Komunikaty PR

Baker & Baker otwiera biuro w Polsce

2022-08-19  |  01:00
Biuro prasowe

Międzynarodowa ekspansja Baker & Baker nabiera tempa. Z roku na rok firma zwiększa swój udział w rynku, a nowe biuro stanowić będzie centrum dla klientów detalicznych, hurtowych i gastronomicznych z Europy Środkowo-Wschodniej. Polska odnotowuje stały wzrost i pozyskuje nowych klientów w tych trzech kluczowych segmentach, dzięki efektywnemu zarządzaniu kanałami i sukcesywnemu wprowadzaniu produktów.

 

Warszawski zespół będzie zatrudniał na początkowym etapie siedmiu ekspertów między innymi z logistyki, sprzedaży i marketingu. Jednocześnie, pracownicy Baker & Baker z innych rynków Europy Wschodniej, takich jak Słowacja i Węgry, będą nadal rozwijać obecną bazę kontrahentów.

 

Wyroby piekarnicze przeznaczone na rynki Europy Wschodniej będą nadal produkowane w zakładach Baker & Baker w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Portugalii, a firma zachowa swoje magazyny w Polsce.

 

Ryan Perera, Dyrektor sprzedaży międzynarodowej w Baker & Baker, skomentował: 
„Poświęciliśmy czas, aby nasze nowe, polskie biuro spełniało geograficzne i funkcjonalne potrzeby naszych pracowników i klientów. Utrudnienia spowodowane przez COVID-19 spowodowały opóźnienie w starcie projektu, gdyż już wcześniej planowaliśmy zwiększyć naszą obecność w Polsce. Cieszymy się, że możemy zacząć pracę na pełnych obrotach.”

 

„Nasze nowe biuro będzie doskonałą bazą w Europie Wschodniej, umożliwi nam bliższy kontakt z klientami na co dzień i pozwoli nam pozyskać nowych kontrahentów” – dodała Ewelina Franczak z warszawskiego oddziału Baker & Baker.

 

Uruchomienie polskiego oddziału to najnowszy etap rozwoju międzynarodowego Baker & Baker po otwarciu biura w Dubaju w zeszłym roku. 

Baker & Baker obsługuje klientów w kanale detalicznym, hurtowym i gastronomicznym w ramach portfolio zaufanych marek, w tym Baker & Baker American Bakery, Goldfrost, Concadoro, Molco, a także w zakresie umów licencyjnych marek z Mondelez i Disney oraz partnerstwa z kluczowymi klientami pod marką własną w kluczowych kategoriach, takich jak: pączki, muffiny, brownies, ciastka, ciasta, pieczywo i słodkie wypieki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.