Belvedere z nową globalną kampanią z udziałem Daniela Craiga
Belvedere Vodka skupia wokół siebie grono wybitnych twórców, którzy stworzyli niezapomnianą kampanię, inspirowaną czystymi emocjami, które zostały uchwycone w wyjątkowym momencie poczucia wolności.
Belvedere, pierwsza na świecie wódka klasy super premium, odsłania spektakularną kampanię z udziałem cenionego przez krytyków aktora Daniela Craiga, w roli w jakiej go jeszcze nie widziano. Wyreżyserowana przez nagrodzonego Nagrodą Akademii reżysera Taika Waititi, nieoczekiwana, zabawna i inspirująca współpraca ujawnia talent Craiga do zaskakiwania.
Odważna i pełna buntowniczej energii kampania łączy ze sobą nadzwyczajną społeczność twórców. Craig został umiejętnie i humorystycznie poprowadzony przez słynnego choreografa JaQuela Knighta, do utworu napisanego i wykonanego przez światowej sławy gwiazdy Ritę Orę i Giggsa. Za produkcję odpowiedzialni są twórcy takich hitów, jak Invisible Men, Bandits czy Hungry Man. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez ikonę fotografii Juergena Tellera w tym samym apartamencie, w którym rozgrywa się wielki finał filmu, natomiast Christine Centenera zadbała o nowoczesną i prostą stylizację sesji.
Unikalna wizja Waititi pokazuje, jak może wyglądać życie, gdy kamery zostają wyłączone. Craig wychodzi z tłumu i przechodzi przez słynny paryski most Pont Neuf. Zawadiacko przemyka przez lobby, korytarze i dach luksusowego hotelu Cheval Blanc Paris, ani na moment nie tracąc rytmu. W końcu, z pozorną beztroską, aktor wchodzi do zachwycającego apartamentu, gdzie tanecznym krokiem zmierza do baru Belvedere. W momencie, gdy ma zamiar wziąć łyk schłodzonego trunku, rozlega się okrzyk reżysera z off’u: „cięcie!”, po czym na ekranie pojawia się Taika Waitit i prosi Craiga o powtórzenie sceny.
Grupa pomysłowych i utalentowanych prowokatorów, z których każdy ma upodobanie do niekonwencjonalnych rozwiązań, w kreatywny sposób uchwyciła unikalną migawkę, będącą ukłonem w stronę wartości dzielonych przez nich z marką Belvedere - wyrażania siebie, autentyczności i stylu.
Globalny start kampanii miał miejsce na Times Square 9 listopada o 18:00 czasu lokalnego, w kolejnych tygodniach kampania pojawi się na kluczowych rynkach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Australii i Polsce.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.