Komunikaty PR

Ambasador Stanów Zjednoczonych z wizytą w Atlanta Poland S.A.

2022-06-10  |  09:30
Biuro prasowe

Firmę Atlanta Poland S.A. - wiodącego producenta bakalii - odwiedził we wtorek 7 czerwca br.  ambasador Stanów Zjednoczonych, Mark Brzezinski. Wizyta miała na celu umocnienie dotychczasowych stosunków handlowych oraz przybliżenie ambasadorowi procesu produkcji bakalii, następującego z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń i proekologicznych rozwiązań.

Ambasador odwiedził magazyny Atlanta Poland S.A., dysponujące sześcioma tysiącami miejsc paletowych i zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie terminala kontenerowego DCT w Gdańsku. Następnie zwiedził gdański zakład produkcyjny firmy, w którym przetwarzane są orzechy. Podczas zwiedzania zaprezentowany został proces ich prażenia, smażenia oraz krojenia.

– Nasze spotkanie było bardzo owocne. Rozmawialiśmy m. in. o obecnych wyzwaniach stojących przed rynkiem produktów spożywczych oraz współczesnych trendach konsumpcyjnych. W czasie spotkania pan ambasador miał również okazję spróbować naszych bakalii, także tych pochodzących z upraw w Stanach Zjednoczonych. Nasza rozmowa utwierdziła nas w tym, by jeszcze bardziej umacniać nasze dotychczasowe relacje handlowe, oparte na solidnych wartościach, takich jak partnerstwo, lojalność i szacunek – mówi Piotr Bieliński, prezes zarządu Atlanta Poland S.A.

Ambasador wyraził szczególne zainteresowanie wsparciem, jakie zarząd Atlanta Poland S.A. zaoferował ukraińskim pracownikom oraz ich rodzinom w odpowiedzi na obecną sytuację, a także projektami realizowanymi przez firmę w zakresie edukowania konsumentów w obszarze zdrowego żywienia.   

– Podstawową gałęzią działalności Atlanta Poland S.A. jest handel zagraniczny. Jako firma stawiamy nie tylko na rozwijanie naszej działalności, ale także dbamy o dobre stosunki handlowe, również ze Stanami Zjednoczonymi, skąd pochodzi część przerabianych przez nas surowców. Wizyta Ambasadora Marka Brzezinskiego pokazuje, że relacje gospodarcze między naszymi krajami, zwłaszcza w sektorze spożywczym, są ważne i warte dalszego rozwijania – podsumowuje Piotr Bieliński.

 

Atlanta Poland S.A. istnieje od 1990 roku i jest jedną z największych firm w Polsce importującą oraz sprzedającą bakalie wykorzystywane do produkcji wyrobów czekoladowych, słodyczy, ciastek oraz pieczywa. Dzięki realizacji założonej w 2005 roku strategii rozwoju firma Atlanta Poland S.A. stała się spółką giełdową, notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 2009 roku zaistniała na rynku detalicznym, oferując pełną gamę bakalii konfekcjonowanych oraz słodyczy sprzedawanych pod marką Bakal. Firma posiada dwa zakłady produkcyjne: w Gdańsku oraz we Włocławku.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.