Komunikaty PR

Czy wybór konkretnych dań zrewolucjonizuje rynek diet pudełkowych?

2022-06-23  |  14:00
Kontakt
Weronika Rudecka
Nice To Fit You

MARSZAŁKOWSKA
00-545 WARSZAWA
weronika.rudecka|ntfy.pl| |weronika.rudecka|ntfy.pl
662945578
https://ntfy.pl/
Do pobrania IP ( 0.01 MB )

Segment cateringów dietetycznych, od kilku lat coraz popularniejszy, nie przestaje się rozwijać. Nice To Fit You, jedna z największych i najdłużej działających firm diet pudełkowych w Polsce, wprowadza właśnie nową ścieżkę zakupową w swojej aplikacji mobilnej, która umożliwia wybór już nie diet, ale konkretnych posiłków na 10 dni wprzód. Czy unowocześniane oferty diet pudełkowych będą stanowiły konkurencję dla restauracji? Czy cateringi mogą całkowicie odejść od zamówień opartych na pełnych dietach?

Z przeprowadzonych wśród klientów badań wynika, że głównymi powodami, dla których konsumenci sięgają dziś po dietę pudełkową, są wygoda i oszczędność czasu. Dzięki inwestycjom w technologie możliwości odpowiadania na te potrzeby jest coraz więcej i są coraz bardziej zaawansowane. Dowodzi tego opcja Select wprowadzona właśnie przez Nice To Fit You - markę, która była pionierem opcji wyboru menu na polskim rynku. Ścieżka zakupowa Select to kolejny krok w stronę jeszcze większej elastyczności. Pozwala na samodzielny wybór konkretnych posiłków z menu skomponowanego z ponad 40 dań każdego dnia lub domawianie ich do już istniejącej diety z poziomu aplikacji mobilnej. Składanie zamówienia przypomina wybór dań z restauracyjnego menu.

Czy to oznacza początek końca tradycyjnej diety pudełkowej, w której klient z góry zamawia dietę złożoną z trzech lub pięciu dań? – Bynajmniej. Wszystko zależy od tego, czym dla kogo jest wygoda. Dla niektórych będzie to pełne zdanie się na wiarygodną, certyfikowaną markę, zamówienie wybranej diety i niepoświęcanie już tematowi odżywiania zbędnego czasu. A dla innych będzie to opcja codziennych modyfikacji, dodawania posiłków, pełna swoboda wyboru tego, co konkretnie dostanie do jedzenia. Chcemy zapewniać naszym klientom pełne spektrum wyboru i w tym celu powstał Select – mówi Urszula Kupraszewicz, Chief Growth Officer Nice To Fit You.

Opcja zamawiania konkretnych posiłków niczym z restauracyjnego menu bez wątpienia wkracza na nowy obszar i będzie silniej konkurować z pozostałymi ofertami gastronomii z dowozem. Zwłaszcza że większość klientów, jak pokazuje praktyka, chętnie korzysta z możliwości personalizacji diety. W czerwcu br. 90% klientów Nice To Fit You chociaż raz skorzystało z opcji samodzielnego wyboru menu, a więc wymiany posiłku pierwotnie przypisanego do ich domyślnej diety. Jak zwraca uwagę Urszula Kupraszewicz, mocną stroną cateringu dietetycznego jest aspekt zdrowotny. – Przepisy diety pudełkowej opracowywane są nie tylko przez kucharzy, ale też dietetyków. Klient ma pewność, że otrzyma posiłek o dokładnym wyliczeniu kalorycznym, zbilansowany pod kątem wartości odżywczych. I wciąż może wybrać dokładnie to, na co ma ochotę, na dowolny dzień, na przykład specjalną okazję.

Jeśli chodzi o smak, to diety pudełkowe już od dawna skupiają wokół siebie wybitnych szefów kuchni, pasjonatów, członków takich organizacji, jak „Fundacja Klubu Szefów Kuchni”, sprowadzają oryginalne produkty z całego świata i współpracują z najlepszymi lokalnymi dostawcami. Być może więc nadchodzi czas dużych zmian już nie tylko w segmencie diet pudełkowych, ale całego online food delivery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nice To Fit You
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.