Komunikaty PR

Dania dla najmłodszych oraz kanapki – Maczfit rozszerza ofertę dla klientów

2022-09-21  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Maczfit, lider cateringu dietetycznego w Polsce, wzbogacił ofertę o kolejne pozycje. Wśród zaprezentowanych nowości znajdziemy menu dla dzieci MaczKids, czyli pełnowartościowe posiłki stworzone z myślą o najmłodszych oraz kanapki własnego wyrobu. A wszystko to w naprawdę przystępnej cenie.

W ofercie Maczfit pojawiły się właśnie zdrowe i pełnowartościowe kanapki, czyli idealna opcja dla fanów kultowego posiłku w nieco bardziej nowoczesnej wersji. Wśród sześciu zaprezentowanych propozycji znajdziemy kanapkę z indykiem i awokado, bajgla z szarpaną wołowiną, bajgla azjatyckiego z kurczakiem teriyaki, croissanta z kozim serem oraz kieszonkę z kurczakiem, jajkiem i bekonem. Zaś dla miłośników kuchni roślinnej przygotowano kanapki z wege szarpaną kaczką. Ponadto menu Maczfit wzbogacono o smaczne i zdrowe dania dzieci. Wśród dań zaprezentowanych w ramach MaczKids znajdziemy spaghetti bolognese z mozzarellą, naleśniki z serkiem i musem truskawkowym własnego wyrobu, gofry z naturalną konfiturą wiśniową i serkiem kokosowym, pulpeciki drobiowe w sosie śmietanowo-koperkowym z ryżem i marchewką baby, a także pizzerinki z sosem i salami oraz ketchupem własnego wyrobu. Wszystkie wymienione posiłki są dostępne dla osób korzystających z diety Maczfit z Wyborem Menu.

Nasza firma od zawsze słucha swoich klientów i to właśnie dla nich poszerza swoją ofertę. Zależy nam na tym, aby każdy mógł jeść, tak jak lubi, a do tego żyć wygodnie i elastycznie zarządzać swoim potrzebami oraz portfelem. Nasze nowości są odpowiedzią na to, czego potrzebują Polacy. To komfortowe rozwiązania, pozwalające w pełni dostosować swoją dietę do trybu życia każdego, kto sięgnął po nasz catering – mówi Paweł Gurgul, Prezes Zarządu Maczfit Foods.

Maczfit nieustannie poszerza ofertę dla klientów, a od sierpnia firma oferuje aż 3 propozycje diet z Wyborem Menu, już od 56 zł za cały dzień. A wśród nich dietę Everyday, czyli znane smaki ze szczyptą fantazji (15 dań do wyboru), Top Sellers składającą się z dań najczęściej zamawianych przez klientów (25 dań o wyboru), a także Just Restaurant z najszerszym wyborem (40 dań do wyboru). W Maczfit znajdziemy także 13 gotowych diet, a wśród nich. najnowszą propozycję marki – Dietę Comfort, idealną dla osób lubiących klasykę w innowatorskim wydaniu. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.