Duda Nasze Polskie zaprasza na Mistrzostwa Polski w Grillowaniu
Sześć doświadczonych drużyn, które walczą o dostanie się do wielkiego finału, rywalizacja na najwyższym poziomie, mnóstwo pomysłów i łączenie smaków – to Mistrzostwa Polski w Grillowaniu, zorganizowane przez producenta wędlin Duda Nasze Polskie. Niekwestionowaną bohaterką mistrzostw będzie z pewnością Kiełbasa Beskidzka, nowość na rynku polskich wędlin, która odważnie wkracza na polskie grille.
Najwięksi i najbardziej doświadczeni grill masterzy prezentują swoje kulinarne talenty w rywalizacji, która może doprowadzić ich do wielkiego finału Mistrzostw Polski w Grillowaniu. Już teraz zmagania mistrzów grilla można śledzić w Internecie, a 25 czerwca dwie drużyny staną na scenie przed zgromadzoną publicznością w Wiśle – kurorcie nazywanym Perłą Beskidów.
– Zapraszamy do Wisły, do serca Beskidu Śląskiego już 25 czerwca. Na tamtejszym rynku odbędzie się finał Mistrzostw Polski w Grillowaniu. Miejsce jest oczywiście nieprzypadkowe, bohaterką mistrzostw będzie Kiełbasa Beskidzka z czosnkiem niedźwiedzim, czyli nasz prawdziwie góralski przysmak i nowa propozycja na tegoroczny sezon grillowy – mówi Edyta Zębala, Dyrektor Marketingu ZM Silesia.
Także dzień wielkiego finału jest nieprzypadkowy, to efekt nawiązania współpracy producenta wędlin Duda Nasze Polskie właśnie z Wisłą. W ten weekend w Perle Beskidów odbywać się będzie szczególna edycja Dni Wisły, połączona z jubileuszem miasta.
– Dni Wisły będą w tym roku wyjątkowe, to także jubileusz Miasta Wisła, a więc mnóstwo atrakcji, które czekają na wszystkich gości w naszej miejscowości. Gwoździem programu będzie z pewnością koncert Ewy Farnej w wiślańskim amfiteatrze, będzie też jarmark regionalny, wspaniały folklor i wiele innych urzekających wydarzeń – mówi Katarzyna Czyż-Kaźmierczak, dyrektor Wiślańskiego Centrum Kultury.
Choć wielki finał Mistrzostw odbędzie się 25 czerwca, już teraz warto śledzić rywalizację polskich mistrzów grilla, a nawet włączyć się do rywalizacji, oddając głos na jedną z drużyn. Na stronie internetowej www.mistrzostwagrillowania.pl można zobaczyć wszystkie drużyny, zapoznać się z ich pomysłami na grilla z wykorzystaniem Kiełbasy Beskidzkiej i zdecydować, która z drużyn powinna pojechać na wielki finał do Wisły.
– To będzie największe i najważniejsze wydarzenie tegorocznego sezonu grillowego. Tym ważniejsze, że to my wszyscy możemy zdecydować, które drużyny dostaną się do finału, a więc także jakie powinno być nasze polskie grillowanie – komentuje Edyta Zębala
Filmy, które prezentują pomysły mistrzowskich drużyn dostępne są na stronie konkursu, a także na portalu Youtube Duda Nasze Polskie – każda z drużyn za zadanie miała przygotowanie grillowego dania z Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim. To Polacy zdecydują, które z drużyn powinny pojechać do Wisły. To jednak nie wszystko – obie drużyny zostaną wzmocnione przez jedną osobę, która do konkursu dołączy z grona amatorów, wysyłając zgłoszenie ze swoimi grillowymi popisami. Zgłoszenia w konkursie będzie można wysyłać od 13 czerwca – to drużyny, które zakwalifikują się do finału wybiorą swoich partnerów.
– Chcieliśmy, żeby każdy Polak, nie tylko grill masterzy i profesjonaliści, mógł wziąć udział w Mistrzostwach Polski w Grillowaniu, tym bardziej że grill to nasza polska specjalność – mówi Zębala.
Kiełbasa Beskidzka z czosnkiem niedźwiedzim od Duda Nasze Polskie to unikalne nawiązanie do kulinarnych tradycji polskich Beskidów. Produkowana jest u podnóża gór, gdzie w naturalnym środowisku rośnie też aromatyczny czosnek niedźwiedzi. Właśnie temu dodatkowi zawdzięcza swój niepowtarzalny smak i góralski charakter. To propozycja, która idealnie sprawdza się na grilla, a dla wygody użytkowników, została już nacięta – wystarczy po prostu wrzucić ją na rozgrzany ruszt, żeby już kilka minut później cieszyć się niezwykłym smakiem i beskidzką tradycją kulinarną.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.