Komunikaty PR

Baker & Baker otwiera biuro w Polsce

2022-08-19  |  01:00
Biuro prasowe

Międzynarodowa ekspansja Baker & Baker nabiera tempa. Z roku na rok firma zwiększa swój udział w rynku, a nowe biuro stanowić będzie centrum dla klientów detalicznych, hurtowych i gastronomicznych z Europy Środkowo-Wschodniej. Polska odnotowuje stały wzrost i pozyskuje nowych klientów w tych trzech kluczowych segmentach, dzięki efektywnemu zarządzaniu kanałami i sukcesywnemu wprowadzaniu produktów.

 

Warszawski zespół będzie zatrudniał na początkowym etapie siedmiu ekspertów między innymi z logistyki, sprzedaży i marketingu. Jednocześnie, pracownicy Baker & Baker z innych rynków Europy Wschodniej, takich jak Słowacja i Węgry, będą nadal rozwijać obecną bazę kontrahentów.

 

Wyroby piekarnicze przeznaczone na rynki Europy Wschodniej będą nadal produkowane w zakładach Baker & Baker w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Portugalii, a firma zachowa swoje magazyny w Polsce.

 

Ryan Perera, Dyrektor sprzedaży międzynarodowej w Baker & Baker, skomentował: 
„Poświęciliśmy czas, aby nasze nowe, polskie biuro spełniało geograficzne i funkcjonalne potrzeby naszych pracowników i klientów. Utrudnienia spowodowane przez COVID-19 spowodowały opóźnienie w starcie projektu, gdyż już wcześniej planowaliśmy zwiększyć naszą obecność w Polsce. Cieszymy się, że możemy zacząć pracę na pełnych obrotach.”

 

„Nasze nowe biuro będzie doskonałą bazą w Europie Wschodniej, umożliwi nam bliższy kontakt z klientami na co dzień i pozwoli nam pozyskać nowych kontrahentów” – dodała Ewelina Franczak z warszawskiego oddziału Baker & Baker.

 

Uruchomienie polskiego oddziału to najnowszy etap rozwoju międzynarodowego Baker & Baker po otwarciu biura w Dubaju w zeszłym roku. 

Baker & Baker obsługuje klientów w kanale detalicznym, hurtowym i gastronomicznym w ramach portfolio zaufanych marek, w tym Baker & Baker American Bakery, Goldfrost, Concadoro, Molco, a także w zakresie umów licencyjnych marek z Mondelez i Disney oraz partnerstwa z kluczowymi klientami pod marką własną w kluczowych kategoriach, takich jak: pączki, muffiny, brownies, ciastka, ciasta, pieczywo i słodkie wypieki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.