Delikatesy Centrum tworzą najlepszą gazetkę!

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Najlepiej sprofilowane promocje pod potrzeby klientów, atrakcyjne przygotowanie gazetek pod względem graficznym, to właśnie te kryteria przeważyły o bezapelacyjnym zwycięstwie Delikatesów Centrum w kategorii Supermarketów. W tegorocznej edycji w badaniu wzięło udział 80 tys. klientów różnych sieci handlowych, którzy wydali łącznie ponad 3 mln opinii w czterech kategoriach – Dyskonty, Hipermarkety, Supermarkety oraz sklepy Convenience.
– Otrzymanie nagrody branżowej to dla nas zawsze ogromny powód do radości, a tytuł przyznany przez klientów to największy możliwy zaszczyt. W nasze gazetki wkładamy zawsze dużo pracy i uwagi, ale przede wszystkim stale zadajemy sobie pytanie – czy nasze materiały promocyjne odpowiadają na potrzeby naszych klientów? To właśnie ich satysfakcja jest dla nas najważniejsza i motywuje nasz zespół do dalszego działania – mówi Michał Groniewski, Dyrektor Marketingu Delikatesów Centrum, i dodaje: – Tworzymy nasze gazetki w taki sposób, by były one dla klienta czytelne, przejrzyste i atrakcyjne. Tak dobieramy układ publikacji, zestaw artykułów oraz promocje, żeby w jak największym stopniu zadowolić naszych klientów. Niezmiernie cieszymy się, że widzą to i doceniają.
Gazetki Delikatesów Centrum oferują produkty wyróżniające sklepy – szeroką ofertę wysokiej jakości mięsa i wędlin z tradycyjnej lady, dowożone codziennie świeże warzywa i owoce, pieczywo z lokalnych piekarni oraz nabiał z małych mleczarni z okolicy. Dzięki czemu Delikatesy Centrum są doskonałym wyborem sklepu na codzienne, świeże zakupy blisko domu.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.