Gobarto nagrodziło hodowców
– Ostatnie lata były trudne na rynku wieprzowiny. Nie popadamy ani w skrajny optymizm ani pesymizm. Twardo stąpamy po ziemi – mówił prezes Gobarto SA. podczas balu Hodowcy Gobarto 2022. Wydarzenie było okazją do spotkania się hodowców trzody chlewnej współpracujących z firmą oraz nagrodzenia ich za najlepsze wyniki.
Po okresie pandemicznych obostrzeń Gobarto powróciła do organizowania cyklicznych spotkań dla hodowców współpracujących w ramach tuczu kontraktowego oraz programu Gobarto 500. Do Uniejowa przybyło 150 zaproszonych gości.
– Firmę Cedrob założyła grupa hodowców. To od nich wszystko się zaczęło. Dlatego nie bez przyczyny w Grupie przykładamy ogromną wagę do pracy hodowlanej. Wiemy, jak istotne jest gospodarskie oko – powiedział Marcin Śliwiński, prezes Gobarto SA, stanowiącej część Grupy Kapitałowej Cedrob. – Patrzymy długoterminowo i trzymamy się ustalonych zasad, mimo zawirowań na rynku – wskazał prezes podczas gali wieczoru.
Wcześniej w panelu szkoleniowym przedstawiciele Grupy opowiedzieli hodowcom o zmianach zachodzących na globalnym i krajowym rynku trzody, przedstawili proces produkcji pasz w Cedrob Pasze i funkcjonowanie Zakład Usług Weterynaryjnych Cedrob. Szczegółowo omówiona została także interakcja środowiska i hodowli trzody chlewnej.
– Współpracują z nami hodowcy, którzy stawiają na nowoczesność, profesjonalizację produkcji i bioasekurację. Podczas spotkania mieliśmy okazję wymienić się doświadczeniami, podzielić wiedzą i nagrodzić tych, którzy uzyskają najlepsze wyniki – wyjaśnił Jacek Jagiełłowicz, prezes Gobarto Hodowca. To ta spółka Gobarto bezpośrednio odpowiada za współpracę z hodowcami.
Na balu nagrodzeni zostali najlepsi hodowcy III kwartału 2022 r. Goście mogli także wziąć udział w konkursie na najlepsze hasło reklamowe Gobarto, w którym główną nagrodą był skuter elektryczny. Wydarzenie było okazją do integracji i podziękowania hodowcom za całoroczną współpracę. Organizatorzy liczą, że w przyszłym roku uda się spotkać jeszcze w większym gronie osób, którym bliska jest nowoczesna hodowla trzody chlewnej.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.