Delikatesy Centrum tworzą najlepszą gazetkę!
Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Najlepiej sprofilowane promocje pod potrzeby klientów, atrakcyjne przygotowanie gazetek pod względem graficznym, to właśnie te kryteria przeważyły o bezapelacyjnym zwycięstwie Delikatesów Centrum w kategorii Supermarketów. W tegorocznej edycji w badaniu wzięło udział 80 tys. klientów różnych sieci handlowych, którzy wydali łącznie ponad 3 mln opinii w czterech kategoriach – Dyskonty, Hipermarkety, Supermarkety oraz sklepy Convenience.
– Otrzymanie nagrody branżowej to dla nas zawsze ogromny powód do radości, a tytuł przyznany przez klientów to największy możliwy zaszczyt. W nasze gazetki wkładamy zawsze dużo pracy i uwagi, ale przede wszystkim stale zadajemy sobie pytanie – czy nasze materiały promocyjne odpowiadają na potrzeby naszych klientów? To właśnie ich satysfakcja jest dla nas najważniejsza i motywuje nasz zespół do dalszego działania – mówi Michał Groniewski, Dyrektor Marketingu Delikatesów Centrum, i dodaje: – Tworzymy nasze gazetki w taki sposób, by były one dla klienta czytelne, przejrzyste i atrakcyjne. Tak dobieramy układ publikacji, zestaw artykułów oraz promocje, żeby w jak największym stopniu zadowolić naszych klientów. Niezmiernie cieszymy się, że widzą to i doceniają.
Gazetki Delikatesów Centrum oferują produkty wyróżniające sklepy – szeroką ofertę wysokiej jakości mięsa i wędlin z tradycyjnej lady, dowożone codziennie świeże warzywa i owoce, pieczywo z lokalnych piekarni oraz nabiał z małych mleczarni z okolicy. Dzięki czemu Delikatesy Centrum są doskonałym wyborem sklepu na codzienne, świeże zakupy blisko domu.
Opolska fabryka Nutricia z tytułem Lidera Transformacji Energetycznej 2024
Białka alternatywne pozwolą zwiększyć udział gruntów na uprawy ekologiczne
Chocoflation – czekoladowa inflacja przed Wielkanocą?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia
Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.
Ochrona środowiska
Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie
Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.
Prawo
Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu
Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.