Komunikaty PR

1-litrowe butelki od Żywiec Zdrój – wygodny format wody gazowanej i niegazowanej

2021-02-08  |  11:00
Biuro prasowe

Żywiec Zdrój wprowadził do swojej szerokiej oferty 1-litrowe butelki dla wody niegazowanej oraz Mocnego Gazu, intensywnie gazowanej wersji wody źródlanej marki. Ze względu na swój wygodny kształt i pojemność, to praktyczne rozwiązanie dla osób aktywnych, żyjących w biegu, które rozumieją potrzebę regularnego nawodnienia i orzeźwienia niezależnie od pory dnia i sytuacji. Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji od stycznia br.

Dawka nawodnienia, która zmieści się w torebce czy plecaku

Jednolitrowe butelki wody źródlanej Żywiec Zdrój  to wygodne rozwiązanie dla osób, które chcą mieć ulubioną wodę zawsze przy sobie. Poręczny format bez problemu zmieści się w torebce czy plecaku, dzięki czemu każdy jeszcze lepiej będzie mógł zadbać o nawodnienie swojego organizmu i dostarczenie zrównoważonej kompozycji mineralnej. Konsumenci spragnieni orzeźwienia mogą sięgnąć po jednolitrowy, gazowany wariant wody – Żywiec Zdrój Mocny Gaz charakteryzujący się wysokim poziomem nagazowania.

- Cieszymy się, że stale poszerzając naszą ofertę produktową, realnie odpowiadamy na potrzeby naszych konsumentów. 1-litrowe formaty to doskonały wybór dla osób, które dbają o prawidłowe nawodnienie organizmu w ciągu dnia. Poręczny kształt butelki pozwoli konsumentom zabrać ulubioną wodę ze sobą, wychodząc z domu. Co ważne, w Żywiec Zdrój jesteśmy od zawsze po stronie natury, dlatego wszystkie nasze butelki nadają się w 100% do recyklingu. Warto przy tej okazji przypomnieć, że pusta butelka powinna zawsze trafiać do żółtego kosza, by móc otrzymać kolejne życie - komentuje Dawid Borowiec, Dyrektor Marketingu w Żywiec Zdrój.

Z myślą o drugim życiu opakowań

Żywiec Zdrój od lat odpowiedzialnie podchodzi do kwestii wprowadzanych na rynek opakowań, a jednym z kluczowych działań marki w tym zakresie jest oferowanie konsumentom formatów wykonanych w całości z plastiku z recyklingu. Jesienią 2020 roku marka przedstawiła pierwszy produkt w 1-litrowym formacie – wodę niegazowaną w butelce, która powstała w całości z powtórnie przetworzonego plastiku. Był to kolejny produkt w opakowaniu wykonanym w 100% z rPET, po 5-litrowej butelce wody niegazowanej oraz Żywiec Zdrój Essence.

Wody Żywiec Zdrój Mocny Gaz oraz niegazowana w formacie 1litrowym w standardowym opakowaniu PET, dostępne są od stycznia br. w szerokiej dystrybucji. Rekomendowana cena detaliczna wynosi 1,89 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.