Komunikaty PR

Gdzie kupić w Warszawie oryginalne włoskie produkty?

2021-06-07  |  12:20
Biuro prasowe

Zdarza się czasami, że konsumenci mają problem z odróżnieniem autentycznych wyrobów od innych, które nie mają wiele wspólnego z oryginałami. Jak można zyskać pewność, że produkt, który kupujemy jest oryginalny? Gdzie w Warszawie kupić autentyczne włoskie produkty?

Certyfikat, który potwierdza oryginalność

Z pomocą przychodzi Włoska Izba Handlowo-Przemysłowa w Polsce, która rozpoczęła  w maju 2021 proces certyfikowania małych sklepów, które oferują oryginalne włoskie produkty. Pierwsza faza projektu objęła punkty w Warszawie i okolicach. W tym momencie 26 sklepów przeszło pozytywnie proces certyfikacji.

Certyfikacja polegała na weryfikacji sklepów i spełnienia wymogów ustalonych przez włoskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych i Współpracy Międzynarodowej.

– W ciągu ostatnich miesięcy w czasie pandemii przybyło na mapie stolicy butikowych sklepów, jakie oferują jakościowe produkty, w tym również wyroby z Włoch – wina, sery, wędliny, makarony, oliwy, słodycze i inne pyszne włoskie jedzenie. Camera di Commercio e dell’Industria Italiana in Polonia zdecydowało, że w tak trudnym czasie należy się podziękowanie i wsparcie sklepom poprzez certyfikację. Chcieliśmy również dać konsumentom pewność, że kupując w sklepach  z certyfikatem nadanym przez CCIIP, mają pewność jakości i autentyczności włoskich wyrobów. – mówi Elisabetta Caprino, sekretarz generalny Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej w Polsce.

Jak poznać sklepy?

Na stronie internetowej Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej w Polsce https://www.cciip.pl/  konsumenci znajdą listę certyfikowanych sklepów. Ponadto każdy taki sklep będzie miał umieszczoną na witrynie specjalną naklejkę: Tu kupisz oryginalne produkty Made in Italy. Naklejka stanowi potwierdzenie przejścia procesu certyfikacji przez sklep.

 –  Certyfikat, który nadaje sklepom La Camera di Commercio e dell’Industria Italiana in Polonia to jasna informacja dla konsumenta, że kupując w danym sklepie ma gwarancję autentyczności włoskich produktów, a co za tym idzie – potwierdzenie wysokiej jakości, smaku i niepowtarzalnego związku miedzy jedzeniem a terytorium pochodzenia. – mówi Stefano Zedde, wice sekretarz generalny Włoskiej Izby Handlowo- Przemysłowej w Polsce.

W następnych miesiącach akcja certyfikacji prowadzona będzie też w innych polskich miastach.

Jak sprawdzić, czy Twój sklep spełnia warunki certyfikacji? Informacje znajdują się TU>> https://www.cciip.pl/2391si_true-italian-taste-2021-w-polsce/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.