Komunikaty PR

„2 razy więcej radości” na święta – z Kasią

2020-11-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

Boże Narodzenie to wyjątkowy i magiczny czas. Cudowną atmosferę pomagają nam tworzyć m.in. pyszne, domowe słodkości, których nie może zabraknąć na świątecznym stole. Wspólne pieczenie to także doskonały sposób na dzielenie się radością z naszymi bliskimi. Wie o tym marka Kasia, która od lat pomaga w przygotowaniu wypieków w polskich domach. W tym roku marka Kasia zachęca, by poczuć „2 razy więcej radości”. Wystarczy kupić dwa opakowania Kasi, aby wesprzeć potrzebujące dzieci z SOS Wioski Dziecięce, a dodatkowo zyskać szansę na wygranie 2000 zł na organizację wyjątkowych świąt dla naszej rodziny.

Magiczne i słodkie święta – z Kasią!

Przygotowanie tradycyjnych, domowych wypieków to nieodłączny element świątecznych przygotowań w polskich domach. To właśnie wokół bożonarodzeniowych ciast i słodkości gromadzą się przy stole nasze rodziny. Aromat świeżo upieczonych pierniczków w połączeniu z pięknie ubraną choinką tworzy wyjątkową i niepowtarzalną świąteczną atmosferę. Jest to ważne szczególnie teraz, gdy często spędzamy czas z dala od ukochanych osób. Świąteczne spotkanie z najbliższymi staje się wyjątkową i piękną okazją do bycia razem. W dzieleniu się tą bożonarodzeniową radością z bliskimi pomogą nam z pewnością pyszne, domowe wypieki.

„Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy i magiczny czas, który nieodłącznie związany jest z pieczeniem. W przygotowaniu pysznych wypieków pomaga konsumentom kostka do pieczenia Kasia. W tym roku marka Kasia chce także podzielić się radością z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują. Wystarczy kupić dwa opakowania kostki Kasi, by wesprzeć stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce i potrzebujące dzieci, a dodatkowo zyskać szansę na wygranie 2000 zł – które możemy przeznaczyć na przygotowanie wyjątkowych świąt dla naszej rodziny” – mówi Tatjana Semeniouk, Junior Brand Manager marki Kasia.

Pomóż potrzebującym dzieciom i weź udział w loterii

„2 razy więcej radości” to kolejna odsłona świątecznej akcji pomocy dzieciom organizowanej przez markę Kasia. Podobnie jak rok temu, partnerem akcji zostało Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Wystarczy kupić dwa opakowania kostki do pieczenia Kasia, zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.2razywiecejradosci.pl. Każdy dzień to szansa na wygranie 2000 zł. Do udziału w aktywacji uprawniają zakupy dokonane w okresie 16.11-24.12.2020 roku. Regulamin i szczegóły akcji znaleźć można na stronie www.2razywiecejradosci.pl oraz na stronie organizatora www.smolar.pl.

Więcej informacji na temat akcji znaleźć można także na Facebooku marki Kasia – Kasia Moje Ciasto.

Świąteczne pierniczki

Symbolem akcji „2 razy więcej radości” będą bożonarodzeniowe pierniczki, tradycyjnie przygotowywane w czasie świąt w naszych domach.

Kruche ciasteczka piernikowe

trudność: łatwe

czas przygotowania: 60 minut + czas pieczenia 4 (blachy) x 15 minut

ok. 70 sztuk

ciasto:

  • 950 g mąki pszennej
  • 1 kostka do pieczenia Kasia (250 g)
  • 200 g cukru pudru
  • 250 g miodu
  • 3 żółtka
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 40 g przyprawy do pierników
  • ewentualnie łyżka kakao

lukier:

  • 2 szklanki cukru pudru
  • 2 białka jajka
  • ew. barwnik spożywczy

Sposób przygotowania:

 1. Wszystkie sypkie składniki na ciasto przesiej do miski, dodaj miód, kostkę do pieczenia Kasia, żółtka i jajko, wymieszaj dokładnie mikserem.

2. Następnie przełóż całość na stół i szybko zagnieć gładkie ciasto. Zawiń w folię i odłóż do lodówki na 30 minut.

 3. Rozwałkuj na podsypanym mąką stole na grubość około 4 mm i powycinaj foremkami pierniczki.

4. Ułóż na wyłożonej papierem do pieczenia blaszce i piecz w 180℃ 10-15 minut. Odstaw do wystygnięcia.

5. Cukier puder utrzyj z białkami na gęsty, gładki lukier. Jeśli jest zbyt rzadki, dodaj więcej cukru pudru i udekoruj nim pierniczki. Biały lukier możesz łatwo zabarwić szczyptą barwnika spożywczego.

I Ty w nadchodzące święta – dziel się radością!

Wesołych Świąt!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia? Biuro prasowe
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy Zielonogórska serowarnia Na Zielonej Łące laureatem prestiżowej nagrody
2024-05-10 | 01:00

Zielonogórska serowarnia "Na Zielonej Łące" laureatem prestiżowej nagrody

Zielonogórska Serowarnia "Na Zielonej Łące" została uhonorowana nagrodą Chefs Choice, przyznawaną przez cenionych ekspertów z branży gastronomicznej. Nagroda Chefs
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

Infrastruktura

Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii

Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.

Przemysł

Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji

W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.