Komunikaty PR

Czy wybór konkretnych dań zrewolucjonizuje rynek diet pudełkowych?

2022-06-23  |  14:00
Kontakt
Weronika Rudecka
Nice To Fit You

MARSZAŁKOWSKA
00-545 WARSZAWA
weronika.rudecka|ntfy.pl| |weronika.rudecka|ntfy.pl
662945578
https://ntfy.pl/
Do pobrania IP ( 0.01 MB )

Segment cateringów dietetycznych, od kilku lat coraz popularniejszy, nie przestaje się rozwijać. Nice To Fit You, jedna z największych i najdłużej działających firm diet pudełkowych w Polsce, wprowadza właśnie nową ścieżkę zakupową w swojej aplikacji mobilnej, która umożliwia wybór już nie diet, ale konkretnych posiłków na 10 dni wprzód. Czy unowocześniane oferty diet pudełkowych będą stanowiły konkurencję dla restauracji? Czy cateringi mogą całkowicie odejść od zamówień opartych na pełnych dietach?

Z przeprowadzonych wśród klientów badań wynika, że głównymi powodami, dla których konsumenci sięgają dziś po dietę pudełkową, są wygoda i oszczędność czasu. Dzięki inwestycjom w technologie możliwości odpowiadania na te potrzeby jest coraz więcej i są coraz bardziej zaawansowane. Dowodzi tego opcja Select wprowadzona właśnie przez Nice To Fit You - markę, która była pionierem opcji wyboru menu na polskim rynku. Ścieżka zakupowa Select to kolejny krok w stronę jeszcze większej elastyczności. Pozwala na samodzielny wybór konkretnych posiłków z menu skomponowanego z ponad 40 dań każdego dnia lub domawianie ich do już istniejącej diety z poziomu aplikacji mobilnej. Składanie zamówienia przypomina wybór dań z restauracyjnego menu.

Czy to oznacza początek końca tradycyjnej diety pudełkowej, w której klient z góry zamawia dietę złożoną z trzech lub pięciu dań? – Bynajmniej. Wszystko zależy od tego, czym dla kogo jest wygoda. Dla niektórych będzie to pełne zdanie się na wiarygodną, certyfikowaną markę, zamówienie wybranej diety i niepoświęcanie już tematowi odżywiania zbędnego czasu. A dla innych będzie to opcja codziennych modyfikacji, dodawania posiłków, pełna swoboda wyboru tego, co konkretnie dostanie do jedzenia. Chcemy zapewniać naszym klientom pełne spektrum wyboru i w tym celu powstał Select – mówi Urszula Kupraszewicz, Chief Growth Officer Nice To Fit You.

Opcja zamawiania konkretnych posiłków niczym z restauracyjnego menu bez wątpienia wkracza na nowy obszar i będzie silniej konkurować z pozostałymi ofertami gastronomii z dowozem. Zwłaszcza że większość klientów, jak pokazuje praktyka, chętnie korzysta z możliwości personalizacji diety. W czerwcu br. 90% klientów Nice To Fit You chociaż raz skorzystało z opcji samodzielnego wyboru menu, a więc wymiany posiłku pierwotnie przypisanego do ich domyślnej diety. Jak zwraca uwagę Urszula Kupraszewicz, mocną stroną cateringu dietetycznego jest aspekt zdrowotny. – Przepisy diety pudełkowej opracowywane są nie tylko przez kucharzy, ale też dietetyków. Klient ma pewność, że otrzyma posiłek o dokładnym wyliczeniu kalorycznym, zbilansowany pod kątem wartości odżywczych. I wciąż może wybrać dokładnie to, na co ma ochotę, na dowolny dzień, na przykład specjalną okazję.

Jeśli chodzi o smak, to diety pudełkowe już od dawna skupiają wokół siebie wybitnych szefów kuchni, pasjonatów, członków takich organizacji, jak „Fundacja Klubu Szefów Kuchni”, sprowadzają oryginalne produkty z całego świata i współpracują z najlepszymi lokalnymi dostawcami. Być może więc nadchodzi czas dużych zmian już nie tylko w segmencie diet pudełkowych, ale całego online food delivery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty Biuro prasowe
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz
Przemysł spożywczy DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych
2024-04-23 | 14:05

DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych

DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów cieplarnianych do 2030 roku. Określone przez organizację cele zostały pozytywnie zweryfikowane zgodnie z metodyką SBTI. W ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.