Komunikaty PR

Baker & Baker otwiera biuro w Polsce

2022-08-19  |  01:00
Biuro prasowe

Międzynarodowa ekspansja Baker & Baker nabiera tempa. Z roku na rok firma zwiększa swój udział w rynku, a nowe biuro stanowić będzie centrum dla klientów detalicznych, hurtowych i gastronomicznych z Europy Środkowo-Wschodniej. Polska odnotowuje stały wzrost i pozyskuje nowych klientów w tych trzech kluczowych segmentach, dzięki efektywnemu zarządzaniu kanałami i sukcesywnemu wprowadzaniu produktów.

 

Warszawski zespół będzie zatrudniał na początkowym etapie siedmiu ekspertów między innymi z logistyki, sprzedaży i marketingu. Jednocześnie, pracownicy Baker & Baker z innych rynków Europy Wschodniej, takich jak Słowacja i Węgry, będą nadal rozwijać obecną bazę kontrahentów.

 

Wyroby piekarnicze przeznaczone na rynki Europy Wschodniej będą nadal produkowane w zakładach Baker & Baker w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Portugalii, a firma zachowa swoje magazyny w Polsce.

 

Ryan Perera, Dyrektor sprzedaży międzynarodowej w Baker & Baker, skomentował: 
„Poświęciliśmy czas, aby nasze nowe, polskie biuro spełniało geograficzne i funkcjonalne potrzeby naszych pracowników i klientów. Utrudnienia spowodowane przez COVID-19 spowodowały opóźnienie w starcie projektu, gdyż już wcześniej planowaliśmy zwiększyć naszą obecność w Polsce. Cieszymy się, że możemy zacząć pracę na pełnych obrotach.”

 

„Nasze nowe biuro będzie doskonałą bazą w Europie Wschodniej, umożliwi nam bliższy kontakt z klientami na co dzień i pozwoli nam pozyskać nowych kontrahentów” – dodała Ewelina Franczak z warszawskiego oddziału Baker & Baker.

 

Uruchomienie polskiego oddziału to najnowszy etap rozwoju międzynarodowego Baker & Baker po otwarciu biura w Dubaju w zeszłym roku. 

Baker & Baker obsługuje klientów w kanale detalicznym, hurtowym i gastronomicznym w ramach portfolio zaufanych marek, w tym Baker & Baker American Bakery, Goldfrost, Concadoro, Molco, a także w zakresie umów licencyjnych marek z Mondelez i Disney oraz partnerstwa z kluczowymi klientami pod marką własną w kluczowych kategoriach, takich jak: pączki, muffiny, brownies, ciastka, ciasta, pieczywo i słodkie wypieki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.