Komunikaty PR

25 lat marki Slodkie. Anna Garmada: To pasja, którą zaszczepili we mnie rodzice

2022-09-15  |  12:00
Biuro prasowe

Rok 2022 to dla marki Slodkie wyjątkowo symboliczny i szczególny czas w historii jej działalności. Marka świętuje jubileusz 25-lecia istnienia na rynku jako producent brandowanych słodyczy reklamowych. 13 i 14 września w warszawskiej siedzibie Slodkie, świętowano nie tylko słodki jubileusz, ale także premierę nowych katalogów bożonarodzeniowych, na które z niecierpliwością wyczekiwali klienci z Polski i Europy. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło klientów, partnerów, współpracowników, jak i przyjaciół marki Slodkie. W ramach wydarzenia przybywający goście mieli okazję zwiedzić siedzibę firmy, wypróbować nowości z oferty Slodkie, degustować produkty partnerów firmy oraz skosztować jubileuszowego tortu. Wydarzeniu towarzyszyła świąteczna atmosfera, która doskonale korespondowała z premierą najnowszych, bożonarodzeniowych katalogów marki Slodkie oraz Nobilia. Apetyczne linie czekoladowych produktów zostały wzbogacone o liczne nowości, wśród nich: linię miodową, produkty przygotowane na bazie kawy Pluton czy alkoholi J. A. Baczewski! 

Firma Slodkie, początkowo działająca jako niewielka firma, jest dziś jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych. Ciężka praca, nieustanny rozwój i pasja cechowały nie tylko założycieli firmy, ale także ich córkę, Annę Garmada, która kontynuuje misję marki jako Prezes Zarządu. 

Przez 25 lat w firmie Slodkie zmieniło się bardzo wiele, jednak nie zmieniło się jedno – nasza pasja do słodkich upominków. To pasja, którą zaszczepili we mnie moi rodzice. Mimo, że skończyłam studia prawnicze i zaczęłam stawiać pierwsze kroki w zawodzie, miłość do słodkiego biznesu zwyciężyła. Moja historia z marką Slodkie rozpoczęła się na etapie produkcji i układania towarów w magazynie… aż dotarłam do funkcji Prezesa Zarządu. Ta droga wiele mnie nauczyła. Dziś mogę powiedzieć, że jestem prawdziwą szczęściarą, ponieważ robię to, co naprawdę kocham – mówi Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie. 

Marka Slodkie posiada własną Czekoladownię oraz Karmelarnię, w których wytwarzane są nawet najbardziej niezwykłe kształty słodyczy reklamowych. Czekoladowy smartfon, ciężarówka, laptop, słodkie wizytówki, personalizowane bombonierki – to tylko niektóre z produktów dostępnych w ofercie marki Slodkie. W kwietniu 2022 roku w portfolio firmy pojawiły się także słodycze produkowane z czekolady mlecznej NXT, 100% plant-based, w której mleko zastąpiono chufą, czyli tzw. orzechem tygrysim. 

Personalizacja i kompletna customizacja są naszym znakiem rozpoznawczym. Projekty naszych klientów potrafią być naprawdę bardzo wyjątkowe, ale my, jako Slodkie, nie boimy się żadnych wyzwań. Dokładamy wszelkich starań, aby pomysły zrodzone w głowach naszych Klientów, dzięki naszemu kreatywnemu zespołowi specjalistów oraz doświadczeniu, finalnie wywoływały efekt wow jako atrakcyjne gadżety reklamowe – dodaje Anna Garmada. 

Jubileusz pod znakiem CSR-u

Odpowiedzialne podejście do biznesu, dbałość o proekologiczne działania oraz chęć niesienia pomocy tym, którzy tego potrzebują, to nieodłączne elementy zakorzenione w marce Slodkie. Z okazji jubileuszowego roku marka podjęła się realizacji 25 akcji o charakterze CSR-owym, które zostaną przeprowadzone do końca roku. Do tej pory firma miała okazję współpracować z instytucjami, takimi jak: WOŚP, Szlachetna Paczka, Fundacja Las na Zawsze, Towarzystwo Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec czy Fundacja Joanny Radziwiłł. Działania zewnętrzne to nie jedyny element odpowiedzialnego biznesu, jaki realizuje marka Slodkie. Produkty w ofercie marki posiadają certyfikaty świadczące o zrównoważonym pozyskiwaniu surowców. Opakowania wykorzystywane w produktach wykonane są z biodegradowalnej folii, a wiele plastikowych elementów, wykorzystywanych przy wysyłce oraz dystrybucji słodkości, zostało zamienionych na papierowe.

Jako Slodkie stale dążymy do tego, aby nasze działania były skierowane nie tylko na zaspokajanie potrzeb naszych Klientów, ale by miały także wymiar społeczny i proekologiczny. Uważam, że włączanie się w akcje dobroczynne oraz dbałość o ochronę naszej planety jest czymś, na co powinni zwracać uwagę wszyscy producenci. W Slodkie duży nacisk kładziemy zarówno na pochodzenie wykorzystywanych przez nas surowców, jak i na jakość produktów, które finalnie oferujemy naszym Klientom. Na co dzień tworzymy autorskie receptury i ręcznie wytwarzamy rzemieślniczy karmel pozbawiony sztucznych dodatków i konserwantów. Wszystkie nasze czekolady produkujemy we współpracy z Barry Callebaut. Nasze nadzienia są pierwszymi na świecie wyprodukowanymi wyłącznie ze szlachetnych składników i z tzw. czystą etykietą! Wykonane są z dodatkiem oleju słonecznikowego i oliwy z oliwek, zatem bez oleju palmowego, bez sztucznych barwników i aromatów. Co więcej, wszystkie nasze czekolady posiadają certyfikat Cocoa Horizons, który świadczy o wykorzystywaniu składników pochodzących ze zrównoważonych upraw kakaowców oraz stosowaniu etycznych praktyk. Wierzę, że takie małe kroki w stronę bardziej ekologicznego życia mają ogromne znaczenie dla naszej przyszłości – dodaje Anna Garmada. 

Marka Slodkie zdradza, że najbliższe tygodnie będą upływać pod znakiem świąt Bożego Narodzenia. Plany na następne miesiące oraz kolejny rok działalności ujawni już niedługo. Najnowszy katalog produktowy firmy dostępny jest na stronie slodkie.com/katalogi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Targi Bezpieczeństwa

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.