Komunikaty PR

Everli rozpoczyna partnerską współpracę z siecią hipermarketów bi1

2022-01-20  |  01:00
Biuro prasowe

Platforma zakupowa Everli, która łączy działanie aplikacji i strony internetowej, umożliwia zrobienie zakupów bez wychodzenia z domu, z dowozem pod wskazany adres i na określoną godzinę. Korzysta z niej już ok.10 milionów Polaków w 34 miastach w Polsce. W styczniu Everli poszerza grono partnerów, nawiązując współpracę z siecią sklepów wielkopowierzchniowych bi1.

 

Everli opiera swój model biznesowy na stałej współpracy z największymi sieciami supermarketów i hipermarketów, co oznacza, że jej użytkownicy kupujący online mają dostęp do ponad 10 tys. artykułów spożywczych. Dotychczasowymi partnerami marki w Polsce są  Kaufland, Carrefour, Auchan, SPAR i Pora na Pola, których produkty są dostępne w Everli w cenach identycznych do tych, które są widoczne na półkach. W ofercie znajdują się również produkty ze sklepów Lidl, Biedronka oraz E.Leclerc.

 

Everli jest pierwszą platformą zakupową, która zaczęła realizować w Polsce dostawy artykułów spożywczych także na obszarach o małej lub średniej gęstości zaludnienia. W minionym roku marka rozszerzyła swoją ofertę na mniejsze miasta do 100 tys. mieszkańców. Od stycznia, nowym partnerem Everli w tego typu lokalizacjach zostaje sieć hipermarketów bi1.



Natomiast tym, co wyróżnia sklepy bi1, oprócz szerokiej oferty produktów spożywczych i przemysłowych, jest bogaty asortyment artykułów z segmentu zdrowej żywności (w tym ponad 500 artykułów bio do 5 złotych). Wszystkie sklepy bi1 mają certyfikat rolnictwa ekologicznego – BIO. Klienci sieci mają też możliwość zakupu wypiekanego na miejscu pieczywa bez konserwantów, własnej produkcji kiełbas z naturalnymi przyprawami i świeżo uwędzonych ryb. 

 

Współpraca z platformą oznacza dla bi1, że mieszkańcy Białegostoku, Bielska-Białej, Czeladzi, Rzeszowa i Szczecina mogą zamawiać produkty przez aplikację i stronę internetową z dowozem do domu, tego samego dnia, na określoną godzinę. Zakupy pod wskazany adres dostarcza Szoper, który odpowiedzialny jest także za zrobienie zakupów w sklepie zgodnie z życzeniami klienta.

 

Rozpoczęcie współpracy z bi1 jest przejawem przyjętej przez nas strategii, która oznacza systematyczne zwiększanie obecności w mniejszych miastach. To naturalna konsekwencja naszego rozwoju na polskim rynku. Partnerstwo z bi1 cieszy nas ze względu na dużą ofertę produktów, jaką sieć ma w swojej ofercie. Klienci korzystający z Everli mogą więc wybierać już spośród kilkunastu tysięcy artykułów spożywczych – mówi Anna Podkowińska – Tretyn, dyrektor generalna Everli Poland.

 

bi1
Do bi1 należy osiem sklepów wielkopowierzchniowych, zlokalizowanych w Białymstoku, Bielsku-Białej, Czeladzi, Ełku, Legnicy, Rzeszowie, Szczecinie i Wałbrzychu. Właścicielem bi1 jest Grupa Schiever, która posiada silną tradycję handlową -  na rynku francuskim jest obecna od 150 lat, a od 20 lat działa w Polsce. 


Everli
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Z usługi może już skorzystać ponad 10 mln Polaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.