Costa Coffee ze słodką promocją walentynkową
W dniach 12-14 lutego na klientów sieci kawiarni Costa Coffee czeka specjalna walentynkowa oferta. Przez cały weekend na drugą kawę przygotowaną przez baristę, kawę paczkowaną lub słodkie wypieki otrzymamy rabat 50%. Promocja obowiązuje we wszystkich kawiarniach na terenie Polski.
Costa Coffee dzieli na pół
Chcąc rozgrzać atmosferę, sieć kawiarni Costa Coffee rusza ze specjalną weekendową ofertą przygotowaną z okazji zbliżających się Walentynek. Od 12 do 14 lutego każdy klient otrzyma drugą kawę lub słodki wypiek za połowę ceny. Promocja dotyczy kaw przygotowywanych przez baristę, a także każdego rodzaju kaw paczkowanych i kapsułkowych. Wśród wypieków objętych rabatem znajdziemy lekkiego, maślanego croissanta z czekoladą, przepysznego cynamonowego rollsa oraz klasyczne, rozpływające się w ustach ciastko z rodzynkami – każda z tych opcji została dobrana tak, aby idealnie komponować się z naszym ulubionym rozgrzewającym napojem.
Aby skorzystać z promocji, wystarczy w wyznaczonych dniach odwiedzić wybraną kawiarnię Costa Coffee i zamówić na wynos dwa produkty objęte rabatem. Zamówienia składać można także przez aplikację Uber Eats, gdzie w dniach 12-14 lutego czeka na nas akcja 2 za 1 na kawę Caramel Salted Latte oraz wypieki Costa Coffee.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.