Komunikaty PR

Diamant na Dożynkach Prezydenckich 2022

2022-09-16  |  13:09
Biuro prasowe

W dniu 11 września, na terenie Pałacu Belwerderskiego odbyły się prestiżowe Dożynki Prezydenckie 2022 – nie mogło zabraknąć na nich polskiego producenta cukru, który był jednym z wystawców podczas wydarzenia.

Znane i oczekiwane Dożynki Prezydenckie 2022 pod patronatem Pary Prezydenckiej to święto plonów, podziękowanie za tegoroczne zbiory i za oddanie polskich rolników. Marka Diamant współpracuje z ponad 8000 plantatorami z całej Polski, przetwarzając ponad 4 mln buraków cukrowych rocznie – polskie rolnictwo jest więc dla niej szczególnie ważne, podobnie jak polskie regiony i ich tradycja, które wspierane są w ramach programu grantowego Dobre Działania. I one również zostały promowane podczas wydarzenia w Warszawie.

Marka Diamant została zaproszona do udziału jako jedna z nielicznych, prezentując nie tylko ofertę, ale i udowadniając, jak ważna jest dziś polska produkcja żywności. Cukier jest obecny w niemal każdym polskim domu, dlatego dyskusja o produkcji cukru jest wyjątkowo potrzebna. Podobnie jak rozmowa o zrównoważonym rolnictwie, które jest jego fundamentem – ciekawostką może być fakt, że jeden hektar uprawy buraków cukrowych monitorowanych przez Diamant pochłania rocznie 36 ton CO2 – tyle, ile wyemituje samochód przejeżdżając 180 tys. km.

Prestiżowe spotkanie w Belwederze, podczas którego zaprezentowała się marka Diaman,t zbiega się w czasie z akcją Słodkie Łączy z natury, która od września promuje zrównoważoną produkcję, w tym nowe, czyste graficznie opakowania cukrów ze znakiem „Z natury w zgodzie ze środowiskiem”.

Przedstawiciele marki Diamant – z prezesem dr Romanem Kubiakiem na czele – podzielili się z branżą doświadczeniami, ale i mieli okazję na wymianę opinii m.in. z Parą Prezydencką. Nie mogło zabraknąć rozmów m.in. z Kołami Gospodyń Wiejskich czy polskimi rolnikami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.