tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje ekspertów, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie. W tym roku Sąd Konkursowy przyznał to zaszczytne wyróżnienie w sumie 17 produktom i liniom produktowym targów POLAGRA – Salon Food, z których znaczną większość stanowią wyroby MLEKOVITY. Wśród nagrodzonych znalazło się aż 12 linii produktowych:

  • linia batoników twarogowych MiaMu,
  • linia Górskich Specjałów z Zakopanego oraz Sanoka,
  • linia jogurtów Dar Pure,
  • linia Kajmaków Kuchmistrza,
  • linia napojów proteinowych Super Body Active,
  • linia serków homogenizowanych Polskich,
  • linia śmietankowych serków Wypasionych,
  • linia serów Cheddar w kawałku, plastrach, wiórkach oraz Cheddar & Mozzarella wiórki,
  • linia serów długodojrzewających Diamenty Konesera,
  • linia serów pleśniowych La Polle,
  • linia śmietan naturalnych i śmietanek Polskich,
  • linia śmietanek Polskich UHT 1 l: 36%, 30%; 500 ml: 36%, 30%, 18%, 12%; 330 ml i 250 ml: 30%, 18%, 12%.


W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania konsumentów regularnie rozwijamy nasz asortyment, rozszerzając go o kolejne nowości – w tym wiele innowacyjnych produktów. Konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający, dlatego musimy nadążać za aktualnymi trendami. Cieszymy się, że doceniany jest nasz wysiłek wkładany w rozwój asortymentu o nowe wyroby i smaki, ale również produkty o prostym, krótkim składzie, o czym świadczą przyznane Złote Medale dla aż 12 linii produktowych – zarówno nowości, jak Dar Pure, batoniki twarogowe MiaMu czy Kajmak Kuchmistrza, jak i produktów obecnych na rynku dłużej, jak napoje proteinowe Super Body Active, serki Wypasione czy śmietany i śmietanki Polskie – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.

Poza Złotymi Medalami MLEKOVITĘ uhonorowano również Złotym Akantem (Acanthus Aureus). Nagrody te przyznawane są podczas targów POLAGRA za stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy.

POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji biznesowej w Polsce, jedno z kluczowych wydarzeń branży spożywczej i HoReCa. Tegoroczna edycja odbywa się od 4 do 6 października.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.