Komunikaty PR

Diamant na Dożynkach Prezydenckich 2022

2022-09-16  |  13:09
Biuro prasowe

W dniu 11 września, na terenie Pałacu Belwerderskiego odbyły się prestiżowe Dożynki Prezydenckie 2022 – nie mogło zabraknąć na nich polskiego producenta cukru, który był jednym z wystawców podczas wydarzenia.

Znane i oczekiwane Dożynki Prezydenckie 2022 pod patronatem Pary Prezydenckiej to święto plonów, podziękowanie za tegoroczne zbiory i za oddanie polskich rolników. Marka Diamant współpracuje z ponad 8000 plantatorami z całej Polski, przetwarzając ponad 4 mln buraków cukrowych rocznie – polskie rolnictwo jest więc dla niej szczególnie ważne, podobnie jak polskie regiony i ich tradycja, które wspierane są w ramach programu grantowego Dobre Działania. I one również zostały promowane podczas wydarzenia w Warszawie.

Marka Diamant została zaproszona do udziału jako jedna z nielicznych, prezentując nie tylko ofertę, ale i udowadniając, jak ważna jest dziś polska produkcja żywności. Cukier jest obecny w niemal każdym polskim domu, dlatego dyskusja o produkcji cukru jest wyjątkowo potrzebna. Podobnie jak rozmowa o zrównoważonym rolnictwie, które jest jego fundamentem – ciekawostką może być fakt, że jeden hektar uprawy buraków cukrowych monitorowanych przez Diamant pochłania rocznie 36 ton CO2 – tyle, ile wyemituje samochód przejeżdżając 180 tys. km.

Prestiżowe spotkanie w Belwederze, podczas którego zaprezentowała się marka Diaman,t zbiega się w czasie z akcją Słodkie Łączy z natury, która od września promuje zrównoważoną produkcję, w tym nowe, czyste graficznie opakowania cukrów ze znakiem „Z natury w zgodzie ze środowiskiem”.

Przedstawiciele marki Diamant – z prezesem dr Romanem Kubiakiem na czele – podzielili się z branżą doświadczeniami, ale i mieli okazję na wymianę opinii m.in. z Parą Prezydencką. Nie mogło zabraknąć rozmów m.in. z Kołami Gospodyń Wiejskich czy polskimi rolnikami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.