25 lat marki Slodkie. Anna Garmada: To pasja, którą zaszczepili we mnie rodzice
Rok 2022 to dla marki Slodkie wyjątkowo symboliczny i szczególny czas w historii jej działalności. Marka świętuje jubileusz 25-lecia istnienia na rynku jako producent brandowanych słodyczy reklamowych. 13 i 14 września w warszawskiej siedzibie Slodkie, świętowano nie tylko słodki jubileusz, ale także premierę nowych katalogów bożonarodzeniowych, na które z niecierpliwością wyczekiwali klienci z Polski i Europy. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło klientów, partnerów, współpracowników, jak i przyjaciół marki Slodkie. W ramach wydarzenia przybywający goście mieli okazję zwiedzić siedzibę firmy, wypróbować nowości z oferty Slodkie, degustować produkty partnerów firmy oraz skosztować jubileuszowego tortu. Wydarzeniu towarzyszyła świąteczna atmosfera, która doskonale korespondowała z premierą najnowszych, bożonarodzeniowych katalogów marki Slodkie oraz Nobilia. Apetyczne linie czekoladowych produktów zostały wzbogacone o liczne nowości, wśród nich: linię miodową, produkty przygotowane na bazie kawy Pluton czy alkoholi J. A. Baczewski!
Firma Slodkie, początkowo działająca jako niewielka firma, jest dziś jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych. Ciężka praca, nieustanny rozwój i pasja cechowały nie tylko założycieli firmy, ale także ich córkę, Annę Garmada, która kontynuuje misję marki jako Prezes Zarządu.
Przez 25 lat w firmie Slodkie zmieniło się bardzo wiele, jednak nie zmieniło się jedno – nasza pasja do słodkich upominków. To pasja, którą zaszczepili we mnie moi rodzice. Mimo, że skończyłam studia prawnicze i zaczęłam stawiać pierwsze kroki w zawodzie, miłość do słodkiego biznesu zwyciężyła. Moja historia z marką Slodkie rozpoczęła się na etapie produkcji i układania towarów w magazynie… aż dotarłam do funkcji Prezesa Zarządu. Ta droga wiele mnie nauczyła. Dziś mogę powiedzieć, że jestem prawdziwą szczęściarą, ponieważ robię to, co naprawdę kocham – mówi Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie.
Marka Slodkie posiada własną Czekoladownię oraz Karmelarnię, w których wytwarzane są nawet najbardziej niezwykłe kształty słodyczy reklamowych. Czekoladowy smartfon, ciężarówka, laptop, słodkie wizytówki, personalizowane bombonierki – to tylko niektóre z produktów dostępnych w ofercie marki Slodkie. W kwietniu 2022 roku w portfolio firmy pojawiły się także słodycze produkowane z czekolady mlecznej NXT, 100% plant-based, w której mleko zastąpiono chufą, czyli tzw. orzechem tygrysim.
Personalizacja i kompletna customizacja są naszym znakiem rozpoznawczym. Projekty naszych klientów potrafią być naprawdę bardzo wyjątkowe, ale my, jako Slodkie, nie boimy się żadnych wyzwań. Dokładamy wszelkich starań, aby pomysły zrodzone w głowach naszych Klientów, dzięki naszemu kreatywnemu zespołowi specjalistów oraz doświadczeniu, finalnie wywoływały efekt wow jako atrakcyjne gadżety reklamowe – dodaje Anna Garmada.
Jubileusz pod znakiem CSR-u
Odpowiedzialne podejście do biznesu, dbałość o proekologiczne działania oraz chęć niesienia pomocy tym, którzy tego potrzebują, to nieodłączne elementy zakorzenione w marce Slodkie. Z okazji jubileuszowego roku marka podjęła się realizacji 25 akcji o charakterze CSR-owym, które zostaną przeprowadzone do końca roku. Do tej pory firma miała okazję współpracować z instytucjami, takimi jak: WOŚP, Szlachetna Paczka, Fundacja Las na Zawsze, Towarzystwo Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec czy Fundacja Joanny Radziwiłł. Działania zewnętrzne to nie jedyny element odpowiedzialnego biznesu, jaki realizuje marka Slodkie. Produkty w ofercie marki posiadają certyfikaty świadczące o zrównoważonym pozyskiwaniu surowców. Opakowania wykorzystywane w produktach wykonane są z biodegradowalnej folii, a wiele plastikowych elementów, wykorzystywanych przy wysyłce oraz dystrybucji słodkości, zostało zamienionych na papierowe.
Jako Slodkie stale dążymy do tego, aby nasze działania były skierowane nie tylko na zaspokajanie potrzeb naszych Klientów, ale by miały także wymiar społeczny i proekologiczny. Uważam, że włączanie się w akcje dobroczynne oraz dbałość o ochronę naszej planety jest czymś, na co powinni zwracać uwagę wszyscy producenci. W Slodkie duży nacisk kładziemy zarówno na pochodzenie wykorzystywanych przez nas surowców, jak i na jakość produktów, które finalnie oferujemy naszym Klientom. Na co dzień tworzymy autorskie receptury i ręcznie wytwarzamy rzemieślniczy karmel pozbawiony sztucznych dodatków i konserwantów. Wszystkie nasze czekolady produkujemy we współpracy z Barry Callebaut. Nasze nadzienia są pierwszymi na świecie wyprodukowanymi wyłącznie ze szlachetnych składników i z tzw. czystą etykietą! Wykonane są z dodatkiem oleju słonecznikowego i oliwy z oliwek, zatem bez oleju palmowego, bez sztucznych barwników i aromatów. Co więcej, wszystkie nasze czekolady posiadają certyfikat Cocoa Horizons, który świadczy o wykorzystywaniu składników pochodzących ze zrównoważonych upraw kakaowców oraz stosowaniu etycznych praktyk. Wierzę, że takie małe kroki w stronę bardziej ekologicznego życia mają ogromne znaczenie dla naszej przyszłości – dodaje Anna Garmada.
Marka Slodkie zdradza, że najbliższe tygodnie będą upływać pod znakiem świąt Bożego Narodzenia. Plany na następne miesiące oraz kolejny rok działalności ujawni już niedługo. Najnowszy katalog produktowy firmy dostępny jest na stronie slodkie.com/katalogi.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.