Komunikaty PR

1-litrowe butelki od Żywiec Zdrój – wygodny format wody gazowanej i niegazowanej

2021-02-08  |  11:00
Biuro prasowe

Żywiec Zdrój wprowadził do swojej szerokiej oferty 1-litrowe butelki dla wody niegazowanej oraz Mocnego Gazu, intensywnie gazowanej wersji wody źródlanej marki. Ze względu na swój wygodny kształt i pojemność, to praktyczne rozwiązanie dla osób aktywnych, żyjących w biegu, które rozumieją potrzebę regularnego nawodnienia i orzeźwienia niezależnie od pory dnia i sytuacji. Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji od stycznia br.

Dawka nawodnienia, która zmieści się w torebce czy plecaku

Jednolitrowe butelki wody źródlanej Żywiec Zdrój  to wygodne rozwiązanie dla osób, które chcą mieć ulubioną wodę zawsze przy sobie. Poręczny format bez problemu zmieści się w torebce czy plecaku, dzięki czemu każdy jeszcze lepiej będzie mógł zadbać o nawodnienie swojego organizmu i dostarczenie zrównoważonej kompozycji mineralnej. Konsumenci spragnieni orzeźwienia mogą sięgnąć po jednolitrowy, gazowany wariant wody – Żywiec Zdrój Mocny Gaz charakteryzujący się wysokim poziomem nagazowania.

- Cieszymy się, że stale poszerzając naszą ofertę produktową, realnie odpowiadamy na potrzeby naszych konsumentów. 1-litrowe formaty to doskonały wybór dla osób, które dbają o prawidłowe nawodnienie organizmu w ciągu dnia. Poręczny kształt butelki pozwoli konsumentom zabrać ulubioną wodę ze sobą, wychodząc z domu. Co ważne, w Żywiec Zdrój jesteśmy od zawsze po stronie natury, dlatego wszystkie nasze butelki nadają się w 100% do recyklingu. Warto przy tej okazji przypomnieć, że pusta butelka powinna zawsze trafiać do żółtego kosza, by móc otrzymać kolejne życie - komentuje Dawid Borowiec, Dyrektor Marketingu w Żywiec Zdrój.

Z myślą o drugim życiu opakowań

Żywiec Zdrój od lat odpowiedzialnie podchodzi do kwestii wprowadzanych na rynek opakowań, a jednym z kluczowych działań marki w tym zakresie jest oferowanie konsumentom formatów wykonanych w całości z plastiku z recyklingu. Jesienią 2020 roku marka przedstawiła pierwszy produkt w 1-litrowym formacie – wodę niegazowaną w butelce, która powstała w całości z powtórnie przetworzonego plastiku. Był to kolejny produkt w opakowaniu wykonanym w 100% z rPET, po 5-litrowej butelce wody niegazowanej oraz Żywiec Zdrój Essence.

Wody Żywiec Zdrój Mocny Gaz oraz niegazowana w formacie 1litrowym w standardowym opakowaniu PET, dostępne są od stycznia br. w szerokiej dystrybucji. Rekomendowana cena detaliczna wynosi 1,89 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.