Dzień Czekolady 2022. Premiera wegańskich czekoladek
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
Dzień Czekolady dla fanów słodkości zapowiada się wyjątkowo smakowicie. Z okazji tego święta pierwszy raz w Polsce możemy zamówić mleczne słodycze reklamowe na bazie innowacyjnej czekolady, stworzonej bez nabiału i laktozy. Wszystko to za sprawą marki Slodkie. Sprawdź, czym zastąpiono mleko w tych produktach!
Najbardziej kremowa alternatywa mlecznej czekolady na świecie
Dziś wielu Polaków mierzy się z nietolerancjami pokarmowymi oraz uczuleniami na poszczególne składniki spożywcze. W sklepach pojawia się coraz więcej produktów przeznaczonych dla tych osób, ale nadal nie wszystkie tradycyjne smaki mają swoją alternatywę. Marka Slodkie, specjalizująca się w czekoladowych słodyczach reklamowych, przeciera szlaki i z okazji Dnia Czekolady startuje z zupełnie nową serią słodyczy reklamowych przeznaczonych w 100% dla wegan.
Zauważyliśmy, że w Polsce brakuje produktów premium przeznaczonych w pełni dla wegan oraz osób unikających laktozy, a ocenia się, że 65% populacji ma trudności z jej trawieniem. Dlatego jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy produkty reklamowe z czekolady niezawierającej nawet śladowych ilości mleka czy innych składników odzwierzęcych – mówi Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie.
W składzie nowej, w 100% wegańskiej czekolady, poza wysokiej jakości kakao, znajdziemy alternatywę dla mleka krowiego pozyskiwaną z rośliny chufa, zwanej także orzechem tygrysim lub migdałem ziemnym. Ten składnik nadaje czekoladzie prawdziwie mlecznego smaku. Mimo swojej nazwy w rzeczywistości nie jest to orzech, a bulwa cibory jadalnej, dlatego nie uczula, a jej spożywanie jest dla nas całkowicie bezpieczne. Chufa charakteryzuje się niezwykłą kremowością, bogatym smakiem i delikatnością, przez co nadaje czekoladzie wybornego, mlecznego smaku.
Bez laktozy, nabiału, glutenu i soi, a do tego eco-friendly!
Co wyróżnia innowacyjną wegańską czekoladę NXT? W przeciwieństwie do innych czekolad wegańskich bezmleczna gama Callebaut NXT nie zawiera nawet śladowych ilości nabiału, soi, orzechów i glutenu. Ponadto produkuje się ją w specjalnych liniach, które nie mają żadnego kontaktu z nabiałem czy orzechami. W ten sposób NXT Dairy Free spełnia najwyższe standardy żywności na świecie, stając się doskonałą propozycją dla wegan oraz alergików.
W jej składzie nie znajdziemy „E” dodatków, sztucznych aromatów i barwników. Mleko zastąpione chufą pozwala cieszyć się smakiem mlecznej czekolady nawet osobom z nietolerancjami pokarmowymi – bez obawy o reakcję alergiczną. Wszystkie składniki wykorzystywane do produkcji czekolady pochodzą z odnawialnych źródeł, a ograniczenie wykorzystania przemysłu mlecznego na rzecz rolnictwa opartego na roślinach skutkuje mniejszą emisją CO2, mniejszym zużyciem wody i energii. Wegański wariant mlecznej czekolady jest więc lepszy nie tylko dla zdrowia, ale również dla naszej planety!
Wegańska oferta firmy Slodkie
W ofercie marki Slodkie znajdziemy pięć produktów przygotowanych na bazie czekolady NXT Dairy Free. Są to: Czekoladka Vista, Czekoladowa Karta 20 g, czekolada Mini Modern Bar, Tabliczka Czekolady w Kopercie 70 g, a także Chocolate Bites w zestawie lub pojedynczych tafelkach. Produkty te świetnie sprawdzą się nie tylko na imprezach masowych czy konferencjach, ale także na ślubach czy jubileuszach.
Wszystkie produkty z wegańskiej czekolady posiadają biodegradowalne opakowania oraz certyfikowany karton FSC. Slodkie zdradza, że w kolejnych kwartałach planuje poszerzyć ofertę słodyczy z czekolady NXT. Co więcej, słodkie upominki z linii NXT Dairy Free posiadają certyfikat fundacji Cocoa Horizons. Świadczy on o wykorzystywaniu składników pochodzących ze zrównoważonych upraw kakaowców oraz stosowaniu etycznych praktyk. Wegańska linia produktów to kolejny krok firmy Slodkie w stronę ekologii.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.