Galaretki nadziewane Fresh&Fruity Exotic od Wawel – limitowana edycja
Poznaj smaki egzotycznej przygody zamknięte w znanych i lubianych galaretkach nadziewanych Fresh&Fruity.
Połączenie idealne
Linia galaretek nadziewanych Fresh&Fruity Exotic w limitowanej ofercie letniej na wagę zaskakuje bogactwem egzotycznych połączeń, takich jak mango-marakuja, liczi-marakuja, mandarynka-granat, papaja-granat, które zapewnią niesamowite doznania smakowe każdemu, kto jest spragniony wakacyjnej przygody!
Nowa propozycja od marki Wawel jest idealna na wakacyjne podróże - świetnie sprawdzi się w samochodzie, podczas oglądania telewizji, wypoczynku na plaży czy letniego spotkania z przyjaciółmi.
Egzotyczny smak bierze się z jakości
Soczyście owocowe galaretki nadziewane Fresh&Fruity powstają z kompozycji naturalnych soków owocowych z pektyną, czyli naturalną substancją żelującą. Połączenie to sprawia, że mają idealną konsystencję i wyrazisty smak.
Galaretki nadziewane Fresh&Fruity Exotic będą dostępne w sprzedaży na wagę od lipca, a ich wyróżnikiem będzie wyjątkowa, tropikalna grafika. Każda galaretka z wakacyjnej, limitowanej edycji pakowana jest w indywidualną, przyciągającą uwagę owijkę. Dzięki temu produkt zachowuje idealną konsystencję, wysoką jakość oraz intensywny, owocowy smak.
Jeszcze więcej lata!
Do Fresh&Fruity Exotic dołączą znane z ubiegłego roku galaretki nadziewane Fresh&Fruity Smaki Lata, inspirowane smakami innych letnich owoców. W ofercie na wagę znajdą się niezwykłe połączenia smakowe: rabarbar z nadzieniem cytrynowym, winogrono z nadzieniem truskawkowym, morela z nadzieniem truskawkowym oraz jagoda z nadzieniem cytrynowym.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.