Komunikaty PR

Daj z siebie 100%! Kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w Social Mediach

2021-11-17  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Coraz częściej mówi się o tym, jak negatywny wpływ na środowisko ma produkcja i używanie
plastiku. W odpowiedzi na ten problem, producent Oleju Wielkopolskiego jako pierwszy na polskim
rynku, wprowadził butelki pozyskane w 100% z materiałów z recyklingu.

W związku z lauchem nowej butelki agencja Mint Media, która odpowiada za działania Oleju Wielkopolskiego w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, zaangażowała w komunikację marki znanych Influencerów i zorganizowała kreatywny konkurs.         

Znani kulinarni i proekologiczni Influencerzy, tacy jak: Damian Kordas, Kinga Paruzel, Ekocentryczka czy Chef Lorek, otrzymali kreatywne paczki z zaproszeniem do zabawy – na ich stronach pojawiły się dania przygotowane z Olejem Wielkopolskim w roli głównej i zaproszenie do udziału w konkursie marki Olej Wielkopolski. Posty Influencerów z lokowaniem produktu uzyskały ponad 31 000 lików i 400 komentarzy.

Zadaniem konkursowym było zaprezentowanie przez użytkowników, tego, co robią w życiu na 100%, co wprost nawiązuje do charakteru nowej butelki Oleju Wielkopolskiego, która jest wykonana w 100% z recyklingu. Zwycięzca konkursu otrzymał hulajnogę elektryczną, a 5 wyróżnionych osób eko zestawy przyborów kuchennych.

Celem akcji było zwrócenie uwagi na jedyną na rynku butelkę wykonaną w 100% z recyklingu. Ciekawe jest to, że mimo dość pojemnego pytania większość zgłoszeń uczestników dotyczyła ich postaw ekologicznych, co świadczy o tym, że marka odpowiada na potrzeby Polaków, którzy w zdecydowanej większości chcą kupować ekologiczne produkty – mówi Julia Fiszer Account Manager w Mint Media.

Agencja Mint Media odpowiadała za koncepcję, Key visual oraz hasło akcji DAJ Z SIEBIE 100%. Całość wspierana była kampaniami Facebook Ads, których zasięg osiągnął 250 tysięcy użytkowników. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.