Komunikaty PR

Duda Nasze Polskie zaprasza na Mistrzostwa Polski w Grillowaniu

2022-05-26  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania komunikat ( 0.1 MB )

Sześć doświadczonych drużyn, które walczą o dostanie się do wielkiego finału, rywalizacja na najwyższym poziomie, mnóstwo pomysłów i łączenie smaków – to Mistrzostwa Polski w Grillowaniu, zorganizowane przez producenta wędlin Duda Nasze Polskie. Niekwestionowaną bohaterką mistrzostw będzie z pewnością Kiełbasa Beskidzka, nowość na rynku polskich wędlin, która odważnie wkracza na polskie grille.

Najwięksi i najbardziej doświadczeni grill masterzy prezentują swoje kulinarne talenty w rywalizacji, która może doprowadzić ich do wielkiego finału Mistrzostw Polski w Grillowaniu. Już teraz zmagania mistrzów grilla można śledzić w Internecie, a 25 czerwca dwie drużyny staną na scenie przed zgromadzoną publicznością w Wiśle – kurorcie nazywanym Perłą Beskidów.

– Zapraszamy do Wisły, do serca Beskidu Śląskiego już 25 czerwca. Na tamtejszym rynku odbędzie się finał Mistrzostw Polski w Grillowaniu. Miejsce jest oczywiście nieprzypadkowe, bohaterką mistrzostw będzie Kiełbasa Beskidzka z czosnkiem niedźwiedzim, czyli nasz prawdziwie góralski przysmak i nowa propozycja na tegoroczny sezon grillowy – mówi Edyta Zębala, Dyrektor Marketingu ZM Silesia.

Także dzień wielkiego finału jest nieprzypadkowy, to efekt nawiązania współpracy producenta wędlin Duda Nasze Polskie właśnie z Wisłą. W ten weekend w Perle Beskidów odbywać się będzie szczególna edycja Dni Wisły, połączona z jubileuszem miasta.

– Dni Wisły będą w tym roku wyjątkowe, to także jubileusz Miasta Wisła, a więc mnóstwo atrakcji, które czekają na wszystkich gości w naszej miejscowości. Gwoździem programu będzie z pewnością koncert Ewy Farnej w wiślańskim amfiteatrze, będzie też jarmark regionalny, wspaniały folklor i wiele innych urzekających wydarzeń – mówi Katarzyna Czyż-Kaźmierczak, dyrektor Wiślańskiego Centrum Kultury.

Choć wielki finał Mistrzostw odbędzie się 25 czerwca, już teraz warto śledzić rywalizację polskich mistrzów grilla, a nawet włączyć się do rywalizacji, oddając głos na jedną z drużyn. Na stronie internetowej www.mistrzostwagrillowania.pl  można zobaczyć wszystkie drużyny, zapoznać się z ich pomysłami na grilla z wykorzystaniem Kiełbasy Beskidzkiej i zdecydować, która z drużyn powinna pojechać na wielki finał do Wisły.

– To będzie największe i najważniejsze wydarzenie tegorocznego sezonu grillowego. Tym ważniejsze, że to my wszyscy możemy zdecydować, które drużyny dostaną się do finału, a więc także jakie powinno być nasze polskie grillowanie – komentuje Edyta Zębala

Filmy, które prezentują pomysły mistrzowskich drużyn dostępne są na stronie konkursu, a także na portalu Youtube Duda Nasze Polskie – każda z drużyn za zadanie miała przygotowanie grillowego dania z Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim. To Polacy zdecydują, które z drużyn powinny pojechać do Wisły. To jednak nie wszystko – obie drużyny zostaną wzmocnione przez jedną osobę, która do konkursu dołączy z grona amatorów, wysyłając zgłoszenie ze swoimi grillowymi popisami.  Zgłoszenia w konkursie będzie można wysyłać od  13 czerwca – to drużyny, które zakwalifikują się do finału wybiorą swoich partnerów.

– Chcieliśmy, żeby każdy Polak, nie tylko grill masterzy i profesjonaliści, mógł wziąć udział w Mistrzostwach Polski w Grillowaniu, tym bardziej że grill to nasza polska specjalność – mówi Zębala.

Kiełbasa Beskidzka z czosnkiem niedźwiedzim od Duda Nasze Polskie to unikalne nawiązanie do kulinarnych tradycji polskich Beskidów. Produkowana jest u podnóża gór, gdzie w naturalnym środowisku rośnie też aromatyczny czosnek niedźwiedzi. Właśnie temu dodatkowi zawdzięcza swój niepowtarzalny smak i góralski charakter. To propozycja, która idealnie sprawdza się na grilla, a dla wygody użytkowników, została już nacięta – wystarczy po prostu wrzucić ją na rozgrzany ruszt, żeby już kilka minut później cieszyć się niezwykłym smakiem i beskidzką tradycją kulinarną.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.