Komunikaty PR

Everli rozpoczyna partnerską współpracę z siecią hipermarketów bi1

2022-01-20  |  01:00
Biuro prasowe

Platforma zakupowa Everli, która łączy działanie aplikacji i strony internetowej, umożliwia zrobienie zakupów bez wychodzenia z domu, z dowozem pod wskazany adres i na określoną godzinę. Korzysta z niej już ok.10 milionów Polaków w 34 miastach w Polsce. W styczniu Everli poszerza grono partnerów, nawiązując współpracę z siecią sklepów wielkopowierzchniowych bi1.

 

Everli opiera swój model biznesowy na stałej współpracy z największymi sieciami supermarketów i hipermarketów, co oznacza, że jej użytkownicy kupujący online mają dostęp do ponad 10 tys. artykułów spożywczych. Dotychczasowymi partnerami marki w Polsce są  Kaufland, Carrefour, Auchan, SPAR i Pora na Pola, których produkty są dostępne w Everli w cenach identycznych do tych, które są widoczne na półkach. W ofercie znajdują się również produkty ze sklepów Lidl, Biedronka oraz E.Leclerc.

 

Everli jest pierwszą platformą zakupową, która zaczęła realizować w Polsce dostawy artykułów spożywczych także na obszarach o małej lub średniej gęstości zaludnienia. W minionym roku marka rozszerzyła swoją ofertę na mniejsze miasta do 100 tys. mieszkańców. Od stycznia, nowym partnerem Everli w tego typu lokalizacjach zostaje sieć hipermarketów bi1.



Natomiast tym, co wyróżnia sklepy bi1, oprócz szerokiej oferty produktów spożywczych i przemysłowych, jest bogaty asortyment artykułów z segmentu zdrowej żywności (w tym ponad 500 artykułów bio do 5 złotych). Wszystkie sklepy bi1 mają certyfikat rolnictwa ekologicznego – BIO. Klienci sieci mają też możliwość zakupu wypiekanego na miejscu pieczywa bez konserwantów, własnej produkcji kiełbas z naturalnymi przyprawami i świeżo uwędzonych ryb. 

 

Współpraca z platformą oznacza dla bi1, że mieszkańcy Białegostoku, Bielska-Białej, Czeladzi, Rzeszowa i Szczecina mogą zamawiać produkty przez aplikację i stronę internetową z dowozem do domu, tego samego dnia, na określoną godzinę. Zakupy pod wskazany adres dostarcza Szoper, który odpowiedzialny jest także za zrobienie zakupów w sklepie zgodnie z życzeniami klienta.

 

Rozpoczęcie współpracy z bi1 jest przejawem przyjętej przez nas strategii, która oznacza systematyczne zwiększanie obecności w mniejszych miastach. To naturalna konsekwencja naszego rozwoju na polskim rynku. Partnerstwo z bi1 cieszy nas ze względu na dużą ofertę produktów, jaką sieć ma w swojej ofercie. Klienci korzystający z Everli mogą więc wybierać już spośród kilkunastu tysięcy artykułów spożywczych – mówi Anna Podkowińska – Tretyn, dyrektor generalna Everli Poland.

 

bi1
Do bi1 należy osiem sklepów wielkopowierzchniowych, zlokalizowanych w Białymstoku, Bielsku-Białej, Czeladzi, Ełku, Legnicy, Rzeszowie, Szczecinie i Wałbrzychu. Właścicielem bi1 jest Grupa Schiever, która posiada silną tradycję handlową -  na rynku francuskim jest obecna od 150 lat, a od 20 lat działa w Polsce. 


Everli
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Z usługi może już skorzystać ponad 10 mln Polaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.