Komunikaty PR

Duda Nasze Polskie zaprasza na Mistrzostwa Polski w Grillowaniu

2022-05-26  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania komunikat ( 0.1 MB )

Sześć doświadczonych drużyn, które walczą o dostanie się do wielkiego finału, rywalizacja na najwyższym poziomie, mnóstwo pomysłów i łączenie smaków – to Mistrzostwa Polski w Grillowaniu, zorganizowane przez producenta wędlin Duda Nasze Polskie. Niekwestionowaną bohaterką mistrzostw będzie z pewnością Kiełbasa Beskidzka, nowość na rynku polskich wędlin, która odważnie wkracza na polskie grille.

Najwięksi i najbardziej doświadczeni grill masterzy prezentują swoje kulinarne talenty w rywalizacji, która może doprowadzić ich do wielkiego finału Mistrzostw Polski w Grillowaniu. Już teraz zmagania mistrzów grilla można śledzić w Internecie, a 25 czerwca dwie drużyny staną na scenie przed zgromadzoną publicznością w Wiśle – kurorcie nazywanym Perłą Beskidów.

– Zapraszamy do Wisły, do serca Beskidu Śląskiego już 25 czerwca. Na tamtejszym rynku odbędzie się finał Mistrzostw Polski w Grillowaniu. Miejsce jest oczywiście nieprzypadkowe, bohaterką mistrzostw będzie Kiełbasa Beskidzka z czosnkiem niedźwiedzim, czyli nasz prawdziwie góralski przysmak i nowa propozycja na tegoroczny sezon grillowy – mówi Edyta Zębala, Dyrektor Marketingu ZM Silesia.

Także dzień wielkiego finału jest nieprzypadkowy, to efekt nawiązania współpracy producenta wędlin Duda Nasze Polskie właśnie z Wisłą. W ten weekend w Perle Beskidów odbywać się będzie szczególna edycja Dni Wisły, połączona z jubileuszem miasta.

– Dni Wisły będą w tym roku wyjątkowe, to także jubileusz Miasta Wisła, a więc mnóstwo atrakcji, które czekają na wszystkich gości w naszej miejscowości. Gwoździem programu będzie z pewnością koncert Ewy Farnej w wiślańskim amfiteatrze, będzie też jarmark regionalny, wspaniały folklor i wiele innych urzekających wydarzeń – mówi Katarzyna Czyż-Kaźmierczak, dyrektor Wiślańskiego Centrum Kultury.

Choć wielki finał Mistrzostw odbędzie się 25 czerwca, już teraz warto śledzić rywalizację polskich mistrzów grilla, a nawet włączyć się do rywalizacji, oddając głos na jedną z drużyn. Na stronie internetowej www.mistrzostwagrillowania.pl  można zobaczyć wszystkie drużyny, zapoznać się z ich pomysłami na grilla z wykorzystaniem Kiełbasy Beskidzkiej i zdecydować, która z drużyn powinna pojechać na wielki finał do Wisły.

– To będzie największe i najważniejsze wydarzenie tegorocznego sezonu grillowego. Tym ważniejsze, że to my wszyscy możemy zdecydować, które drużyny dostaną się do finału, a więc także jakie powinno być nasze polskie grillowanie – komentuje Edyta Zębala

Filmy, które prezentują pomysły mistrzowskich drużyn dostępne są na stronie konkursu, a także na portalu Youtube Duda Nasze Polskie – każda z drużyn za zadanie miała przygotowanie grillowego dania z Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim. To Polacy zdecydują, które z drużyn powinny pojechać do Wisły. To jednak nie wszystko – obie drużyny zostaną wzmocnione przez jedną osobę, która do konkursu dołączy z grona amatorów, wysyłając zgłoszenie ze swoimi grillowymi popisami.  Zgłoszenia w konkursie będzie można wysyłać od  13 czerwca – to drużyny, które zakwalifikują się do finału wybiorą swoich partnerów.

– Chcieliśmy, żeby każdy Polak, nie tylko grill masterzy i profesjonaliści, mógł wziąć udział w Mistrzostwach Polski w Grillowaniu, tym bardziej że grill to nasza polska specjalność – mówi Zębala.

Kiełbasa Beskidzka z czosnkiem niedźwiedzim od Duda Nasze Polskie to unikalne nawiązanie do kulinarnych tradycji polskich Beskidów. Produkowana jest u podnóża gór, gdzie w naturalnym środowisku rośnie też aromatyczny czosnek niedźwiedzi. Właśnie temu dodatkowi zawdzięcza swój niepowtarzalny smak i góralski charakter. To propozycja, która idealnie sprawdza się na grilla, a dla wygody użytkowników, została już nacięta – wystarczy po prostu wrzucić ją na rozgrzany ruszt, żeby już kilka minut później cieszyć się niezwykłym smakiem i beskidzką tradycją kulinarną.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha! Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:00

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Przemysł spożywczy Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
2024-06-24 | 11:15

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.