Komunikaty PR

Galaretki nadziewane Fresh&Fruity Exotic od Wawel – limitowana edycja

2022-06-15  |  14:16
Biuro prasowe

Poznaj smaki egzotycznej przygody zamknięte w znanych i lubianych galaretkach nadziewanych Fresh&Fruity.  

Połączenie idealne 

Linia galaretek nadziewanych Fresh&Fruity Exotic w limitowanej ofercie letniej na wagę zaskakuje bogactwem egzotycznych połączeń, takich jak mango-marakuja, liczi-marakuja, mandarynka-granat, papaja-granat, które zapewnią niesamowite doznania smakowe każdemu, kto jest spragniony wakacyjnej przygody! 

Nowa propozycja od marki Wawel jest idealna na wakacyjne podróże - świetnie sprawdzi się w samochodzie, podczas oglądania telewizji, wypoczynku na plaży czy letniego spotkania z przyjaciółmi.  

Egzotyczny smak bierze się z jakości 

Soczyście owocowe galaretki nadziewane Fresh&Fruity powstają z kompozycji naturalnych soków owocowych z pektyną, czyli naturalną substancją żelującą. Połączenie to sprawia, że mają idealną konsystencję i wyrazisty smak.  

Galaretki nadziewane Fresh&Fruity Exotic będą dostępne w sprzedaży na wagę od lipca, a ich wyróżnikiem będzie wyjątkowa, tropikalna grafika. Każda galaretka z wakacyjnej, limitowanej edycji pakowana jest w indywidualną, przyciągającą uwagę owijkę. Dzięki temu produkt zachowuje idealną konsystencję, wysoką jakość oraz intensywny, owocowy smak.  

Jeszcze więcej lata!  

Do Fresh&Fruity Exotic dołączą znane z ubiegłego roku galaretki nadziewane Fresh&Fruity Smaki Lata, inspirowane smakami innych letnich owoców. W ofercie na wagę znajdą się niezwykłe połączenia smakowe: rabarbar z nadzieniem cytrynowym, winogrono z nadzieniem truskawkowym, morela z nadzieniem truskawkowym oraz jagoda z nadzieniem cytrynowym. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.