Daj z siebie 100%! Kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w Social Mediach

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Coraz częściej mówi się o tym, jak negatywny wpływ na środowisko ma produkcja i używanie
plastiku. W odpowiedzi na ten problem, producent Oleju Wielkopolskiego jako pierwszy na polskim
rynku, wprowadził butelki pozyskane w 100% z materiałów z recyklingu.
W związku z lauchem nowej butelki agencja Mint Media, która odpowiada za działania Oleju Wielkopolskiego w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, zaangażowała w komunikację marki znanych Influencerów i zorganizowała kreatywny konkurs.
Znani kulinarni i proekologiczni Influencerzy, tacy jak: Damian Kordas, Kinga Paruzel, Ekocentryczka czy Chef Lorek, otrzymali kreatywne paczki z zaproszeniem do zabawy – na ich stronach pojawiły się dania przygotowane z Olejem Wielkopolskim w roli głównej i zaproszenie do udziału w konkursie marki Olej Wielkopolski. Posty Influencerów z lokowaniem produktu uzyskały ponad 31 000 lików i 400 komentarzy.
Zadaniem konkursowym było zaprezentowanie przez użytkowników, tego, co robią w życiu na 100%, co wprost nawiązuje do charakteru nowej butelki Oleju Wielkopolskiego, która jest wykonana w 100% z recyklingu. Zwycięzca konkursu otrzymał hulajnogę elektryczną, a 5 wyróżnionych osób eko zestawy przyborów kuchennych.
Celem akcji było zwrócenie uwagi na jedyną na rynku butelkę wykonaną w 100% z recyklingu. Ciekawe jest to, że mimo dość pojemnego pytania większość zgłoszeń uczestników dotyczyła ich postaw ekologicznych, co świadczy o tym, że marka odpowiada na potrzeby Polaków, którzy w zdecydowanej większości chcą kupować ekologiczne produkty – mówi Julia Fiszer Account Manager w Mint Media.
Agencja Mint Media odpowiadała za koncepcję, Key visual oraz hasło akcji DAJ Z SIEBIE 100%. Całość wspierana była kampaniami Facebook Ads, których zasięg osiągnął 250 tysięcy użytkowników.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.