Komunikaty PR

Ambasador Stanów Zjednoczonych z wizytą w Atlanta Poland S.A.

2022-06-10  |  09:30
Biuro prasowe

Firmę Atlanta Poland S.A. - wiodącego producenta bakalii - odwiedził we wtorek 7 czerwca br.  ambasador Stanów Zjednoczonych, Mark Brzezinski. Wizyta miała na celu umocnienie dotychczasowych stosunków handlowych oraz przybliżenie ambasadorowi procesu produkcji bakalii, następującego z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń i proekologicznych rozwiązań.

Ambasador odwiedził magazyny Atlanta Poland S.A., dysponujące sześcioma tysiącami miejsc paletowych i zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie terminala kontenerowego DCT w Gdańsku. Następnie zwiedził gdański zakład produkcyjny firmy, w którym przetwarzane są orzechy. Podczas zwiedzania zaprezentowany został proces ich prażenia, smażenia oraz krojenia.

– Nasze spotkanie było bardzo owocne. Rozmawialiśmy m. in. o obecnych wyzwaniach stojących przed rynkiem produktów spożywczych oraz współczesnych trendach konsumpcyjnych. W czasie spotkania pan ambasador miał również okazję spróbować naszych bakalii, także tych pochodzących z upraw w Stanach Zjednoczonych. Nasza rozmowa utwierdziła nas w tym, by jeszcze bardziej umacniać nasze dotychczasowe relacje handlowe, oparte na solidnych wartościach, takich jak partnerstwo, lojalność i szacunek – mówi Piotr Bieliński, prezes zarządu Atlanta Poland S.A.

Ambasador wyraził szczególne zainteresowanie wsparciem, jakie zarząd Atlanta Poland S.A. zaoferował ukraińskim pracownikom oraz ich rodzinom w odpowiedzi na obecną sytuację, a także projektami realizowanymi przez firmę w zakresie edukowania konsumentów w obszarze zdrowego żywienia.   

– Podstawową gałęzią działalności Atlanta Poland S.A. jest handel zagraniczny. Jako firma stawiamy nie tylko na rozwijanie naszej działalności, ale także dbamy o dobre stosunki handlowe, również ze Stanami Zjednoczonymi, skąd pochodzi część przerabianych przez nas surowców. Wizyta Ambasadora Marka Brzezinskiego pokazuje, że relacje gospodarcze między naszymi krajami, zwłaszcza w sektorze spożywczym, są ważne i warte dalszego rozwijania – podsumowuje Piotr Bieliński.

 

Atlanta Poland S.A. istnieje od 1990 roku i jest jedną z największych firm w Polsce importującą oraz sprzedającą bakalie wykorzystywane do produkcji wyrobów czekoladowych, słodyczy, ciastek oraz pieczywa. Dzięki realizacji założonej w 2005 roku strategii rozwoju firma Atlanta Poland S.A. stała się spółką giełdową, notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 2009 roku zaistniała na rynku detalicznym, oferując pełną gamę bakalii konfekcjonowanych oraz słodyczy sprzedawanych pod marką Bakal. Firma posiada dwa zakłady produkcyjne: w Gdańsku oraz we Włocławku.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.