Fan Drops – Fanex wprowadza nową linię sosów mrożonych

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – producent sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadza na rynek zupełnie nową gamę produktów. Mrożone sosy Fan Drops bez konserwantów to, propozycja dedykowana kucharzom zarówno małej, jak i dużej gastronomii. Sos Boloński, Carbonara, Śmietanowy oraz Pomidorowy, to cztery autorskie i naturalne receptury o bogatych smakach i aromatycznych przyprawach. Po rozmrożeniu i zagotowaniu, od razu gotowe są do spożycia, przez co stanowić będą znakomitą bazę do szybkiego przygotowywania dań gorących.
Sos Boloński, Carbonara, Śmietanowy oraz Pomidorowy, poza niezwykle bogatym i dopracowanym smakiem, odpowiadają na szereg niezwykle ważnych potrzeb dzisiejszej gastronomii – pozwalają znacząco ograniczyć czas i energię potrzebna do przygotowania posiłków, charakteryzują się powtarzalnym smakiem oraz są łatwo-policzalne i pomagają tym samym w minimalizacji strat produktowych na kuchni. Każdy z tych czynników, jest niezmiernie ważny z punktu widzenia zarówno małej, jak i dużej gastronomii.
- Tworząc sosy Fan Drops wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom gastronomii, nadal stawiającej czoła skutkom pandemii, czy też innych wydarzeń, które przekładają się na dotkliwy brak personelu i komplikacje logistyczne. Myślę, że produkty jakimi są nasze naturalne i doskonale zbalansowane bazowe sosy mrożone, z pewnością będą podporą dla niejednego szefa kuchni – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.
Sosy są doprawione i tuż po rozmrożeniu i zagotowaniu, od razu gotowe do spożycia. Naturalne, odpowiednio dobrane składniki, bogaty smak, przyprawy i brak konserwantów, czynią Fan Drops doskonałym produktem w zastosowaniu gastronomicznym. Każdy z nich występuje w identycznej formie - zamrożonych piętnastogramowych dropsach, które pakowane są w kilogramowe woreczki. Dzięki takiej formie, kucharz w prostu sposób może zaplanować, ile sztuk należy rozmrozić, aby przygotować daną liczbę dań. Minimalna trwałość produktu, to aż 13 miesięcy od daty produkcji.
- Zastosowanie bazowych sosów Fan Drops, jest przeogromne. Włoskie makarony z sosem Carbonara, czy też sosem Bolognese, to już klasyka. Neapolitana, Arrabiata, Alfredo i wiele, wiele innych doskonałych past, również możemy przygotować na bazie naszych mrożonych receptur. Sos boloński, ma w szczególności uniwersalne zastosowanie – np. jako główny składnik zapiekanek, takich jak włoska Lasagne, czy też grecka Moussaka. Ponadto sosy Fan Drops wykorzystać możemy do przygotowania wszelkiego rodzaju potrawek, gulaszów, a także jako gotowe sosy do mięs, ryb i owoców morza. Odnajdą się one również doskonale w daniach warzywnych, wszelkiego rodzaju daniach mącznych, a także w przygotowaniu włoskiej pizzy – dodaje Łukasz Lisowski z Fanex.
Produkty są już dostępne w sprzedaży u Regionalnych Przedstawicieli Handlowych Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.